Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

ΑΚΕΛ: O Yπ. Παιδείας να αφήσει την επικοινωνιακή διαχείριση

Offsite Team
- 07.09.2021

ΑΚΕΛ: O Yπ. Παιδείας να αφήσει την επικοινωνιακή διαχείριση

Η νέα σχολική χρονιά αρχίζει με προβλήματα και κενά

«Παρά την προσπάθεια του ΥΠΠΑΝ να μας πείσει ότι είναι όλα τέλεια και πανέτοιμα στα σχολεία μας η αλήθεια είναι ότι η νέα σχολική χρονιά ξεκινά με προβλήματα και κενά. Η Ειδική Εκπαίδευση για τα παιδιά μας με αναπηρία, παραμένει ο φτωχός συγγενής του εκπαιδευτικού μας συστήματος».

 

Το ΑΚΕΛ μέσω του βουλευτή Χρίστου Χριστοφίδη επικρίνει έντονα τον Υπουργό Παιδείας και τον καλεί «να αφήσει καταμέρους την επικοινωνιακή διαχείριση και να αντιμετωπίσει τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν και ζουν καθημερινά χιλιάδες μαθητές».

 

Ο κ. Χριστοφίδης υποστήριξε ότι «η αναγκαία επέκταση της Τεχνικής Εκπαίδευσης δεν έχει γίνει. Τα κρατικά Ινστιτούτα Επιμόρφωσης και τα άλλα απογευματινά και βραδινά προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας συνεχίζουν την παράνομη και απαράδεχτη εργοδότηση χιλιάδων εκπαιδευτικών με «αγορά υπηρεσιών». Ταυτόχρονα το Υπουργείο Παιδείας επεκτείνει την αγορά υπηρεσιών στη βασική εκπαίδευση δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα.  Η πολιτική του ΥΠΠΑΝ να δημιουργεί τμήματα των 25 ατόμων, δημιουργεί προβλήματα στα αποτελέσματα για τα παιδιά μας, αλλά στερεί θέσεις εργασίας, με αποτέλεσμα δεκάδες αδιόριστους δασκάλους, σε αντίθεση με την παραπλανητική ενημέρωση του Υπουργού Παιδείας στην Επιτροπή Παιδείας της Βουλής».

 

Το ΑΚΕΛ μέσω του εκπροσώπου του αναφέρει ακόμα ότι: «Το γεγονός ότι το ΥΠΠΑΝ θέλει φέτος, μέσα σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, να επιβάλει στην τρίτη λυκείου εξετάσεις στα τετράμηνα αλλά και παγκύπριες εισαγωγικές εξετάσεις θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στο πιο κρίσιμο σημείο για χιλιάδες τελειόφοιτους. Την ίδια στιγμή συνεχίζονται τόσους μήνες μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, οι ελλείψεις σε μονά θρανία και τα κενά στα πρωτόκολλα εντός των σχολείων. Παραμένει τέλος, το πρόβλημα με την ανυπαρξία κλιματισμού και εξαερισμού της τάξης».

 

 

 

Home