Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Αντίδραση εκπαιδευτικών οργανώσεων για τροποποιητικό νομοσχέδιο

Offsite Team
- 04.06.2020

Αντίδραση εκπαιδευτικών οργανώσεων για τροποποιητικό νομοσχέδιο

Thumbnail
Αντίδραση εκπαιδευτικών οργανώσεων σε κατάθεση τροποποιητικού νομοσχεδίου από Υπ. Παιδείας στη Βουλή

Την αντίδραση και των τριών εκπαιδευτικών οργανώσεων, δημοτικής ΠΟΕΔ, μέσης ΟΕΛΜΕΚ και τεχνικής εκπαίδευσης ΟΛΤΕΚ, προκάλεσε η ενέργεια της κυβέρνησης και συγκεκριμένα του Υπουργού Παιδείας, Πρόδρομου Προδρόμου, να καταθέσει με την μορφή του κατεπείγοντος, τροποποιητικό νομοσχέδιο με ημερομηνία 3 Ιουνίου 2020, για τους Κανονισμούς Λειτουργίας των Δημοσίων Σχολείων, στην Ολομέλεια της Βουλής, «χωρίς καμία ενημέρωση, συζήτηση και χωρίς την συναίνεση των Εκπαιδευτικών Οργανώσεων», όπως αναφέρουν σε κοινή τους ανακοίνωση.

 

 ΟΕΛΜΕΚ, ΠΟΕΔ και ΟΛΤΕΚ, «καλούν την Ολομέλεια της Βουλής όπως αναβάλει για μία εβδομάδα την αυριανή συζήτηση, αναφορικά με την συγκεκριμένη τροποποίηση στους Κανονισμούς Λειτουργίας των Δημοσιών Σχολείων, ώστε να δοθεί χρόνος για ενημέρωση και συζήτηση για την συγκεκριμένη πρόταση».

 

Αναφέρουν ότι «τέτοιας φύσης σημαντικά και σοβαρά θέματα, τα οποία αφορούν και εργασιακά ζητήματα, συζητούνται και συμφωνούνται μεταξύ των άμεσα εμπλεκόμενων μερών, πράγμα που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έγινε».

 

Οι τρεις εκπαιδευτικές οργανώσεις κακίζουν «την ενέργεια του ΥΠΠΑΝ να προχωρήσει μονομερώς σε μια τέτοια ενέργεια χωρίς καμία συζήτηση, και ειδικά χωρίς καμία απολύτως ενημέρωση».  

Σημειώνουν ότι «οι όποιες τροποποιήσεις σε τέτοια σοβαρά ζητήματα πρέπει να είναι προϊόν συζήτησης και συμφωνίας μεταξύ ΥΠΠΑΝ και Εκπαιδευτικών Οργανώσεων και όχι να είναι αποτέλεσμα μονομερών αποφάσεων, οι οποίες να επιχειρούνται στη συνέχεια να νομιμοποιηθούν μέσα από κατεπείγουσες διαδικασίες στη Βουλή».  

 ΟΕΛΜΕΚ, ΠΟΕΔ και ΟΛΤΕΚ αναφέρουν, τέλος, πως το ΥΠΠΑΝ,  «είχε όλο το χρονικό διάστημα στη διάθεσή του να συζητήσει και να συμφωνήσει αυτά τα σημαντικά θέματα με τις Εκπαιδευτικές Οργανώσεις, αλλά αντί αυτού επέλεξε να προχωρήσει σε ενέργειες της τελευταίας στιγμής, απαιτώντας την παραχώρηση υπερεξουσιών στον Υπουργό Παιδείας».

Home