Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Έρχεται το 1450 - Γραμμή για Επιδόματα, Ανεργιακό, Συντάξεις

Offsite Team
- 18.02.2023

Έρχεται το 1450 - Γραμμή για Επιδόματα, Ανεργιακό, Συντάξεις

Κόκκινος και Κούσιος ανακοινώνουν από βδομάδας το νέο τηλεφωνικό κέντρο-Πώς θα λειτουργεί, για ποια θέματα θα εξυπηρετεί

UPD: Σε λειτουργία το Κέντρο Επικοινωνίας 1450 από 8 Μαρτίου 2023

Του ΣΩΤΗΡΗ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ

Η γραμμή 1450 έρχεται σύντομα στη ζωή μας. Όπως πληροφορείται η OffsiteNews, μέσα στην επόμενη εβδομάδα,  αναμένεται να ανακοινωθεί από τον Υφυπουργό Έρευνας και Καινοτομίας κ. Κυριάκο Κόκκινο και τον Υπουργό Εργασίας κ. Κυριάκο Κούσιο, η λειτουργία του Τηλεφωνικού Κέντρου 1450 η οποία θα εξυπηρετεί υποθέσεις τόσο του Υπουργείου Εργασίας όσο και του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας. 

Ολοκληρώθηκαν πλέον όλες οι διαδικασίες και αφού γίνουν οι απαραίτητες ανακοινώσεις και η ενημέρωση των πολιτών, το αμέσως επόμενο διάστημα θα λειτουργήσει το τηλεφωνικό κέντρο που θα δώσει σημαντικές λύσεις και βοήθειες στους πολίτες. 

Το Τηλεφωνικό Κέντρο θα ενεργεί ως ενιαίο σημείο παροχής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης για τις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και την Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας. 

Θα απαντώνται για παράδειγμα θέματα Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Συντάξεων, Ανεργιακού κ.α. αλλά κια θέματα όλων των επιδομάτων που διαχειρίζεται η Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων του Υφ. Κοινωνικής Πρόνοιας όπως επίδομα τέκνου και μονογονιού, Σχέδιο Επιδότησης Διδάκτρων και Σίτισης Παιδιών ηλικίας μέχρι 4ων ετών, ΕΕΕ κ.α.

Όλες οι λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σε διάσκεψη τύπου που θα γίνει την επόμενη εβδομάδα.

Πώς θα λειτουργεί

Το τηλεφωνικό κέντρο θα το διαχειρίζεται εξειδικευμένη ιδιωτική εταιρεία και οι κλήσεις/απορίες θα απαντώνται και σε συνεργασία με τους κρατικούς λειτουργούς όπου χρειάζεται. Το τηλεφωνικό κέντρο θα είναι στη διάθεση των πολιτών καθημερινά, από Δευτέρα Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8 π.μ. μέχρι τις 5 μ.μ.

Σε πρώτο στάδιο την κλήση θα απαντά λειτουργός της ιδιωτικής εταιρείας και αν το ερώτημα είναι απλό θα απαντάται αμέσως. Αν το ερώτημα είναι πιο πολύπλοκο και σύνθετο και χρειάζεται περαιτέρω εξηγήσεις ή διερεύνηση, τότε η γραμμή θα μεταφέρεται σε αρμόδιο λειτουργό του δημοσίου. Σημειώνεται ότι η ιδιωτική εταιρεία θα ελέγχει την πορεία επίλυσης του θέματος κάθε τηλεφωνήματος. Με αυτό τον τρόπο θα διασφαλίζεται ότι ο πολίτης θα πάρει απάντηση στο ερώτημα του το συντομότερο δυνατό.  

Σημειώνεται ότι τα δύο υπουργεία που προαναφέραμε θα είναι μόνο η αρχή αφού ο στόχος είναι να συμπεριληφθούν όλα τα υπόλοιπα υπουργεία. Επιπλέον, σε κατοπινό στάδιο θα υπάρχει η δυνατότητα και για βιντεοκλήση με λειτουργό είτε της ιδιωτικής εταιρείας είτε του κράτους. 

Home