Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Η Emirates καλύπτει τα έξοδα για τον COVID-19 στους πελάτες της

Offsite Team
- 27.07.2020

Η Emirates καλύπτει τα έξοδα για τον COVID-19 στους πελάτες της

Thumbnail
Η κάλυψη ισχύει για 31 ημέρες από τη στιγμή που πετούν για το πρώτο σκέλος του ταξιδιού τους

Δωρεάν κάλυψη για ιατρικά έξοδα COVID-19 και έξοδα καραντίνας όταν πετούν σε οποιονδήποτε προορισμό και σε οποιαδήποτε κατηγορία ταξιδιού, προσφέρει στους επιβάτες της η αεροπορική εταιρεία Emirates.

 

Σε σημερινή ανακοίνωση, η Emirates αναφέρει ότι είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο που προσφέρει στους επιβάτες της δωρεάν κάλυψη για ιατρικά έξοδα COVID-19 και έξοδα καραντίνας και προσθέτει ότι «οι πελάτες της μπορούν να ταξιδεύουν με ασφάλεια, καθώς «θα καλύπτει ιατρικά έξοδα έως 150.000 ευρώ και κόστος καραντίνας 100 ευρώ ανά ημέρα για 14 ημέρες, εάν διαγνωστούν με COVID-19 κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, όσο βρίσκονται μακριά από το σπίτι τους».

Η αεροπορική εταιρεία αναφέρει ότι η κάλυψη αυτή παρέχεται δωρεάν στους πελάτες της.

«Η κάλυψη για τα ιατρικά έξοδα και τα έξοδα απομόνωσης που σχετίζονται με τον COVID-19 προσφέρονται δωρεάν στους πελάτες της, ανεξάρτητα από την κατηγορία ταξιδιού ή προορισμού», αναφέρει η Emirates και προσθέτει ότι αυτή η κάλυψη ισχύει άμεσα για πελάτες που πετούν με την Emirates έως τις 31 Οκτωβρίου 2020 (η πρώτη πτήση να έχει ολοκληρωθεί στις 31 Οκτωβρίου 2020 ή πιο πριν).

Αναφέρει επίσης ότι η κάλυψη ισχύει για 31 ημέρες από τη στιγμή που πετούν για το πρώτο σκέλος του ταξιδιού τους και προσθέτει ότι οι πελάτες της μπορούν να συνεχίσουν να επωφελούνται από την πρόσθετη κάλυψη, ακόμα και αν ταξιδεύουν προς άλλη πόλη μετά την άφιξη τους στον προορισμό της Emirates.

Επιπλέον, η Emirates αναφέρει ότι οι πελάτες της δεν χρειάζεται να εγγραφούν ή να συμπληρώσουν οποιαδήποτε φόρμα πριν ταξιδέψουν και δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιήσουν την κάλυψη που παρέχεται από την εταιρεία.

«Οποιοσδήποτε επηρεασμένος πελάτης που έχει διαγνωστεί με COVID-19 κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του πρέπει απλώς να επικοινωνήσει με μια ειδική τηλεφωνική γραμμή για να επωφεληθεί από την παρεχόμενη βοήθεια», καταλήγει.

ΚΥΠΕ

Home