Προοδευτική Δασκάλων–Νηπιαγωγών: Διαφωνίες για Σχέδιο Αξιολόγησης

Η Προοδευτική Κίνηση Δασκάλων – Νηπιαγωγών διαφωνεί με την αλφαβητική βαθμολογία στο Ενιαίο Σχέδιο Αξιολόγησης.
 
Σε ανακοίνωσή της, η Προοδευτική Κίνηση Δασκάλων – Νηπιαγωγών αναφέρει πως συμφωνούν ότι ένα υγιές εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να είναι ανοικτό και να δίνει τη δυνατότητα απολογισμού και βελτίωσής του.
 
«Επίσης, συμφωνούμε, ότι σε ένα τέτοιο εκπαιδευτικό σύστημα σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η αυθεντική αξιολόγηση, όπως αναφέρεται στο Ενιαίο Σχέδιο Αξιολόγησης Μαθητή/τριας», προσθέτει.
 
Αναφέρει, τέλος, ότι η αξιολόγηση δεν πρέπει να επικεντρώνεται στις διαφορές των μαθητών/τριών με σκοπό την ταξινόμησή τους και για τον λόγο αυτό η Σχολική Έκθεση Προόδου θα συμπληρώνεται μόνον με όρους περιγραφικής αξιολόγησης και όχι αλφαβητικής βαθμολογίας.