Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Τα τετράμηνα και η αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών

Offsite Team
- 21.01.2020

Τα τετράμηνα και η αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών

Thumbnail
Τι ΔΕΝ αντιλήφθηκαν οι Εκπαιδευτικοί με τα τετράμηνα!

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΕΦΕΤΗΣ

Ο ΕΦΕΤΗΣ με έκπληξη παρατήρησε πως αρκετοί Εκπαιδευτικοί ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ιδέα που αποσκοπούν οι εξετάσεις των τετραμήνων, πέραν από τα ωφελεί προς τους μαθητές.  

ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ότι οι ενιαίες εξετάσεις ανά τετράμηνο, στην πραγματικότητα είναι το STEP 1 για την έναρξη ενός συστήματος αξιολόγησης των ιδίων!!! 

Διαβάστε επίσης: Ο ΕΦΕΤΗΣ: Φεύγει και ο Λακκοτρύπης – Ποιος θα πάει Υπ. Ενέργειας;

Διότι, αν το τμήμα του κάθε εκπαιδευτικού, εξετάζεται δυο φορές τον χρόνο μέσω ενιαίων εξετάσεων, σημαίνει πως ο Εκπαιδευτικός θα έχει το δικό του «βαθμό», που με την πάροδο 4-5 ετών, δηλαδή μετά από 10 εξετάσεις, θα διαφανεί και η πραγματική του δουλειά

Αν για παράδειγμα ενός εκπαιδευτικού ο μέσος όρος του τμήματός του στις εξετάσεις είναι 17/20 και του συναδέλφου του στο διπλανό τμήμα είναι 12/20 αυτόματα γίνεται και το λεγόμενο RANKING των ίδιων των εκπαιδευτικών. Αν τον επόμενο χρόνο σε άλλο τμήμα, ο ένας πάλι έχει 17/20 μέσο όρο και ο άλλος πάλι 12/20, τότε αυτομάτως αρχίζει να διαφαίνεται πως ο εκπαιδευτικός μας με μέσους όρους του 12/20 ίσως να μην κάνει σωστά τη δουλειά του. 

Οπόταν αντί οι Συντεχνίες των Εκπαιδευτικών να αναλώνονται σε διάφορες αρλούμπες, είναι καλύτερα να εξηγήσουν στα μέλη τους, τι θα γίνει, ποιοι είναι οι σχεδιασμοί. 

Και αντί να φωνάζουν, να κάτσουν κάτω και να κάνουν εισηγήσεις για το πώς αυτή η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ θα είναι σωστή και δίκαιη. Για το πώς πχ αποκλείεται το ενδεχόμενο να δίδεται σε ένα εκπαιδευτικό κάθε χρόνο «προβληματικό τμήμα» και σε άλλο να του δίδεται ένα «καλό τμήμα»

Εν ολίγοις, οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ είναι αυτοί που θα πρέπει να πάρουν την πρωτοβουλία για την εφαρμογή ενός συστήματος ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ τους και όχι να αφήσουν τα ηνία στην Πολιτεία. 

Άλλωστε ένα σύστημα ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ καλό, οφείλει κατά κύριο λόγο τους ίδιους αφού μέσω αυτού θα εκδιώκονται και θα απολύονται οι προβληματικοί και οι οκνηροί εκπαιδευτικοί και θα προχωρούν και θα προάγονται οι καλοί εκπαιδευτικοί.  

Home