Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

ΟΗΕ: Δράση για το κλίμα ζητούν οι δύο στους τρεις πολίτες

Offsite Team
- 27.01.2021

ΟΗΕ: Δράση για το κλίμα ζητούν οι δύο στους τρεις πολίτες

Thumbnail
Τη στήριξή τους σε πολιτικές για την κλιματική αλλαγή δείχνει μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών.

Ανάληψη πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής ζητούν οι δύο στους τρεις πολίτες, σύμφωνα με τη μεγαλύτερη δημοσκόπηση που έχει διενεργηθεί για το ζήτημα από τον ΟΗΕ. Μάλιστα, το ίδιο ποσοστό θεωρεί ότι το ζήτημα συνιστά «παγκόσμια κατάσταση έκτακτης ανάγκης».

Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΟΗΕ, που διενήργησε τη δημοσκόπηση, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι πολίτες στηρίζουν τις δράσεις για το κλίμα και δίνουν στους πολιτικούς καθαρή εντολή για να προχωρήσουν στις απαιτούμενες πρωτοβουλίες.

Στη δημοσκόπηση μετείχαν 1,2 εκατομμύριο άνθρωποι από 50 χώρες, εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι νέοι.

Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Οι νεαρότερες ηλικίες εκφράζουν και τη μεγαλύτερη ανησυχία, με το 69% των ατόμων ηλικίας 14-18 ετών να αναφέρουν ότι υπάρχει κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Σε άτομα άνω των 60 ετών, την ίδια απάντηση έδωσε το 58%, κάτι που δείχνει ότι δεν υπάρχει χάσμα των γενεών στο συγκεκριμένο ζήτημα.

Η στήριξη σε πρωτοβουλίες για την κλιματική αλλαγή είναι μεγάλη ακόμη και για άτομα που μένουν σε χώρες που θα πληγούν, εφόσον υπάρξουν σημαντικές αλλαγές.

Σε χώρες όπου τα ορυκτά καύσιμα αποτελούν μεγάλη πηγή εκπομπών, οι άνθρωποι στηρίζουν έντονα τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Ανάμεσά τους πολίτες από τις ΗΠΑ (65% υπέρ), την Αυστραλία (76%) και τη Ρωσία (51%).

Ως πλέον δημοφιλείς δράσεις αναδείχθηκαν η αποκατάσταση των δασών, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και η φιλική προς το κλίμα γεωργία. Η προώθηση της διατροφής που στηρίζεται στα φυτά ήταν η λιγότερο δημοφιλής από τις 18 πολιτικές του ερωτηματολογίου, συγκεντρώνοντας στήριξη 30%.

Η δημοσκόπηση διενεργήθηκε σε 50 χώρες, υψηλού, μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος, το διάστημα Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2020. Η διεξαγωγή του έγινε μέσω διαφημίσεων σε βιντεοπαιχνίδια και παζλ, όπως τα Angry Birds, το Subway Surfers, το Sudoku και το Words With Friends, με αποτέλεσμα τη συμμετοχή πολιτών από νεαρότερες ηλικίες.

Πηγή: Πρώτο Θέμα

Home