Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Σύνδ. Καταναλωτών: Δυσμενή μεταχείριση καταναλωτών από τράπεζες

Offsite Team
- 19.01.2021

Σύνδ. Καταναλωτών: Δυσμενή μεταχείριση καταναλωτών από τράπεζες

Thumbnail
Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών εκφράζει επίσης λύπη για τη στάση του Υπουργείου Οικονομικών

Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών καταγγέλλει ότι συνεχίζεται  η δυσμενής μεταχείριση των καταναλωτών από τις τράπεζες και ότι σε συνέχεια διατάγματος του ΥΠΟΙΚ για αναστολή δόσεων για τους επόμενους έξι μήνες, κάλεσε τους καταναλωτές να ζητούν να πληροφορηθούν από τις τράπεζές τους το ύψος της επιπρόσθετης επιβάρυνσής που θα έχουν σε περίπτωση που θα αιτηθούν αναστολή των δόσεών τους.

 

"Δυστυχώς, οι τράπεζες, παρ’ όλα τα γραπτά και προφορικά αιτήματα των καταναλωτών για να πληροφορηθούν το επιπρόσθετο κόστος που θα είχαν, αρνήθηκαν να απαντήσουν, παρά και τις σχετικές παροτρύνσεις της Κεντρικής Τράπεζας της Κύπρου", αναφέρει ο Σύνδεσμος.

Σε ανακοίνωση εκτιμά αυτό το επιπρόσθετο κόστος είναι μεγάλο και ως εκ τούτου  προτρέπει τους καταναλωτές να ζητήσουν και να απαιτήσουν από τις τράπεζες να πληροφορηθούν το  ακριβές επιπρόσθετο κόστος που θα έχουν από την αναστολή δόσεων και το ακριβές επιπρόσθετο χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί για την πλήρη εξόφληση της δανειακής τους σύμβασης.

 

Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών εκφράζει επίσης λύπη για τη στάση του Υπουργείου Οικονομικών, "το οποίο, ενώ γνώριζε το πρόβλημα που δημιουργείται από την άρνηση των τραπεζών να πληροφορήσουν ορθά και με διαφάνεια τους καταναλωτές βασικές πληροφορίες που τους αφορούν άμεσα, εξακολουθεί να το αγνοεί".

Πηγή: ΚΥΠΕ 

Home