Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Ξανά στο τιμόνι οι Μεταφορείς Α`- Τερματίζουν την απεργία

Offsite Team
- 05.04.2019

Ξανά στο τιμόνι οι Μεταφορείς Α`- Τερματίζουν την απεργία

Thumbnail
Τερματίζουν την απεργία στο λιμάνι Λεμεσού μετά τις διαβεβαιώσεις της Eurogate.

Στην απόφαση για τερματισμό της απεργία τους κατέληξαν οι Μεταφορείς Α΄ στο λιμάνι Λεμεσού μετά τις διαβεβαιώσεις που έλαβαν από την εταιρεία Eurogate για αντιμετώπιση των χρονοβόρων διαδικασιών εξυπηρέτησης τους.  

 

Τη διαβεβαίωση αυτή έδωσε η εταιρεία κατά την απογευματινή σύσκεψη στο Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι του Υπουργείου, οι διαχειριστές του λιμανιού της Λεμεσού (Eurogate - DP World Limassol) και η ΠΟΒΕΚ που εκπροσωπούσε τους Μεταφορείς Α` τρέιλερ.

 

Σε δηλώσεις στο ΚΥΠΕ, ο Κεντρικός Οργανωτικός Γραμματέας της ΠΟΒΕΚ Κυριάκος Μουστάκας είπε ότι «ήδη τερματίστηκε η απεργία και αύριο το πρωί οι Μεταφορείς Α΄ θα μπουν στο λιμάνι».

 

Είπε ακόμη ότι οι Μεταφορείς Α΄ κατέληξαν σε αυτή την απόφαση «διότι φαίνεται πως ήταν καταλυτική η παρέμβαση του Γενικού Διευθυντή του Υπουργείου Σταύρου Μιχαήλ προς την εταιρεία, η οποία μας έδωσε κάποιες διαβεβαιώσεις ότι θα μας παρέχει καλύτερη εξυπηρέτηση».

 

Εξάλλου, σε δηλώσεις στο ΚΥΠΕ ο Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Μεταφορών Σταύρος Μιχαήλ είπε ότι η εταιρεία Eurogate δεσμεύτηκε ότι θα ικανοποιήσει το αίτημα των Μεταφορέων Α΄ τρέιλερ, προσθέτοντας ότι η εταιρεία ανέφερε πως επί του προκειμένου έχει κάποιες σκέψεις και κάποια σενάρια σε σχέση με τον τρόπο που μπορεί να μειωθεί περαιτέρω ο χρόνος εξυπηρέτησης των Μεταφορέων Α΄ τρέιλερ.  

Σημείωσε ότι η εταιρεία θα φέρει ενώπιον του Υπουργείου Μεταφορών σε επόμενη συνάντηση τις θέσεις της σε σχέση με την ικανοποίηση του αιτήματος των Μεταφορών Α΄ τρέιλερ.  

 

Πάντως, σύμφωνα με τον κ. Μιχαήλ, η εταιρεία δεν θεωρεί πως υπάρχει καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση των Μεταφορέων διότι, όπως υποστηρίζει, στη σύμβαση αναφέρεται ως χρόνος εξυπηρέτησης των Μεταφορέων μέχρι ενάμισι ώρα και σήμερα ο μέσος όρος του πραγματικού χρόνου εξυπηρέτησης είναι μόλις 20-22 λεπτά.  

Σημείωσε, ωστόσο, ότι «η εταιρεία σε ένδειξη καλής θέλησης» ανέφερε ότι θα πράξει ό,τι μπορεί για ικανοποίηση του αιτήματος των Μεταφορέων και να φέρει ενώπιον του Υπουργείου το θέμα για συζήτηση.  

Οι διαμαρτυρόμενοι Μεταφορέων Α΄ τρέιλερ ζητούν από την εταιρεία όπως γίνει υπερωριακή απασχόληση του προσωπικού της και συνεχής εργασία κατά το τριήμερο και όπως διατεθεί περισσότερος μηχανικός εξοπλισμός, ώστε να υπάρξει μείωση στο χρόνο αναμονής τους για εξυπηρέτηση τους.

Home