Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Βγαίνουν σε προσφορές για το «Κόκκινο Κουμπί» - Δωρεάν στους δικαιούχους οι συσκευές

Της Κωνσταντίνας Χατζηανδρέα
- 19.05.2023

Βγαίνουν σε προσφορές για το «Κόκκινο Κουμπί» - Δωρεάν στους δικαιούχους οι συσκευές

Προκηρύσσεται διαγωνισμός για τις συσκευές - Ποιοι θα είναι οι δικαιούχοι

Στην τελική φάση βρίσκονται οι διαδικασίες υλοποίησης του προγράμματος «Κόκκινο Κουμπί». Ένα πρόγραμμα το οποίο συζητείτε εδώ και 4 χρόνια. Από το 2019 όταν η κυβέρνηση του Νίκου Αναστασιάδη άναψε το πράσινο φως για υλοποίηση του προγράμματος μέχρι και σήμερα, η απόφαση έμεινε στα χαρτιά. 

Πλέον έχουμε περάσει από τα λόγια στις πράξεις. Ο Φορέας Τρίτης Ηλικίας μετά και την ανάληψη των καθηκόντων της νέας υφυπουργού Πρόνοιας κ. Μαρίλενας Ευαγγέλου, «έτρεξε» τις διαδικασίες, συναντήθηκαν και συζήτησαν τον σχεδιασμός και τις προδιαγραφές για το «Κόκκινο Κουμπί» και πήραν αποφάσεις.

Όπως πληροφορείται η OffsiteNews, έχουν συμφωνηθεί οι δικαιούχοι του προγράμματος οι οποίοι θα επιλέγονται μέσω ειδικών κριτηρίων, όπως είναι για παράδειγμα τα εισοδηματικά κριτήρια.

Ανάμεσα στους δικαιούχους που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα κατά την πιλοτική φάση, είναι ηλικιωμένοι άνω των 75 ετών που δεν μπορούν να αυτοεξυπηρετηθούν, άτομα με κινητικά προβλήματα, άτομα με χρόνιες παθήσεις, αλλά και άτομα που κατοικούν σε απομονωμένες περιοχές. 

Περί τα τέλη Μαΐου αναμένεται να προκηρυχθεί διαγωνισμός για αγορά των συσκευών του προγράμματος, συσκευές οι οποίες σε πρώτη φάση θα προσφέρονται δωρεάν στους δικαιούχους.

Πώς θα λειτουργεί

Το πρόγραμμα «Κόκκινο Κουμπί» μέσω υπηρεσίας τηλεειδοποίησης, στοχεύει στην παροχή της δυνατότητας σε πρόσωπα που το έχουν ανάγκη. Θα δημιουργηθεί το Συντονιστικό Κέντρο Διαχείρισης Κλήσεων στο οποίο τα άτομα αυτά θα μπορούν να επικοινωνούν με λειτουργούς πατώντας ένα κόκκινο κουμπί που θα το έχει είτε με την μορφή βραχιολιού, είτε σαν μενταγιόν.

Με αυτό τον τρόπο, όταν ο δικαιούχος έχει ανάγκη να μιλήσει με κάποιο ειδικό ή υπάρχει έκτακτη ανάγκη λόγω ατυχήματος, θα πιέζει το κουμπί και ακολούθως οι λειτουργοί του τηλεφωνικού κέντρου, θα λαμβάνουν την κλήση. Μπροστά στην οθόνη του λειτουργού θα εμφανίζεται το τηλέφωνο και το ιατρικό ιστορικό του χρήστη.

Το Συντονιστικό Κέντρο Διαχείρισης Κλήσεων θα λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως και θα στελεχώνεται από ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και εθελοντές εκπαιδευμένους σε θέματα ψυχικής υγείας, ώστε να παρέχεται βοήθεια σε ανθρώπους που βρίσκονται σε έκτακτη ανάγκη.

Για την εκπαίδευση των ατόμων που θα στελεχώνουν το Κέντρο θα πρέπει πρώτα να δώσει το ΟΚ ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας καθώς θα πρέπει να αποδεσμευθεί και κονδύλι για την αμοιβή τους. 

Home