Τι πρέπει να κόψεις για αποφυγή γήρανσης και υγεία καρδιάς

Τι πρέπει να κόψεις για αποφυγή γήρανσης και υγεία καρδιάς

Οι θερμίδες που πρέπει να αποφύγεις

Γνωρίζουμε ήδη ότι μια δίαιτα που στηρίζεται σε φυτικές τροφές έχει πολλά οφέλη στον οργανισμό μας.

Ακόμη, πολλές τροφές βοηθούν στην μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών νόσων. 

Παρόλα αυτά, οι θάνατοι από ασθένειες της καρδιάς παραμένουν υψηλά στη λίστα.

Ερευνητές αποφάσισαν να ψάξουν να βρουν μία λύση.

Έτσι, πρόσφατη έρευνα βρήκε ότι η μείωση της ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νόσων.

Οι ερευνητές πήραν στοιχεία από την έρευνα «Comprehensive Assessment of Long-term Effects of Reducing Intake of Energy (CALERIE)», που σκοπό είχε να εξετάσει τα αποτελέσματα του μακροπρόθεσμου περιορισμού θερμίδων.

Unsplash/Jamie Street

Μέσα από την διετή μελέτη, 117 μεσήλικες, με κανονικό βάρος ή ελαφρώς υπέρβαροι, μείωσαν την πρόσληψη θερμίδων κατά 12% ενώ οι επιστήμονες παρατήρησαν πολλά οφέλη στην υγεία τους.

Από ότι φαίνεται, η απώλεια βάρους δεν ήταν ο πρωτεύον λόγος για την βελτίωση της υγείας της καρδιάς. Μόνο το 25% είχε να κάνει με την απώλεια περιττών κιλών.

Σύμφωνα με τον David Sinclair, καθηγητή γενετικής στο Harvard, ο περιορισμός θερμίδων μπορεί να μειώσει κάτι πολύ σημαντικό, την γήρανση. Αυτό που κάνει η μείωση θερμίδων είναι να συμπιέζει την περίοδο ασθενείας. 

Πόσες θερμίδες, λοιπόν, πρέπει να κόψουμε την ημέρα για να μειώσουμε τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νόσων αλλά και γήρανσης;

Unsplash/Louise Burton

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, 300 θερμίδες είναι αρκετές για να κάνουν αυτή τη δουλειά, αναφέρει το Cooking Light.

Αυτό μπορεί να μην είναι εύκολη υπόθεση. Πώς μειώνουμε 300 θερμίδες την ημέρα;

Μερικά tips που μπορεί να σε βοηθήσουν:

Κόψε τις άδειες θερμίδες

Οι περισσότερες θερμίδες έρχονται συνήθως από άδειες θερμίδες όπως αλκοόλ και πρόσθετη ζάχαρη. Για να τις μειώσεις, κόψε τα επεξεργασμένα τρόφιμα και να ζαχαρούχα αναψυκτικά ενώ προτίμησε τροφές ολικής άλεσης (φρούτα, λαχανικά κτλ.).

Unsplash/Eve Lina

Αντικατέστησε το λάδι σου

Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε υγιεινά λιπαρά, Ω3 και πολυφαινόλες. Αλλά έχει και πολλές θερμίδες. Μια κουταλιά περιέχει 119 θερμίδες, οπότε πρόσεχε την ποσότητα.

Κόψε το τσιμπολόγημα αργά το βράδυ

Τα σνακ αργά το βράδυ μπορούν να προσθέσουν πολλές θερμίδες στην ημερήσια πρόσληψή σου. Αν λαχταράς κάτι γλυκό, δοκίμασε επιδόρπια χαμηλά σε θερμίδες.  

Home