Κόπηκε στα 2 μοτοσυκλέτα αστυνομικού από σύγκρουση με βυτιοφόρο

Κόπηκε στα 2 μοτοσυκλέτα αστυνομικού από σύγκρουση με βυτιοφόρο

Οι παράγοντες που έσωσαν την ζωή του αστυνομικού

Η σωστή οδηγική συμπεριφορά, η τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και ο κατάλληλος εξοπλισμός, ήταν οι κύριοι παράγοντες που έσωσαν τη ζωή συνάδελφου μοτοσικλετιστή, ο οποίος είχε εμπλακεί σε σοβαρό τροχαίο δυστύχημα χθες, εν ώρα υπηρεσίας. 

 

>>> H offsite τώρα και στο Google News - Ακολουθείστε μας

Το δυστύχημα συνέβη γύρω στις 3:20μ.μ. κοντά στο Απολλώνιο  Ιατρικό Κέντρο στη Λευκωσία, όταν η υπηρεσιακή μοτοσικλέτα που οδηγούσε ο 44χρονος αστυνομικός, με κατεύθυνση από λεωφόρο Αρχαγγέλου προς τη λεωφόρο Ηλία Παπακυριακού, κάτω από συνθήκες που διερευνώνται,  συγκρούστηκε με βυτιοφόρο όχημα που κινείτο στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και προσπάθησε να στρίψει δεξιά, ανακόπτοντας την ελεύθερη πορεία της μοτοσικλέτας.

Από τη σφοδρή σύγκρουση, η υπηρεσιακή μοτοσικλέτα ανατράπηκε και κόπηκε στα δύο, ενώ  ο οδηγός της εκσφενδονίστηκε στον αέρα, κτύπησε σε όχημα που ερχόταν από την απέναντι πλευρά του δρόμου, και στη συνέχεια σφηνώθηκε στο κάτω μέρος του οχήματος και σύρθηκε στο έδαφος.

Ακολούθως, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

Να σημειωθεί πως το γεγονός ότι τηρούσε το όριο ταχύτητας και τον ΚΟΚ, αλλά και χάρη στην προστατευτική στολή που έφερε, σώθηκε με εκδορές και μώλωπες και σήμερα εξήλθε του Νοσοκομείου.

Η Αστυνομία υπενθυμίζει για άλλη μια φορά τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου και ειδικά τους μοτοσικλετιστές ότι:

>>> Κατεβάστε τώρα το application της offsite - ΕΔΩ για Android & ΕΔΩ για iOS

  • Η οδήγηση μοτοσικλέτας/μοτοποδηλάτου απαιτεί ακόμη μεγαλύτερη συγκέντρωση, εμπειρία, καθώς επίσης και ένα καλό επίπεδο φυσικής κατάστασης, σε σχέση με την οδήγηση αυτοκινήτου, καθώς το σώμα του οδηγού συμμετέχει πολύ περισσότερο στην κίνηση.
  • Φοράμε κράνος σε κάθε μας μετακίνηση. Το κράνος μπορεί σε περίπτωση πτώσης να μας σώσει από βαρύτατους τραυματισμούς στο κεφάλι.
  • Απαραίτητη είναι και η χρήση ειδικής δερμάτινης φόρμας, ιδιαίτερα με ενσωματωμένους αερόσακους που μας προφυλάσσει  σε περίπτωση πτώσης.
  • Φροντίζουμε για την άριστη συντήρηση του δικύκλου μας (αλλαγή ελαστικών στα προβλεπόμενα χρονικά διαστήματα, τακτικά σέρβις κ.λ.π.) 
  • Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν συνήθως οι οδηγοί δίκυκλων, είναι να επιχειρούν, και πολλές φορές να «εκβιάζουν», το προσπέρασμα από αριστερά. Προσπερνάμε πάντα από δεξιά και με τη μέγιστη δυνατή προσοχή, καθώς μπορεί ο οδηγός στο προπορευόμενο αυτοκίνητο να μην μας έχει καν προσέξει, πιθανώς και επειδή κινούμαστε στο «τυφλό» σημείο ή αλλιώς «νεκρή ζώνη» του πλαϊνού καθρέπτη του.
  • Αποφεύγουμε, σε κάθε περίπτωση, να οδηγούμε ανάμεσα σε δύο σειρές αυτοκινήτων, κάτι που συνήθως παρατηρείται όταν υπάρχουν ουρές σε φώτα τροχαίας.
  • Κρατάμε πάντα αποστάσεις ασφαλείας από τα υπόλοιπα οχήματα.
  • Αποφεύγουμε πάντοτε τους απότομους ελιγμούς. Αν οι συνθήκες επιβάλλουν έναν ελιγμό, τον επιχειρούμε μόνο αφού προηγουμένως έχουμε ελέγξει την κίνηση και έχουμε γνωστοποιήσει την πρόθεσή μας με το αντίστοιχο φλας.
  • Καλό είναι, ιδίως σε μέρες χωρίς ηλιοφάνεια, να έχουμε αναμμένα τα φώτα πορείας του δικύκλου μας, γιατί έτσι γινόμαστε καλύτερα ορατοί από τους οδηγούς των αυτοκινήτων.
  • Προσέχουμε ιδιαίτερα να μην παραβιάζουμε τα stop στις διασταυρώσεις, γιατί εκεί συμβαίνουν συχνά τροχαία ατυχήματα.

 

Home