Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Κτηματολόγιο:15.000 οι κλήσεις σε 4 μήνες λειτουργίας του αριθμού

Offsite Team
- 21.09.2022

Κτηματολόγιο:15.000 οι κλήσεις σε 4 μήνες λειτουργίας του αριθμού

Thumbnail
Όσα ανέφερε ο Διευθυντής του Τμήματος Ελίκκος Ηλία

Σε περίπου 15.000 κλήσεις ανταποκρίθηκαν οι Λειτουργοί εξυπηρέτησης του Τμήματος Κτηματολογίου και Χωρομετρίας (ΤΚΧ) σε λιγότερο από τέσσερις μήνες από την ημερομηνία εφαρμογής του ενιαίου παγκύπριου τηλεφωνικού αριθμού 17100, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Διευθυντής του Τμήματος Ελίκκος Ηλία, ο οποίος ταυτόχρονα εξέφρασε την εκτίμηση πως οι επισκέψεις στην Πύλη Κτηματολογίου, εντός του 2022, θα ξεπεράσουν τα 5 εκατομμύρια.    

Ταυτόχρονα, ανακοίνωσε πως η νέα μορφή της Πύλης Κτηματολογίου αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία σε μερικές εβδομάδες.

Συγκεκριμένα, ο κ. Ηλία τόνισε ότι το ΤΚΧ έχει ως προτεραιότητα τη βελτίωση της ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πολιτών και προς τον σκοπό αυτό, έθεσε σε εφαρμογή, την 1 Ιουνίου 2022, τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης.

>>>  BRIEF PLATINUM - 2ο Τεύχος - Αφιέρωμα UNIC - Πέραν των 100 τίτλων σπουδών - Τα ποσοστά εργοδότησης των αποφοίτων του / Ρεπορτάζ, βίντεο από όλες τις Μαρίνες της Κύπρου / Επιχειρηματικά νέα / Αναλύσεις / Παραοικονομία ΕΔΩ <<<

Ανέφερε ότι το κέντρο αυτό διαθέτει έναν μοναδικό παγκύπριο τηλεφωνικό αριθμό, το 17100, τον οποίο μπορούν να καλούν οι πολίτες εντός Κύπρου και τον αριθμό +357-22804900 για κλήσεις από το εξωτερικό και πρόσθεσε πως από την ημερομηνία εφαρμογής του ενιαίου παγκύπριου αριθμού, δηλαδή την 1η Ιουνίου 2022 και μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου 2022, οι Λειτουργοί εξυπηρέτησης του ΤΚΧ ανταποκρίθηκαν σε περίπου 15.000 κλήσεις.

Επιπλέον, ο Διευθυντής του ΤΚΧ συστήνει στους πολίτες που έχουν τη δυνατότητα, πριν από οποιαδήποτε τηλεφωνική κλήση, να επισκέπτονται την Πύλη Κτηματολογίου στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://portal.dls.moi.gov.cy, όπου υπάρχουν αναρτημένες πληροφορίες, οδηγίες, ενημερωτικά βίντεο και έντυπα για όλα τα είδη αιτήσεων/εργασιών που δέχεται ή διεκπεραιώνει το ΤΚΧ, οπότε μέσω αυτών θα μπορούν να λαμβάνουν μια πρώτη ενημέρωση για τα θέματα που τους ενδιαφέρουν. 

Ο κ. Ηλία εξέφρασε την εκτίμηση ότι οι επισκέψεις στην Πύλη Κτηματολογίου, εντός του 2022, θα ξεπεράσουν τα 5 εκατομμύρια και τόνισε πως σκοπός του ΤΚΧ είναι η εξυπηρέτηση/ενημέρωση των πολιτών να γίνεται διαδικτυακά, «με φιλικό και απλό τρόπο και χωρίς να είναι ο πολίτης ειδικός στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές για να ενημερωθεί ή για να επικοινωνήσει με το ΤΚΧ».

Ανέφερε επίσης ότι το ΤΚΧ παρέχει επίσης τη δυνατότητα για υποβολή αποριών μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω της Πύλης Κτηματολογίου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://portal.dls.moi.gov.cy/el-gr/Pages/Contact-Us.aspx.  

Πρόσθεσε πως μεγάλος αριθμός πολιτών προτιμούν την υποβολή αποριών μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το ΤΚΧ ανταποκρίνεται προκειμένου να απαντήσει έγκαιρα στα ερωτήματα που υποβάλλονται.

Αλλαγές στην Πύλη Κτηματολογίου

Παράλληλα, ο κ. Ηλία είπε στο ΚΥΠΕ ότι το ΤΚΧ, «αναγνωρίζοντας τη σημασία της ενημέρωσης των πολιτών σε απλή και κατανοητή γλώσσα και την παροχή με φιλικό τρόπο των αναγκαίων πληροφοριών στον ιστότοπο του ΤΚΧ, γίνονται αυτή την περίοδο οι αναγκαίες αλλαγές στην Πύλη Κτηματολογίου, προκειμένου να βελτιωθεί και να διευκολυνθεί η αναζήτηση των πληροφοριών που χρειάζονται οι πολίτες, όσον αφορά τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων, τα απαιτούμενα έγγραφα, τα τέλη που πρέπει να καταβάλουν αλλά και την ενημέρωση για την πορεία της αίτησης που υπέβαλαν».

Ειδικά για το τελευταίο, ο Διευθυντής του ΤΚΧ κάλεσε όσους ιδιοκτήτες ακινήτων δεν το έπραξαν μέχρι σήμερα, να προχωρήσουν στη δημιουργία λογαριασμού (προφίλ) στην «Πύλη Κτηματολογίου», οπότε θα μπορούν να  ανατρέξουν στην προσωπική τους σελίδα, στο πεδίο «οι αιτήσεις μου», για να ενημερωθούν σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αίτησή τους. 

«Η Πύλη Κτηματολογίου αποτελεί κεντρικό σημείο αναφοράς για όλες τις αιτήσεις που υποβάλλονται, καθώς και σημείο αμφίδρομης επικοινωνίας με τους πολίτες, ενώ ελαχιστοποιεί την ανάγκη των πολιτών για υποβολή ερωτημάτων, τόσο ηλεκτρονικά, όσο και μέσω τηλεφώνου, εξοικονομώντας παραγωγικό χρόνο στο προσωπικό του Τμήματος», κατέληξε. 

ΚΥΠΕ

Home