Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Την Πέμπτη 30/3 λειτουργεί η γραμμή 1450 για επιδόματα, συντάξεις & ανεργιακό

Offsite Team
- 28.03.2023

Την Πέμπτη 30/3 λειτουργεί η γραμμή 1450 για επιδόματα, συντάξεις & ανεργιακό

Στο 1450 οι πολίτες θα μπορούν να μάθουν πληροφορίες μεταξύ άλλων για επιδόματα, συντάξεις και ανεργιακό

Στις 30 Μαρτίου θα λειτουργήσει τελικά η γραμμή 1450 η οποία θα προσφέρει ενημέρωση για επιδόματα, συντάξεις, ανεργιακό και άλλες υπηρεσίες που αφορούν τις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων του Υπ. Εργασίας και την Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας. Θυμίζουμε ότι η γραμμή θα λειτουργούσε στις 8 Μαρτίου αλλά εντοπίστηκαν προβλήματα και πήρε αναβολή η λειτουργία.

Η σχετική ανακοίνωση

Στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας της Πολιτείας για εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης που το κράτος παρέχει στους πολίτες του τόπου, θα τεθεί σε λειτουργία την Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2023, το Κέντρο Επικοινωνίας 1450. 

Το Κέντρο Επικοινωνίας θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8 π.μ. μέχρι τις 5 μ.μ., και θα ενεργεί ως ενιαίο σημείο παροχής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης για τις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και την Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας.

Οι πολίτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην εν λόγω υπηρεσία, ως ακολούθως:

  • Μέσω του παγκύπριου αριθμού 1450, για κλήσεις εντός Κύπρου (χωρίς χρέωση)
  • Μέσω του αριθμού +357 22 008020, για κλήσεις από εξωτερικό (με χρέωση)

Το Κέντρο Επικοινωνίας 1450 έχει αναπτυχθεί με τη συνεργασία του Τμήματος Υπηρεσιών Πληροφορικής του Υφυπουργείου Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, και αναμένεται να συμβάλει καταλυτικά τόσο στην βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πολιτών όσο και στην ενίσχυση της αποδοτικότητας των Υπηρεσιών Κοινωνικών Ασφαλίσεων και Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας.

Σημειώνεται πως, για διάστημα δύο (2) μηνών, το Κέντρο Επικοινωνίας θα λειτουργήσει σε πιλοτική βάση, ενώ η εκπαίδευση του προσωπικού θα είναι συνεχής, ούτως ώστε να διασφαλίζεται η παροχή έγκυρης, επικαιροποιημένης και ποιοτικής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης. 

Αναφορικά σε περιπτώσεις όπου χρειάζονται επιπρόσθετες διευκρινήσεις, αυτές θα τυγχάνουν διαχείρισης από τις αρμόδιες υπηρεσίες και θα δίνεται απάντηση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Home