Δρόμος Πόλης-Πάφου: Ολοένα και πιο κοντά - Πάει Βουλή ο Καρούσος

Δρόμος Πόλης-Πάφου: Ολοένα και πιο κοντά - Πάει Βουλή ο Καρούσος

Δήμαρχος Π. Χρυσοχούς: «Κανένας δεν μπορεί να σταματήσει το έργο - Είμαστε τόσο κοντά» / Οι δυο φάσεις (ΧΑΡΤΗΣ)

Του Γιώργου Μιχαηλίδη

O δρόμος Πόλις Χρυσοχούς - Πάφου που μετατράπηκε ένα από τα μεγάλα θέματα όχι μόνο στην Επαρχία, αλλά και στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς ανάπτυξης «ξεκολλά» από τα διαδικαστικά και τις γραφειοκρατικές διαδικασίες.Μετά την απόφαση του  Συμβουλίου  Προσφορών να  επανακατακυρώσει την προσφορά στην κοινοπραξία Intrakat το «νερό μπήκε στο αυλάκι» για να προχωρήσει το έργο.

Σήμερα στις 13:20 το μεσημέρι ο Υπουργός Μεταφορών Γιάννης Καρούσος θα βρεθεί στην Επιτροπή Μεταφορών όπου θα μιλήσει με «ανοικτά χαρτιά» για την πορεία του έργου και με ποιον τρόπο προχωρούν οι διαδικασίες. Παράλληλα, ο κ. Καρούσος θα απαντήσει σε ερωτήσεις των βουλευτών και θα αποκαλύψει λεπτομέρειες για την οικονομική πτυχή του έργου.

Δήμαρχος Πόλεως: «Είμαστε τόσο κοντά»

Σημειώνεται ότι στη συνεδρία κλήθηκε και ο Δήμαρχος Πόλεως Χρυσοχούς Γιώτης Παπαχριστοφή ο οποίος όμως λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων δεν θα παραστεί. Ωστόσο, μιλώντας στην Οffsite, o κ. Παπαχριστοφή τόνισε ότι «είμαστε τόσο κοντά για την ολοκλήρωση του μεγαλεπήβολου έργου  που θα αναβαθμίσει αυτή την υποβαθμισμένη περιοχή». Ο κ. Παπαχριστοφή τόνισε ότι «υπάρχουν οι τρόποι, εάν μια εταιρεία θέλει να προσβάλει ξανά την προσφορά να μην έχει τύχη. Κανένας δεν μπορεί να σταματήσει το έργο». Ο Δήμαρχος ανέφερε ότι οι δυο φάσεις του έργου θα γίνονται παράλληλα και εκτίμησε ότι το έργο θα ολοκληρωθεί σε 3.5 χρόνια.

Τι προνοεί η Α Φάση

Όπως μας εξηγήθηκε η Α’Φάση των κατασκευαστικών έργων θα αρχίσει με την κατασκευή δρόμου δύο λωρίδων από την Αγία Μαρινούδα  μέχρι το Στρουμπί, μήκους 15,5 χλμ., με προοπτική αναβάθμισής του σε αυτοκινητόδρομο τεσσάρων λωρίδων.  

Η Αγία Μαρινούδα είναι 8 περίπου χιλιόμετρα πριν τον κυκλικό κόμβο των Κονιών στην είσοδο της Πάφου, βόρεια του Αεροδρομίου Πάφου. Από την Αγία Μαρινούδα ο δρόμος θα ακολουθεί βόρεια πορεία ανατολικά της Μαραθούντας και της Τσάδας, δυτικά της Καλλέπειας και του Στρουμπιού και θα καταλήγει μετά το Στρουμπί στον υφιστάμενο δρόμο.

χαρτησ

 

 Το έργο αρχικά περιλαμβάνει έναν ανισόπεδο κόμβο στην περιοχή της Αγίας Μαρινούδας, (πλησίον του Αεροδρομίου Πάφου) στη σύνδεσή του με τον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού – Πάφου. Επιπλέον θα κατασκευαστεί ένας ανισόπεδος κόμβος στην Τσάδα και ένας τερματικός ανισόπεδος κόμβος μετά το Στρουμπί. 

 

Φτιάχνουν και σήραγγες

Στο έργο θα κατασκευαστούν δύο σήραγγες στην περιοχή Τσάδας - Καλλέπιας. Η μεγάλη θα είναι 730 μέτρα, και η μικρή 290 μέτρα.  Θα κατασκευαστούν επίσης πέντε κοιλαδογέφυρες. 

Όπως πληροφορούμαστε, στα σχέδια που τέθηκαν είναι η κατασκευή και Β Φάσης στο έργο. Πρόκειται για ένα εντελώς καινούριο έργο και μια ξεχωριστή διαδικασία. Η Β Φάση όμως θα κοστίσει λιγότερα χρήματα και θα αγγίξει τα 45 εκ.ευρώ. 

Home