Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Η κρίση επιβεβαίωσε την ανάγκη καινοτομιών στον τραπεζικό τομέα

Offsite Team
- 06.05.2020

Η κρίση επιβεβαίωσε την ανάγκη καινοτομιών στον τραπεζικό τομέα

Thumbnail
Η Ελληνική ήταν η πρώτη τράπεζα στην Κύπρο που διευκόλυνε την εγγραφή στα ψηφιακά της κανάλια

Η πανδημία του κορωνοϊού έπληξε χωρίς αμφιβολία κλάδους νευραλγικής σημασίας της κυπριακής οικονομίας, υποχρεώνοντας μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων να αναστείλουν τις εργασίες τους. Ταυτόχρονα, όμως, λειτούργησε ως η τέλεια αφορμή για τη μετεξέλιξη επιχειρήσεων, η λειτουργία των οποίων δεν στηρίζεται στη φυσική παρουσία. 

>> Τώρα η Offsite και σε app. Κατεβάστε ΕΔΩ για Android και ΕΔΩ για iOS <<

Τα τραπεζικά ιδρύματα, δίχως άλλο, έχουν ενώπιόν τους μια μοναδική ευκαιρία, ώστε να επισπεύσουν τις διαδικασίες ψηφιακού μετασχηματισμού τους. Ο τραπεζικός κλάδος, ήταν, ίσως, από τους πρώτους που αντιλήφθηκαν την ανάγκη για στροφή προς την τεχνολογία, μέσα από την ανάπτυξη ψηφιακών καναλιών για την εξυπηρέτηση των πελατών. Οι αναδυόμενες χρηματοοικονομικές τεχνολογίες, η ραγδαία εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η εντεινόμενη τάση των ανθρώπων να ρυθμίζουν την καθημερινότητά τους με βάση τις ψηφιακές εξελίξεις, υποχρέωσε τον τραπεζικό κλάδο να αναπροσαρμόσει τους στρατηγικούς σχεδιασμούς του με στόχο την ικανοποίηση των νέων αναγκών και απαιτήσεων των καταναλωτών. 

Αναγνωρίζοντας τα οφέλη της υιοθέτησης των νέων τεχνολογιών, όπως ο περιορισμός του λειτουργικού κόστους αλλά και η αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, πολλά τραπεζικά ιδρύματα σε παγκόσμιο επίπεδο προχώρησαν στην ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων, εγκαθιδρύοντας μια νέα σχέση με τους πελάτες τους, η οποία βασίζεται στην εξοικονόμηση χρόνου και την άμεση εξυπηρέτηση καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου. Ήδη, την τελευταία τριετία, οι τράπεζες παρουσίασαν αρκετές πρωτοποριακές υπηρεσίες, μεταξύ άλλων για τη διεκπεραίωση γρήγορων και ασφαλών πληρωμών μέσω των κινητών τηλεφώνων, ενώ προχώρησαν στην αναβάθμιση των υπηρεσιών διαδικτυακής τραπεζικής.

Η πανδημία απλώς επιβεβαίωσε την ανάγκη προώθησης της καινοτομίας στον τραπεζικό τομέα και επιτάχυνσης, ή και ενίσχυσης, των σχεδιασμών των τραπεζικών ιδρυμάτων για ψηφιοποίηση των διαδικασιών τους, ούτως ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν, τόσο τη δεδομένη στιγμή, όσο και στο εγγύς μέλλον, τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών.

Αντιλαμβανόμενη τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού της για την επιχειρησιακή της συνέχεια και ιεραρχώντας ως πρωταρχική ανάγκη την προστασία των πελατών, αλλά και των μελών του προσωπικού της, η Ελληνική Τράπεζα επιτάχυνε, με την εκδήλωση της κρίσης, τα πλάνα της για ψηφιοποίηση. Με σκοπό την πιο άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, η Ελληνική ήταν η πρώτη Τράπεζα στην Κύπρο που μερίμνησε ώστε η εγγραφή στα ψηφιακά της κανάλια να μην απαιτεί καμία φυσική επαφή και να μπορεί να γίνει κατορθωτή μέσα από τη συμπλήρωση μιας απλής φόρμας. 

Ήδη, από τις 26 Μαρτίου, δηλαδή σε διάστημα ενός μήνα, έγιναν πέραν των 6.500 εγγραφών και έχουν εκδοθεί πέραν των 15.000 χρεωστικών καρτών με τους κωδικούς πρόσβασης να αποστέλλονται ηλεκτρονικά στους κατόχους. Επιπρόσθετα, οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας, έχουν στη διάθεσή τους 182 ATMs νέας γενιάς τα οποία παρέχουν εξυπηρέτηση καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, επτά μέρες τη βδομάδα, για διεκπεραίωση, μεταξύ άλλων, αναλήψεων, καταθέσεων μετρητών και επιταγών.

Home