Κυπριακή αλυσίδα ξενοδοχείων έκανε μήνυση σε ζεύγος Άγγλων για £170.000 για ψεύτικη καταγγελία

Κυπριακή αλυσίδα ξενοδοχείων έκανε μήνυση σε ζεύγος Άγγλων για £170.000 για ψεύτικη καταγγελία

Κυπριακή αλυσίδα ξενοδοχείων έκανε μήνυση σε ζεύγος Άγγλων για £170.000 για ψεύτικη καταγγελία

Το φαινόμενο Άγγλων τουριστών που αφού ολοκληρώσουν τις διακοπές τους καταγγέλλουν το ξενοδοχείο για κακής ποιότητας φαγητό το οποίο τους προκάλεσε κάποια ασθένεια, έχει πάρει διαστάσεις μάστιγας. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα τουριστικοί πράκτορες στην Αγγλία αυτού του είδους οι καταγγελίες αυξήθηκαν κατά 700% τους τελευταίους 18 μήνες και πλέον τα ξενοδοχεία αντεπιτίθενται με μηνύσεις για ψεύτικες αξιώσεις. Αυτό φαίνεται ότι δεν το γνώριζε ζευγάρι Βρετανών που έκαναν μήνυση για £10.000 υποστηρίζοντας ότι χάλασαν οι διακοπές τους εξαιτίας του φαγητού και του ποτού που τους σέρβιραν στο ξενοδοχείο και το οποίο τους προκάλεσε αδιαθεσία.

Το ζεύγος έκανε έμεινε στο κυπριακής ιδιοκτησίας Caldera Palace Hotel της Κρήτης και τρία χρόνια μετά τις διακοπές αποφάσισε να ζητήσει αποζημίωση ύψους £10.000. Το ξενοδοχείο απάντησε με μήνυση ύψους £170.000 υποστηρίζοντας ότι το ζευγάρι απόλαυσε τις διακοπές του και ότι η αδιαθεσία που ένοιωσαν οφειλόταν στις μεγάλες ποσότητες αλκοόλ που είχαν καταναλώσει τη συγκεκριμένη ημέρα. Επιπλέον το ζεύγος δεν είχε υποβάλει οποιοδήποτε παράπονο κατά τις ημέρες της διαμονής στο ξενοδοχείο αλλά τρία χρόνια μετά. Το ξενοδοχείο για να αποδείξει ότι οι αξιώσεις του ζεύγους είναι ψευδής φρόντισε να μαζέψει κι ένα ολόκληρο φάκελο με αναρτήσεις τους στο Facebook όπου έγραφαν πόσο ωραία περνάνε στις διακοπές τους. 

Πλέον οι Βρετανοί τουρίστες προσπαθούν να αποσύρουν τις αξιώσεις τους ελπίζοντας ότι θα γλιτώσουν τη μήνυση από το ξενοδοχείο αλλά ακόμη και αν συμβεί αυτό θα πρέπει να πληρώσουν τα δικηγορικά έξοδα όπως τους ενημέρωσε το δικηγορικό γραφείο που ανέλαβε την υπόθεσή τους.

Το φαινόμενο των Άγγλων τουριστών που ζητούν αποζημιώσεις προφασιζόμενοι ασθένειες δεν έχει θορυβήσει μόνο τους τουριστικούς πράκτορες και τα ξενοδοχεία αλλά και τις ίδιες τις βρετανικές αρχές. Μετά τις καταγγελίες από τις ισπανικές, τις πορτογαλικές και τις κυπριακές αρχές το Υπουργείο Εξωτερικών εξέδωσε ανακοίνωση προς τους ταξιδιώτες ζητώντας τους να καταχωρούν μόνο αληθινά παράπονα και να μην παρασύρονται από επιτήδειους που τους παρακινούν να ζητήσουν αποζημίωση για ψεύτικες ασθένειες. 

Δείτε το βίντεο που αποκάλυψε το ITV από εκπρόσωπο γραφείου που προσπαθεί να πείσει τουρίστες να υποβάλουν ψεύτικο παράπονο.

 

Home