Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Καζάνι που βράζει η παιδεία-Ανακοίνωσε αποχή από μαθήματα η ΠΣΕΜ

Offsite Team
- 10.11.2019

Καζάνι που βράζει η παιδεία-Ανακοίνωσε αποχή από μαθήματα η ΠΣΕΜ

Thumbnail
Η ανακοίνωση της ΠΣΕΜ

Η Γραμματεία της ΠΣΕΜ, με εγκύκλιό της προς Διευθύνσεις και Κεντρικά Μαθητικά Συμβούλια Λυκείων, Τεχνικών Σχολών και Εξατάξιων Γυμνασίων καλεί τους μαθητές σε αποχή από τα μαθήματα την Τρίτη 12 Νοεμβρίου, την 3η και 4η περίοδο.

 

Η οργάνωση των μαθητών, προσθέτει ότι σε περίπτωση που το Υπουργείο δεν καταθέσει άμεσα στη Βουλή την τροποποίηση της νομοθεσίας και την κατάργηση των εξετάσεων ανά τετράμηνο, θα προχωρήσουν σε ακόμη πιο δυναμικά μέτρα τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο.

«Ως ΠΣΕΜ, παρατηρώντας την αφόρητη κατάσταση και πίεση που υπάρχει στα σχολεία με την εφαρμογή του μέτρου των εξετάσεων ανά τετράμηνο αποφασίσαμε να πάρουμε μέτρα», αναφέρεται.

 

Προστίθεται ότι η φιλοσοφία των εξετάσεων ανά τετράμηνο οδηγεί στην αύξηση του άγχους των μαθητών, στην ενίσχυση της βαθμοθηρίας, του ατομικισμού και της παραπαιδείας δίνοντας τελειωτικό κτύπημα στην έννοια της ολόπλευρης μόρφωσης.  

« Το μαθητικό κίνημα προειδοποιεί από το 2016 για τα καταστροφικά αποτελέσματα που θα έχει το μέτρο των εξετάσεων ανά τετράμηνο. Η ύλη δεν μπορεί να καλυφτεί ενώ όλη η αξιολόγηση περιστρέφεται γύρω από την προετοιμασία μας για τις εξετάσεις ανά τετράμηνο, δίνοντας λίγη ως καθόλου σημασία στα μη εξεταζόμενα μαθήματα αλλά και σε τρόπους εναλλακτικής αξιολόγησης. Η πολυδιαφημιζόμενη μείωση της πίεσης σε μαθητές και καθηγητές μέσω της μείωσης των διαγωνισμάτων δεν έχει γίνει καθώς από τα μέσα Οκτωβρίου μέχρι και σήμερα οι μαθητές έχουν σχεδόν κάθε μέρα γραπτή αξιολόγηση».

Προστίθεται ότι η προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας να ρίξει την ευθύνη στους καθηγητές μας γιατί δήθεν δεν ακολουθούν τις εγκυκλίους είναι ακόμα μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού.  

«Όταν ένα σύστημα έχει στο επίκεντρο της αξιολόγησης εξετάσεις, πόσο μάλλον εξετάσεις στο κάθε τετράμηνο είναι ξεκάθαρο ότι μεγαλώνει την πίεση, το άγχος, τον ανταγωνισμό μεταξύ των μαθητών και τον αγώνα δρόμου για κάλυψη της ύλης. Για αυτές τις συνέπειες προειδοποιούσαμε πέρσι και εμείς και οι καθηγητές μας», αναφέρεται.

Αναφέρεται ακόμα ότι η συνεχής επίκληση της νομοθεσίας από το Υπουργείο είναι ακόμη ένα επιχείρημα που πέφτει στο κενό.

«Για ένα ολόκληρο χρόνο μας καλούσαν σε ένα «διάλογο» στον οποίο επέμεναν ότι η νομοθεσία δεν μπορεί να τροποποιηθεί παρόλες τις εκκλήσεις μας. Δεν έλαβαν ποτέ υπόψη την δική μας άποψη, ο διάλογος αποδείχτηκε ένα φιάσκο και εν τέλει τροποποίησαν τη νομοθεσία έτσι όπως τους βόλευε τον περασμένο Ιούλιο», αναφέρεται.

ΚΥΠΕ

Home