Μαθήματα μαξιμαλισμού από τον οίκο Gucci

Μαθήματα μαξιμαλισμού από τον οίκο Gucci
To 'less is bore' αποθεώθηκε στο Μιλάνο

Μιλάνο που ξεκίνησε χθες, με επικεφαλής τον Alessandro Michele ήταν διάχυτες η επαναστατικότητα, τα 80’, η μυσταγωγία και ο μαξιμαλισμός. Το πιο «καυτό εμπορικό σήμα στον πλανήτη» για το δεύτερο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε το Business of Fashion σε συνεργασία με την Lyst, είχε σαν motto του το «Less is bore».

 

Τι περιλάμβανε η ανοιξιάτικη κολεξιόν; Έντονο και εκκεντρικό συνδυασμό χρωμάτων, υφών, μοτίβων με κυρίαρχο το glam στοιχείο. Αξεσουάρ με κρύσταλλα, τιάρες που φοριούνται ως κολιέ, glittery hair looks, υπερμεγέθεις πέρλες, bumbags, animal prints, floral, γούνινες λεπτομέρειες, βελούδο. 

 


Κάθε καλεσμένος του σόου είχε παραλάβει ένα μεταλλικό κουτί με μυστικιστικά σύμβολα σε γοτθική γραφή που περιελάμβανε μεταξύ άλλων ένα μικροσκοπικό σετ από μαύρα κεριά και ένα σπίρτα με τη λέξη «υπνωτισμός».