ΚΕ: Το ΑΚΕΛ προτάσσει νοοτροπία ισοπέδωσης στη δημόσια εκπαίδευση

ΚΕ: Το ΑΚΕΛ προτάσσει νοοτροπία ισοπέδωσης στη δημόσια εκπαίδευση

Προδρόμου: Λιβελλογραφήματα στοχοποιούν τον ΠτΔ και την Κύπρο
Απάντηση Προδρόμου σε ΑΚΕΛ για το θέμα της δημόσιας εκπαίδευσης

Νοοτροπία πολιτικής ισοπέδωσης προτάσσει το ΑΚΕΛ απέναντι στο σχέδιο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των μαθητών/μαθητριών στα σχολεία, δήλωσε σήμερα ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Πρόδρομος Προδρόμου, σημειώνοντας ότι το ΑΚΕΛ έχει μιαν απολύτως συντηρητική στάση απέναντι σε κάθε μεταρρύθμιση που βελτιώνει και εκσυγχρονίζει τη χώρα.  

«Αντιπαρέρχομαι τους βαρείς χαρακτηρισμούς που και πάλι χρησιμοποιεί το ΑΚΕΛ σήμερα απευθυνόμενο στον Πρόεδρο και στην Κυβέρνηση. Για την όξυνση που τεχνηέντως θέλει να συντηρεί, κρίνεται από τους πολίτες», αναφέρει ο κ. Προδρόμου σε γραπτή απάντηση στο ΑΚΕΛ για το θέμα της δημόσιας εκπαίδευσης.

 

Ο κ. Προδρόμου σημειώνει ότι «το ΑΚΕΛ αναφέρεται σε ζητήματα που αφορούν τη δημόσια εκπαίδευση και σε απόπειρες για να αποτραπεί η εφαρμογή της μεγάλης μεταρρύθμισης που βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και μερικά χρόνια, με στόχο τη βελτίωση του δημόσιου σχολείου».

 

«Είναι βεβαίως γνωστό ότι το ΑΚΕΛ έχει μιαν απολύτως συντηρητική στάση απέναντι σε κάθε μεταρρύθμιση που βελτιώνει και εκσυγχρονίζει τη χώρα», αναφέρει.  

Προσθέτει ότι «αυτό που αποδεικνύεται τώρα είναι ότι το ΑΚΕΛ, απέναντι στο μελετημένο και τεκμηριωμένο σχέδιο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των μαθητών/μαθητριών στα σχολεία, προτάσσει νοοτροπία και πολιτική ισοπέδωσης».  

Ο κ. Προδρόμου αναφέρει πως «πιστεύουν ότι δεν πρέπει το σχολείο και το Υπουργείο, οι γονείς και τα ίδια τα παιδιά, να γνωρίζουν κατά πόσον η διδασκαλία και το πρόγραμμα αποδίδουν και αν στην πορεία χρειάζονται διορθώσεις, αλλαγές, μεγαλύτερη προσπάθεια».  

«Εκείνο που θα πρέπει, όμως, να διευκρινίσει το ΑΚΕΛ είναι με ποιά λογική, αφού μειοψήφησε η δική του πρόταση στις προεδρικές εκλογές και οι πολίτες ενέκριναν το Πρόγραμμα του Προέδρου Αναστασιάδη και τη μεγάλη μεταρρύθμιση που προχωρά στην εκπαίδευση, προσπαθεί τώρα με κάθε τρόπο, χωρίς να έχει καν προτάσεις, να εμποδίσει την εφαρμογή του κυβερνητικού προγράμματος και τις σχετικές μεταρρυθμίσεις», σημειώνει ο κ. Προδρόμου.  

Επίσης, διερωτάται «με ποιά λογική, την ώρα που υπάρχει πρόσφατα εγκεκριμένη από τη Βουλή νομοθεσία, προσπαθεί να επιβάλει με το “έτσι θέλω” τη δική του άποψη και ενθαρρύνει ενέργειες που αντιβαίνουν στην εφαρμογή της νομοθεσίας και δημιουργούν αναστάτωση στα σχολεία».

ΚΥΠΕ

Home