Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Ελληνική: Δωρεάν τηλε-ψυχολογική στήριξη από κρίση της πανδημίας

Offsite Team
- 18.01.2021

Ελληνική: Δωρεάν τηλε-ψυχολογική στήριξη από κρίση της πανδημίας

Thumbnail
Η υπηρεσία θα παρέχεται δωρεάν, με βάση τα διεθνή πρότυπα και είναι στη διάθεση του κοινού από τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου

Στρατηγική συνεργασία για την αναχαίτιση των ψυχολογικών επιπτώσεων της κρίσης ξεκίνησε η Ελληνική Τράπεζα με την εταιρεία PsyGnostics παρέχοντας δωρεάν επαγγελματική τηλε-ψυχολογική στήριξη σε όσους έχουν επηρεαστεί από την κρίση που πυροδότησε η πανδημία και αισθάνονται την ανάγκη να μιλήσουν με επαγγελματίες ψυχολόγους.

 

Όπως αναφέρει ανακοίνωση της τράπεζας, αναγνωρίζοντας ότι πολλοί συμπολίτες μας έρχονται αντιμέτωποι με πρωτόγνωρες καταστάσεις και πιέσεις που ενδεχομένως να έχουν αντίκτυπο στην ψυχική τους υγεία η Ελληνική Τράπεζα επιδιώκει να στηρίξει με διάφορους τρόπους όσους επηρεάζονται.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας με την εταιρεία PsyGnostics η παγκύπρια τηλεφωνική γραμμή 1471 επαναδραστηριοποιείται και επαγγελματίες ψυχολόγοι θα είναι στη διάθεση όσων χρειάζονται να μιλήσουν κάπου.

Η υπηρεσία θα παρέχεται δωρεάν, με βάση τα διεθνή πρότυπα και είναι στη διάθεση του κοινού από τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021, σε 12ωρη βάση καθημερινά και σε τετράωρη βάση κατά τα Σαββατοκύριακα.

Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών από ψυχολόγους διαφορετικών ειδικοτήτων, με εξειδίκευση στα ζητήματα που προκύπτουν ως αντίδραση στις συνθήκες κρίσης. Τη διαχείριση του αιτήματος θα αναλαμβάνουν επαγγελματίες ψυχολόγοι, οι οποίοι μέσω τηλεφώνου θα βοηθήσουν ώστε ο χρήστης της υπηρεσίας να διερευνήσει και να επεξεργαστεί προσωπικές καταστάσεις, προβλήματα ή κρίσεις στο πλαίσιο μιας και μοναδικής συνεδρίας ή μίας βραχυπρόθεσμης ή/και μακροπρόθεσμης θεραπευτικής σχέσης.  

Κατά τη δίμηνη λειτουργία της γραμμής 1471, την άνοιξη του 2020 με το πρώτο ξέσπασμα της πανδημίας, οι επαγγελματίες ψυχολόγοι ανταποκρίθηκαν σε περισσότερες από 200 κλήσεις, η πλειοψηφία των οποίων (58%) αφορούσε περιστατικά διαχείρισης συμπτωμάτων άγχους και κατάθλιψης. 

Εκ μέρους του ομίλου της Ελληνικής Τράπεζας, o Επικεφαλής της υπηρεσίας Εταιρικής Ταυτότητας & Επικοινωνίας, Γιώργος Σκλάβος, ανέδειξε ότι «βιώνουμε τις συνέπειες μίας πρωτοφανούς κατάστασης που χωρίς αμφιβολία επηρεάζει όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας και κατ’ επέκταση και τον συναισθηματικό κόσμο όλων μας». «Θεωρούμε ότι μέσα από αυτή τη συνεργασία βάζουμε ένα λιθαράκι στην αναχαίτιση των συνεπειών της πανδημίας, τουλάχιστον στο επίπεδο της ψυχολογίας. Σε περιόδους κρίσης επιβάλλεται ο κάθε Οργανισμός να συμβάλλει, στο μέτρο των δυνατοτήτων του, στη στήριξη της κοινωνίας», πρόσθεσε.

Πηγή: ΚΥΠΕ 

Home