PORSCHE ROAD TOUR 2016

PORSCHE ROAD TOUR 2016
Στους Κυπριακούς δρόμους η γκάμα της Porsche

 

Η εταιρεία A.I. Motokinisi, επίσημη αντιπροσωπεία των αυτοκινήτων Porsche στην Κύπρο συνεχίζει τις πρωτοποριακές της εκδηλώσεις. Σε συνεργασία με τα γραφεία της Porsche στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη έδωσαν την ευκαιρία σε εκπροσώπους του Τύπου να οδηγήσουν και να γνωρίσουν από κοντά τα νέα μοντέλα της θρυλικής φίρμας. Τα ειδικά αυτά μοντέλα ήρθαν στην Κύπρο για τις εκδηλώσεις του Porsche Road Τour 2016 που θα λάβουν μέρος τον μηνά Ιούλιο. Μοντέλα τα οποία οι φίλοι της Porsche θα έχουν την ευκαιρία να δουν αλλά και να ενημερωθούν για τις τεχνολογικές καινοτομίες που είναι εφοδιασμένα. Μαζί με τα μοντέλα αυτά ήρθε στην Κύπρο και o ειδικός εκπαιδευτής Jukka Honkavuori από τη Porsche οι οποίος έδωσε συμβουλές σωστής και ασφαλούς οδήγησης που είχαν σαν στόχο την ανάδειξη των ειδικών χαρακτηριστικών και της δυναμικότητας των μοντέλων αυτών. Βοηθός του στην όλη προσπάθεια ο γνωστός οδηγός αγώνων Ευτύχιος Έλληνας. Συγκεκριμένα, την Τρίτη 5 Ιουλίου τα αυτοκίνητα της Porsche ξεκίνησαν από τους εκθεσιακούς χώρους της A.I.Motokinisi στη Λευκωσία με τους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου να οδηγούν μοντέλα όπως την 991 Turbo S Coupe, Panamera S-E Hybrid, Cayenne Turbo S και 991 II C2 S Cabrio. Η όλη διαδρομή ξεκίνησε από τους εκθεσιακούς χώρους της Porsche στη Λευκωσία στις 9:30 το πρωί με κατεύθυνση το χωριό Αγρός όπου έγινε και αλλαγή των οδηγών. Στη συνέχεια, και μέσω Σαϊττά, κατευθύνθηκαν προς το χωριό Όμοδος όπου ακολούθησε γεύμα. Στις 13:30 πήραν το δρόμο της επιστροφής στη Λευκωσία όπου στη Γαλάτα έγινε και πάλι αλλαγή οδηγών στα μοντέλα της Porsche.

O Διευθύνων Σύμβουλος της A.I.Motokinisi Ltd κ. Άλκης Ιακωβίδης, αφού καλωσόρισε και ευχαρίστησε τους εκπροσώπους του Τύπου για τη συμμετοχή τους, δήλωσε μεταξύ άλλων. «Ευχαριστούμε θερμά την Porsche που μας δίδει την ευκαιρία να προβούμε σε δραστηριότητες όπως αυτή σήμερα. Το όνομα Porsche δεν χρειάζεται συστάσεις. Δεν αποτελεί μόνο το σήμα κατατεθέν της ξακουστής γερμανικής εταιρείας Porsche, αλλά έχει γίνει συνώνυμο της πλήρους επιτυχίας. Απόδειξη της ανωτερότητας της εταιρείας της Porsche αποτελεί το γεγονός πως πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων καταφεύγουν σε αυτή για να τους σχεδιάσει νέα οικογένεια κινητήρων ή και για να τους βοηθήσει ακόμα και στο σχεδιασμό ολόκληρου του αυτοκινήτου τους».

Στο χώρο των αγώνων η Porsche είναι ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με τον μεγαλύτερο αριθμό νικών στο Le Mans τον πιο ξακουστό αγώνα αντοχής στην ιστορία του αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα έχει διακριθεί σε φημισμένα ράλι όπως το Paris-Dakar το Monte Carlo και πολλά άλλα. Εν έτη 2016 η Porsche διαθέτει πέντε βασικά μοντέλα στη γκάμα της. Τη θρυλική 911, το ολοκαίνουριο Boxster, τη σπορ Cayman, το πολυτελές τετραθέσιο Panamera  αλλά και τα SUV Cayenne και Macan. Μοντέλα που διατίθενται σε διάφορες παραλλαγές  ικανοποιώντας έτσι την κάθε απαίτηση των πελατών. Γκάμα η οποία χαρίζει στην εταιρεία αξιοπρόσεκτες πωλήσεις κατατάσσοντας της σαν ένα από τους πιο πετυχημένους κατασκευαστές στο χώρο του αυτοκινήτου.

 

 

Τα μοντέλα:

PORSCHE 911 TURBO S & Cabrio

Με την έκδοση Turbo S σε κουπέ και κάπριο η Porsche συμπληρώνει σιγά σιγά τη γκάμα της νέας 911. Σχεδιαστικά ακολουθεί την αισθητική ταυτότητα του εμβληματικού sports car της Porsche αλλά με ένα ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα με καινούριες εισαγωγές αέρα και νέα ενεργά φώτα ημέρας LED. Οι σημαντικότερες αλλαγές στο εσωτερικό αφορούν  το νέο τιμόνι που προέρχεται από την 918 Spyder και διαθέτει πάνω του ένα περιστροφικό επιλεογές «mode selector» που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει ανάμεσα σε Normal, Sport, Sport Plus και Individual mode. Επίσης, διαθέτει το ανανεωμένο Porsche Communication Management σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με GPS, Wi-Fi, Bluetooth και το premium ηχοσύστημα της Bose να προσφέρεται ως standard. Στο βασικό εξοπλισμό των Turbo και Turbo S διατίθεται επίσης το πακέτο Sport Chrono Package το οποίο περιλαμβάνει μια νέα λειτουργία η οποία με την ενεργοποίηση του επίσης νέου διακόπτη Sport Response παραμετροποιεί τον κινητήρα και το κιβώτιο με γνώμονα τις επιδόσεις, εξασφαλίζοντας την μέγιστη απόκριση για 20 δευτερόλεπτα. Τόσο η κλειστή όσο και η ανοκτή έκδοση εξοπλίζονται με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο κινητήρα των 3,8 λίτρων 580 ίππων.

 

PANAMERA S EHYBRID

Την εμφάνιση της στην γκάμα της Panamera έκανε και η plug-in hybrid η οποία αποτελεί την πρώτη του είδους της στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων ευρείας παραγωγής. H Panamera S E-Hybrid, όπως την ονομάζει η ίδια η Porsche περιορίζει την κατανάλωση σε μόλις 3,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ενώ εμφανίζει εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 71 γραμμ./χλμ., συνδυάζοντας τα πρωτόγνωρα χαμηλά αυτά μεγέθη με την εκπληκτικές επιδόσεις. Το κινητήριο υβριδικό σύνολο που βρίσκεται κάτω από το καπό της Panamera S E-Hybrid έχει συνδυαστική ισχύ 416 ίππων και 520 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας στο τετράθυρο coupe τη δυνατότητα να φτάσει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 5,5 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά της φτάνει τα 270 χιλιόμετρα την ώρα. Η νέα plug-in υβριδική Panamera αντικαθιστά τις μπαταρίες νικελίου μετάλλου της απλής hybrid έκδοσης με νέες και πέντε φορές αποδοτικότερες, ιόντων λιθίου, ενώ έχει τη δυνατότητα να κινηθεί βασιζόμενη αποκλειστικά στον ηλεκτροκινητήρα της και την ενέργεια των μπαταριών της για απόσταση έως και 36 χιλιόμετρα. Σε αυτή την περίπτωση η μέγιστη ταχύτητά της στην ηλεκτρική λειτουργία ανέρχεται σε 135 χιλιόμετρα.

 

PORSCHE CAYENNE TURBO S

Η νέα Porsche Cayenne Turbo S είναι εφοδιασμένη με τον V8 biturbo 4,8-λίτρων κινητήρα απόδοσης 570 ίππων με 800 Nm ροπής. Δηλαδή  είκοσι περισσότερους ίππους και  50 Nm ροπής από την έκδοση που αντικατέστησε. Ο κινητήρας διαθέτει νέα turbo ενσωματωμένα στις πολλαπλές εξαγωγής, βελτιώνοντας τόσο τη δύναμη, όσο και την καύση. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα έχοντας τελική ταχύτητα στα 284 χλμ/ώρα. Νέα στοιχεία έχουν προστεθεί και στον εσωτερικό χώρο με γνώμονα πάντα την όσο δυνατή καλύτερη εργονομία και την αισθητική. Άλλωστε δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά από ένα μοντέλο που διατηρεί τα σκήπτρα στην κατηγορία στους τομείς αυτούς! Από τις μικρές αλλά ουσιαστικές διαφοροποιήσεις δεσπόζει το νέο πολύ-λειτουργικό σπορ τιμόνι με paddles αλλαγής ταχυτήτων, το οποίο προέρχεται από την 918 Spyder Μεταξύ άλλων διαθέτει τα συστήματα. PCCB carbon-κεραμικά φρένα, τα συστήματα PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus) και PTM (Porsche Traction Management). Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Porsche Cayenne Turbo S είναι το ταχύτερο SUV στην πίστα του Nürburgring αφού κατάφερε να σημειώσει χρόνο 7:59.74.