ΗΠΑ: Η "μάχη" των Social Media-Οι νικητές και οι ηττημένοι

ΗΠΑ: Η "μάχη" των Social Media-Οι νικητές και οι ηττημένοι
To Facebook είναι άραγε στην πρώτη θέση; Τι επιλέγουν οι νέοι

 

Αρκετοί έφηβοι αποχωρούν από το Facebook και επιλέγουν άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το YouTube, Instagram και Snapchat.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα από το Pew Research Center που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, αρκετοί Αμερικάνοι έφηβοι επιλέγουν άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στην θέση του Facebook.

Στην έρευνα συμμετείχαν 743 έφηβοι και 1,085 γονείς που έχουν παιδιά ηλικίας 13 με 17 ετών, όπου σημειώθηκε πως το 85% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν το YouTube, κάνοντας το δημοφιλέστερη πλατφόρμα δικτύωσης.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Instagram, όπου χρησιμοποιείται από το 72% και ακολούθως το Snapchat με 69% των νέων.

Το Facebook βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 51% των ερωτηθέντων να λένε πως το χρησιμοποιούνε.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν μια σημαντική μείωση ποσοστών για το Facebook, καθώς το 2015, η Pew Research, ανέδειξε το Facebook ως το πρώτο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με 71% των εφήβων να το χρησιμοποιεί.

Παρόλα αυτά το YouTube, δεν ήταν μέρος της έρευνας το 2015, όποτε είναι δύσκολο να καθοριστεί αν αυξήθηκε ο αριθμός των χρηστών που το επιλέγουν. 

Η έρευνα υπογράμμισε επίσης την αύξηση της χρήσης των smartphone από τους έφηβους. Περίπου 95% των νέων χρησιμοποιούν τα έξυπνα κινήτα σε σύγκριση με το 73% που σημειώθηκε πριν από μερικά χρόνια. 

Οι προτιμήσεις των νέων διαφέρουν ανάμεσα στα δύο φύλα

Η έρευνα διαχώρισε αναλυτικά τη χρήση των εφαρμογών κατά φύλο, με το Snapchat να κατέχει το 42% των κοριτσιών σε σύγκριση με το 29% των αγοριών.

To YouTube είναι η δημοφιλέστερη εφαρμογή για τα αγόρια, έχοντας το ποσοστό του 39% σε αντίθεση με το 25% των κοριτσιών που το χρησιμοποιούν. 

Όσο αφορά το αν οι έφηβοι ανησυχούν στον ίδιο βαθμό με τους γονείς του για το πως τα μέσα δικτύωσης επηρεάζουν την ζωή τους, οι έφηβοι παρουσιάζονται αδιάφοροι με το 42% να λέει πως δεν τη θεωρεί ούτε θετική ούτε αρνητική, το 31% να λέει ότι η τεχνολογία επηρεάζει θετικά και το 24% να υποστηρίζει ότι έχουν αρνητική επιρροή.