Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Το "debate" των καναλιών στις Ευρωεκλογές

Offsite Team
- 28.05.2019

Το "debate" των καναλιών στις Ευρωεκλογές

Thumbnail
Ποιοι κέρδισαν και ποιοι έχασαν στη μάχη της τηλεθέασης

Στη δική τους αναμέτρηση ρίχτηκαν τα κανάλια τη ημέρα των Ευρωεκλογών (27/5) αξιοποιώντας από ανταποκριτές μέχρι… social media. Γιορτή της δημοκρατίας αλλά και της… δημοσιογραφίας η Κυριακή, με το ραβασάκι της Nielsen να «εκλέγει» τους δικούς της νικητές και χαμένους. Οι μαραθώνιες εκπομπές για τις εκλογές ξεκίνησαν γύρω στις πέντε το απόγευμα της Κυριακής και ολοκληρώθηκαν αργά το βράδυ. Μεγάλη μάχη δόθηκε ποιος θα βγάλει πρώτος τα exit polls, αλλά και αισθητικά σε επίπεδο καλεσμένων και πρώτων δηλώσεων από τους έξι εκλεγέντες. 

Την τηλεοπτική πρωτιά διατήρησε το Σίγμα και σε αυτήν εκλογική αναμέτρηση κτυπώντας μέχρι και 27% τηλεθέαση. Μέσος όρος της εκπομπής του Παρισσινού που παρουσίαζαν Χρύσανθος Τσουρούλλης και Γιάννος Καρεκλάς ήταν 20,7%. Αξιοσημείωτο επίσης το γεγονός ότι το Σίγμα κατέγραψε το ψηλότερο ποσοστό στο δυναμικό γυναικείο κοινό (19,6%)  

Δεύτερο στις προτιμήσεις των τηλεθεατών ήταν το κρατικό κανάλι με παρουσιαστές την Γωγώ Αλεξανδρινού και τον διευθυντή ειδήσεων του ΡΙΚ Πανίκο Χατζηπαναγή (με μέσο όρο τηλεθέασης 15,8%), ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Άλφα Κύπρου με μέσο όρο τηλεθέασης 12%.

Χαμηλές πτήσεις για Στρόβολο και Αρχάγγελο. ΑΝΤ1 και Omega κινήθηκαν σε μονοψήφια ποσοστά τηλεθέασης παρά την «επιστράτευση» των A-listers των ειδησεογραφικών τους επιτελείων. Ο ΑΝΤ1 κατέγραψε μέσο όρο τηλεθέασης 8,3% και ο Omega 7%. 

 

Home