Σεπτέμβρη ξεκινούν οι μπουλντόζες για τον δρόμο Πάφου - Πόλης

Σεπτέμβρη ξεκινούν οι μπουλντόζες για τον δρόμο Πάφου - Πόλης

Το Μάϊο υπογράφεται η σύμβαση - Πλέον δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο

Του Γιώργου Μιχαηλίδη

«Το νερό στο αυλάκι» μπαίνει τον Μάϊο για να αρχίσουν τα έργα στο δρόμο Πάφου - Πόλεως Χρυσοχούς που αποτελεί ένα από τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα τα οποία κολλούσαν εδώ και χρόνια στα «γραφειοκρατικά γρανάζια»

Η Οffsite πληροφρείται ότι το πρώτο δεκαήμερο του Μαϊου θα υπογραφεί το συμβόλαιο με την κοινοπραξία και ελληνικών συμφερόντων που θα αναλάβει το έργο. Ο Δήμαρχος Πόλεως Χρυσοχούς Γιώτης  Παπαχριστοφή ανέφερε στην ιστοσελίδα μας ότι εντός του Σεπτεμβρίου θα αρχίσουν οι μπουλντόζες για το έργο.

Πάντως μετά και την παρουσία του Υπουργού Μεταφορών Γιάννη Καρούσου στη Βουλή στις 11 Μαρτίου 2021 υπάρχει αισιοδοξία ανάμεσα στους αρμόδιους ότι τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει το έργο. Το έργο θα γίνει σε  δυο φάσεις  και οι εκτιμήσεις λένε ότι θα ολοκληρωθεί σε 3.5 χρόνια.

Τι προνοεί η Α Φάση

Όπως μας εξηγήθηκε η Α’Φάση των κατασκευαστικών έργων θα αρχίσει με την κατασκευή δρόμου δύο λωρίδων από την Αγία Μαρινούδα  μέχρι το Στρουμπί, μήκους 15,5 χλμ., με προοπτική αναβάθμισής του σε αυτοκινητόδρομο τεσσάρων λωρίδων.  

ΧΑΡΤΗΣ

Η Αγία Μαρινούδα είναι 8 περίπου χιλιόμετρα πριν τον κυκλικό κόμβο των Κονιών στην είσοδο της Πάφου, βόρεια του Αεροδρομίου Πάφου. Από την Αγία Μαρινούδα ο δρόμος θα ακολουθεί βόρεια πορεία ανατολικά της Μαραθούντας και της Τσάδας, δυτικά της Καλλέπειας και του Στρουμπιού και θα καταλήγει μετά το Στρουμπί στον υφιστάμενο δρόμο.

Το έργο αρχικά περιλαμβάνει έναν ανισόπεδο κόμβο στην περιοχή της Αγίας Μαρινούδας, (πλησίον του Αεροδρομίου Πάφου) στη σύνδεσή του με τον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού – Πάφου. Επιπλέον θα κατασκευαστεί ένας ανισόπεδος κόμβος στην Τσάδα και ένας τερματικός ανισόπεδος κόμβος μετά το Στρουμπί. 

Φτιάχνουν και σήραγγες

Στο έργο θα κατασκευαστούν δύο σήραγγες στην περιοχή Τσάδας - Καλλέπιας. Η μεγάλη θα είναι 730 μέτρα, και η μικρή 290 μέτρα.  Θα κατασκευαστούν επίσης πέντε κοιλαδογέφυρες.  Όπως πληροφορούμαστε, στα σχέδια που τέθηκαν είναι η κατασκευή και Β Φάσης στο έργο. Πρόκειται για ένα εντελώς καινούριο έργο και μια ξεχωριστή διαδικασία. Η Β Φάση όμως θα κοστίσει λιγότερα χρήματα και θα αγγίξει τα 45 εκ.ευρώ. 

 

Home