Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

ΠΣΕΜ: Αναγκαία τα κλιματιστικά, όχι τα τετράμηνα!

Offsite Team
- 31.05.2019

ΠΣΕΜ: Αναγκαία τα κλιματιστικά, όχι τα τετράμηνα!

Thumbnail
Η ΠΣΕΜ δε βλέπει καμία διαφορά στο αναθεωρημένο σχέδιο αξιολόγησης μαθητή

Καμιά ουσιαστική διαφορά δεν υπάρχει στο αναθεωρημένο σχέδιο αξιολόγησης του μαθητή από το σχέδιο που το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού παρουσίασε τον Δεκέμβριο του 2018 εκτιμά η Παγκύπρια Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών (ΠΣΕΜ).

 

Σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «για εμάς είναι ξεκάθαρο πως το Υπουργείο Παιδείας δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη τους φορείς της εκπαίδευσης, καθώς όχι μόνο δεν έλαβε υπόψη τις ουσιαστικές διαφωνίες των φορέων της εκπαίδευσης για το σχέδιο αξιολόγησης, αλλά δεν μπήκε καν στη διαδικασία ακόμα να στείλει το αναθεωρημένο σχέδιο στους αρμόδιους φορείς για να το μελετήσουν».

 

Προσθέτει ότι «ως ΠΣΕΜ, τονίζουμε για ακόμα μια φορά, ότι θα συνεχίσουμε τον αγώνα για να μην εφαρμοστεί το έκτρωμα των εξετάσεων ανά τετράμηνο, για να τροποποιηθεί η νομοθεσία και να ακυρωθεί το μέτρο».

 

«Ελπίζουμε το Υπουργείο Παιδείας να αφουγκραστεί επιτέλους τις απόψεις μας και να σταματήσει να σφυρίζει αδιάφορα όπως κάνει γενικά με όλα όσα αφορούν την παιδεία», συνεχίζει η ΠΣΕΜ, η οποία φέρνει ως παράδειγμα τη συζήτηση για τα κλιματιστικά στα σχολεία, ειδικά τις τελευταίες μέρες με τις ψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν.  

«Τη στιγμή που και εμείς οι μαθητές που βρισκόμαστε σε εξεταστική περίοδο, αλλά και οι καθηγητές μας, νιώθουμε αφόρητα από τη ζέστη των ημερών μέσα στις σχολικές αίθουσες, το Υπουργείο Παιδείας δεν βρήκε να πει τίποτα για το αίτημα τοποθέτησης κλιματιστικών», σημειώνει η ΠΣΕΜ.  

Καλεί το Υπουργείο Παιδείας «να μελετήσει άμεσα το αίτημα τοποθέτησης κλιματιστικών, καθώς τα τελευταία χρόνια με την άνοδο των θερμοκρασιών η κατάσταση στα σχολεία είναι αφόρητη» ενώ καταλήγοντας εγείρει και το θέμα της ασφάλειας εντός των σχολικών μονάδων εκτιμώντας ότι «στο όνομα των αποκοπών στην παιδεία μπαίνει σε δεύτερη μοίρα η ασφάλεια και υγεία μαθητών και καθηγητών».

Home