Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Νέα μέτρα - Τι θα ισχύει για γάμους και βαφτίσεις

Offsite Team -
03.12.2021 - 11:05

Νέα μέτρα - Τι θα ισχύει για γάμους και βαφτίσεις

Θα πηγαίνουν και ανεμβολίαστοι - Αναλυτικές οδηγίες

Πέραν των κατευθυντήριων οδηγιών για χώρους εστίασης και κέντρα αναψυχής, το υπουργείο Υγείας με ανακοίνωσή του ξεκαθάρισε το τι θα ισχύει με γάμους και βαφτίσεις σε σχέση με τα νέα μέτρα.

Όπως έγραψε η Offsite σε προηγούμενο ρεπορτάζ, ουσιαστικά επιτρέπεται και η παρουσία ανεμβολίαστων ατόμων σε γάμους ή βαφτίσεις, νοουμένου ότι θα προσκομίζουν αρνητικό τεστ. 

>>> Δικαιούνται και οι ανεμβολίαστοι να πηγαίνουν Γάμους & Βαφτίσια

Συγκεκριμένα:

Επιτρέπεται η διεξαγωγή εκδηλώσεων, περιλαμβανομένων γάμων και βαπτίσεων για τους Επαγγελματίες εκδηλώσεων υπό τους ακόλουθους όρους:

Εσωτερικοί χώροι: 

•    300 άτομα με απαραίτητη την προσκόμιση SafePass, ως οι διατάξεις του εκάστοτε Διατάγματος, είτε

•    500 άτομα, νοουμένου ότι όλα τα άτομα είναι πλήρως εμβολιασμένα ή έχουν νοσήσει με COVID-19 τους τελευταίους 6 μήνες και κατέχουν πιστοποιητικό ανάρρωσης ως οι διατάξεις του εκάστοτε Διατάγματος.

Εξωτερικοί χώροι:

•    350 άτομα με απαραίτητη την προσκόμιση SafePass, ως οι διατάξεις του εκάστοτε Διατάγματος, είτε

•    500 άτομα, νοουμένου ότι όλα τα άτομα είναι πλήρως εμβολιασμένα ή έχουν νοσήσει με COVID-19 τους τελευταίους 6 μήνες και κατέχουν πιστοποιητικό ανάρρωσης ως οι διατάξεις του εκάστοτε Διατάγματος.

Σε όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους ή/και οργανισμούς ή/και επιχειρήσεις ή/καιυποστατικά όπου, τηρουμένων των μέτρων αποστασιοποίησης, υπάρχει η δυνατότητα συνάθροισης πέραν των 10 προσώπων, περιλαμβανομένων των εργαζομένων, απαιτείται:

>>> Κατεβάστε τώρα το application της offsite - ΕΔΩ για Android & ΕΔΩ για iOS

(α) για πρόσωπα ηλικίας 6 έως 11 ετών η επίδειξη είτε αρνητικής εργαστηριακής εξέτασης ή εξέτασης ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου για την ασθένεια του COVID-19 με τη δειγματοληψία να έχει πραγματοποιηθεί εντός 7 ημερών, είτε πιστοποιητικού ανάρρωσης από την ασθένεια του COVID-19 με ισχύ έξι μηνών από την ημερομηνία δειγματοληψίας της αρχικής τους θετικής διάγνωσης,

(β) για πρόσωπα ηλικίας 12 έως 17 ετών η επίδειξη είτε αρνητικής εργαστηριακής εξέτασης ή εξέτασης ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου για την ασθένεια του COVID-19 με τη δειγματοληψία να έχει πραγματοποιηθεί εντός 72 ωρών, είτε πιστοποιητικού ολοκληρωμένου εμβολιαστικού σχήματος για την ασθένεια του COVID-19, είτε πιστοποιητικού ανάρρωσης από την ασθένεια του COVID-19, με ισχύ έξι μηνών από την ημερομηνία δειγματοληψίας της αρχικής τους θετικής διάγνωσης,

(γ) για πρόσωπα ηλικίας 18 ετών και άνω η επίδειξη είτε πιστοποιητικού ολοκληρωμένου εμβολιαστικού σχήματος για την ασθένεια του COVID-19, είτε πιστοποιητικού ανάρρωσης από την ασθένεια του COVID-19, με ισχύ έξι μηνών από την ημερομηνία δειγματοληψίας της αρχικής τους θετικής διάγνωσης, είτε αρνητικής εργαστηριακής εξέτασης με τη δειγματοληψία να έχει πραγματοποιηθεί εντός 72 ωρών, είτε αρνητικής εξέτασης ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου για την ασθένεια του COVID-19 με τη δειγματοληψία να έχει πραγματοποιηθεί εντός 72 ωρών και από την 1η Δεκεμβρίου 2021 εντός 48 ωρών:

Οι επιχειρήσεις/υποστατικά που θα επιλέξουν να φιλοξενούν στα υποστατικά τους μόνο πολίτες που είναι εμβολιασμένοι ή έχουν νοσήσει τους τελευταίους 6 μήνες, θα πρέπει να μεριμνούν ώστε να αναγράφουν σε περίοπτο χώρο στην επιχείρηση/υποστατικό τους, καθώς και να ενημερώνουν τους πολίτες, για την απόφασή τους. 

Ο ιδιοκτήτης/διαχειριστής του υποστατικού/επιχείρησης οφείλει να ενημερώνει το Υπουργείο Υγείας με ενυπόγραφη γραπτή υπεύθυνη δήλωση (επισυνάπτεται ως παράρτημα 1), ότι στο υποστατικό του θα δέχεται μόνο πλήρως εμβολιασμένα άτομα ή άτομα που έχουν πιστοποιητικό ανάρρωσης από την COVID-19 τους τελευταίους έξι μήνες. Η ενημέρωση αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]  Ενόψει ότι η επιλογή βασίζεται στην απόφαση του πελάτη, Ο ιδιοκτήτης/διαχειριστής του υποστατικού/επιχείρησης μπορεί να ενημερώνει το Υπουργείο Υγείας στην πιο πάνω διεύθυνση, τι θα ισχύει για κάθε εκδήλωση ξεχωριστά.  Νοείται πως όταν σε ένα υποστατικό θα υπάρχουν 2 ή περισσότερες ξεχωριστές εκδηλώσεις, θα μπορούν να λειτουργούν ταυτόχρονα και ο εσωτερικός και ο εξωτερικός χώρος (π.χ. βάφτιση στο εσωτερικό και γάμος στον εξωτερικό χώρο). Διευκρινίζεται ότι η απόφαση του κάθε υποστατικού να δέχεται SafePass ή μόνο εμβολιασμένους/νοσήσαντες, αφορά ολόκληρο το υποστατικό και ΔΕΝ μπορεί να ισχύει διαφορετική πρόνοια για τον εσωτερικό χώρο και διαφορετική για τον εξωτερικό. 

Διευκρινίζεται επίσης ότι στην περίπτωση που κάποια επιχείρηση/υποστατικό επιθυμεί να λειτουργήσει ταυτόχρονα τόσο τον εσωτερικό όσο και τον εξωτερικό της χώρο για την ίδια εκδείλωση, θα πρέπει να το πράττει κατ’ αναλογία και σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται πιο πάνω, ώστε ο μέγιστος αριθμός ατόμων που θα παρευρίσκονται ταυτόχρονα στην επιχείρηση/υποστατικό (εσωτερικός και εξωτερικός χώρος), να μην υπερβαίνει τα 500 άτομα στο σύνολο. Για παράδειγμα, νοουμένου ότι μια επιχείρηση λειτουργεί με SafePass, μπορεί να φιλοξενήσει θαμώνες και στον εσωτερικό και στον εξωτερικό χώρο, νοουμένου ότι τηρείται ο μέγιστος αριθμός των 250 ατόμων εσωτερικά και των 350 ατόμων εξωτερικά, με τον συνολικό αριθμό προσώπων να μην υπερβαίνει τα 500.

Ο ιδιοκτήτης ή/και διευθυντής ή/και διαχειριστής που έχει υπό τον έλεγχό του την επιχείρηση ή/και υποστατικό φέρει ευθύνη για την τήρηση των Κανονισμών που προνοούνται στο εκάστοτε Διάταγμα καθώς και το πρωτόκολλο, δύναται δε, να αναθέσει εγγράφως τον έλεγχο σε εξουσιοδοτημένο από τον ίδιο εργαζόμενο/λειτουργό του ή σε Ιδιωτικό Γραφείο Παροχής Υπηρεσιών Ασφάλειας ή και Ιδιώτη Φύλακα ως οι διατάξεις του εκάστοτε Διατάγματος,

Σε κάθε περίπτωση, δεν επιτρέπεται ο χορός, ανεξαρτήτως με το είδος της προσφερόμενης μουσικής. Εξαιρούνται από την απαγόρευση για χορό τα υποστατικά/επιχειρήσεις που φιλοξενούν μόνο πλήρως εμβολιασμένα άτομα ή άτομα που έχουν πιστοποιητικό ανάρρωσης από την COVID-19 τους τελευταίους έξι μήνες. Ο ιδιοκτήτης/διαχειριστής του υποστατικού/επιχείρησης οφείλει να ενημερώνει και να εξασφαλίζει έγκριση από το Υπουργείο Υγείας ότι στο υποστατικό του θα δέχεται μόνο πλήρως εμβολιασμένα άτομα ή άτομα που έχουν πιστοποιητικό ανάρρωσης από την COVID-19 τους τελευταίους έξι μήνες. Η ενημέρωση αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]

Πρέπει να αναρτάται στην είσοδο του κάθε υποστατικού έντυπο που να αναφέρεται ο μέγιστος αριθμός ατόμων που επιτρέπεται να βρίσκονται στον εσωτερικό/εξωτερικό χώρο, η ευθύνη τήρησης του μέγιστου αριθμού ατόμων βαραίνει τον υπεύθυνο της επιχείρησης. Ο μέγιστος αριθμός ατόμων αναφέρεται πιο πάνω για εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους και σύμφωνα με την επιλογή για χρήση του χώρου μόνο για εμβολιασμένους.

1. ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

1.1.    Το ζευγάρι και/ή ο πελάτης θα είναι υποχρεωμένοι να ενημερώσουν εγγράφως για το είδος της εκδήλωσης (safe pass ή μόνο εμβολιασμένοι) αντίγραφο θα επισυνάπτεται στην αίτηση του επιχειρηματία προς το Υπουργείο Υγείας για έγκριση Επιπρόσθετα το ζευγάρι ή ο πελάτης οφείλουν να παραδώσουν την λίστα με τους καλεσμένους για το δείπνο για σκοπούς ιχνηλασιμότητας. Αυτή θα κρατείται για τουλάχιστον 2 μήνες. 1.2.    Η διαδικασία του συνηθισμένου χαιρετισμού (ασπασμός – χειραψία ) δεν επιτρέπεται στην παρούσα φάση λόγω των μέτρων προφύλαξης κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19. Νοείται ότι το ζευγάρι θα μπορεί να επισκέπτεται κάθε τραπέζι για να χαιρετηθεί από τους προσκεκλημένους.

2. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

2.1.    Εφαρμογή ειδικών υπηρεσιών καθαρισμού απολύμανσης με ειδικές μηχανές ψεκασμού COVID19 πριν και μετά από κάθε εκδήλωση. Εφαρμογή των κατευθυντήριων οδηγιών καθαρισμού και απολύμανσης του Υπουργείου Υγείας όπως δημοσιεύονται στον ιστότοπο:  https://www.pio.gov.cy/coronavirus/press/pc.pdf

2.2.    Σήμανση κτιριακών κατόψεων χρησιμοποιώντας νέα διαγράμματα χωρητικότητας βάσει τετραγωνικών μέτρων και του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού ατόμων. 2.3.    Καθαρισμός και απολύμανση εξοπλισμού του χώρου, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες καθαρισμού και απολύμανσης του Υπουργείου Υγείας όπως δημοσιεύονται στον ιστότοπο - https://www.pio.gov.cy/coronavirus/press/pc.pdf

2.4.    Σήμανση της κυκλοφορίας εκδηλώσεων (ανάλογα με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του χώρου). Η κυκλοφορία να ρυθμίζεται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να μειώνεται η ταυτόχρονη διέλευση ατόμων στον ίδιο χώρο. 2.5.    Προκαθορισμένες ενδείξεις ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ από και προς το χώρο εκδήλωσης. 2.6.    Ανακύκλωση και εισροή καθαρού αέρα σε κλειστούς χώρους και ενίσχυση της κυκλοφορίας φρέσκου αέρα. 2.7.    Εφαρμογή σε όλους τους κλειστούς χώρους των τεχνικών οδηγιών που εκδόθηκαν από το Τμήμα Επιθεώρησης Εργασίας του Υπουργείου Εργασίας, Προνοίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων σχετικά με την χρήση συστημάτων κλιματισμού και εξαερισμού, όπως αυτές δημοσιεύονται στον ιστότοπο: https://www.pio.gov.cy/coronavirus/pdf/erg31.pdf

2.8.    Διατήρηση φυσικής απόστασης βάσει κατευθυντήριων γραμμών για χωρητικότητα καθισμάτων. 2.9.    Κατά τη χωροθέτηση των τραπεζιών πρέπει να λαμβάνεται πρόνοια ώστε από τραπέζι σε τραπέζι σε όλες τις κατευθύνσεις να υπάρχει απόσταση τουλάχιστον δύο μέτρων (2).

3. COCKTAIL RECEPTION – ΔΕΞΙΩΣΗ

3.1    Χρήση αριθμού χώρων προσφοράς ποτών/εδεσμάτων σύμφωνα με τον αριθμό καλεσμένων (αριθμοί των οποίων αναφέρονται πιο πάνω ανάλογα με τη περίπτωση) για την αποσυμφόρηση του σερβιρίσματος των καλεσμένων. Η εξυπηρέτηση των προσκεκλημένων θα γίνεται με τήρηση αποστασιοποίησης 2 μέτρων και για το σκοπό αυτό θα υπάρχει κατάλληλη σηματοδότηση στο έδαφος. 3.2     Χρήση ψηλών τραπεζιών όπου επιτρέπεται να παρευρίσκονται όρθιοι μέχρι 10 άτομα

3.3    Οργάνωση του χώρου ετοιμασίας ποτών ώστε όλα τα προϊόντα (πάγος, ποτήρια, ποτά) να μην βρίσκονται εκτεθειμένα. 3.4    Περιγραφή τροφίμων με ειδικά καρτελάκια. 3.5    Προστατευτικά καλύμματα όπου ενδείκνυται.

4. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

4.1.    Κοινωνική αποστασιοποίηση των εργαζομένων. 4.2.    Ενδυμασία προσωπικού: Καθαρή στολή για κάθε εκδήλωση. 4.3.    Όλο το προσωπικό ανεξαρτήτως ειδικότητας θα φέρει προστατευτική μάσκα θα πλένει και θα απολυμαίνει συχνά τα χέρια του, και θα περνά από ανέπαφη μέτρηση της θερμοκρασίας του σώματος προτού εισέλθει εντός του χώρου εργασίας του. 4.4.    Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης από τον κορωνοϊό COVID-19. 4.5.    Αποφεύγουν να ομιλούν, να βήχουν ή να εισπνέουν-εκπνέουν βαθιά κατά τον χειρισμό των τροφίμων/ανοιχτών τροφίμων. 4.6.    Σε βήχα ή φτάρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με χαρτομάντηλο, ή εκτάκτως με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα αν δεν υπάρχει χαρτομάντιλο. Το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο πρέπει να απορρίπτεται αμέσως μετά τη χρήση του μέσα στους κάδους απορριμμάτων. 4.7.    Τακτικό πλύσιμο των χεριών των εργαζομένων με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα. Προσεκτικό στέγνωμα των χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης οι οποίες θα απορρίπτονται στους κάδους απορριμμάτων. Το πλύσιμο των χεριών πρέπει να γίνεται απαραίτητα μετά την επαφή με αναπνευστικές εκκρίσεις και μετά τη χρήση της τουαλέτας. Επισημαίνεται ότι τα γάντια δεν αντικαθιστούν το πλύσιμο των χεριών. 4.8.    Άτομα με συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού να μην προσέρχονται στην εργασία τους μέχρι το πέρας των συμπτωμάτων. 4.9.    Το προσωπικό θα πρέπει να φέρει μάσκα, ακολουθώντας τις πιο κάτω οδηγίες:

3.9.1.    Η μάσκα, πρέπει να είναι κατάλληλη

3.9.2.    Να εφαρμόζεται σωστά στο πρόσωπο ώστε να καλύπτει τόσο το στόμα όσο και τη μύτη. 3.9.3.    Να αλλάζεται ή να καθαρίζεται/ πλένεται συχνά ώστε να μην αποτελέσει με την πάροδο του χρόνου εστία μικροβίων (σταφυλόκοκκος κτλ.) (ιδιαίτερα κατά την διαβροχή της). Μετά την αφαίρεση της μάσκας να πραγματοποιείται υγιεινή των χεριών

5. ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

5.1.    Προσωπικό στο χώρο (Παρκαδόροι) για διευκρινιστικές οδηγίες παρκαρίσματος. 5.2.    Σημάνσεις κατευθυντήριας πορείας (πινακίδες, βέλη, κτλ.)

6. ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΩΝ

6.1.    Καταμέτρηση των καλεσμένων από ορισμένο άτομο του προσωπικού του χώρου. 6.2.    Χρήση ειδικών διαχωριστικών οπού χρειάζεται (διαχωριστικές αλυσίδες για την σωστή κατεύθυνση των καλεσμένων με σειρά και τάξη.)

6.3.    Σταθμοί απολύμανσης χεριών διαθέσιμοι στην είσοδο του κτηρίου και διάσπαρτα στον χώρο της δεξίωσης για συχνή απολύμανση. 6.4.    Σημάνσεις με οδηγίες για το πλύσιμο των χεριών, την κοινωνική απόσταση κ.λπ. 6.5.    Στην είσοδο και στην έξοδο του χώρου εκδήλωσης να υπάρχει σταθμός με απολυμαντικό χεριών. 6.6.    Έλεγχος για τήρηση αποστάσεων μεταξύ των καλεσμένων από ορισμένο άτομο του προσωπικού του χώρου. 6.7.    Τοποθέτηση ειδικού ασφαλούς κιβωτίου ή τραπεζιού για την τοποθέτηση των δώρων προς το ζευγάρι για αποφυγή χειραψίας και άμεσης επαφής. 6.8.    Σε ώρες αιχμής, όπου ο αριθμός πελατών υπερβαίνει τον αριθμό διαθέσιμων θέσεων, η ρύθμιση εισόδου – εξόδου και γραμμής αναμονής θα ελέγχεται από καταρτισμένο άτομο. 6.9     Παρουσίαση του safe pass σε αρμόδιους λειτουργούς αν ζητηθεί.

7. RECEPTION – ΔΕΞΙΩΣΗ

7.1.    Χρήση αριθμού χώρων προσφοράς ποτών σύμφωνα με τον αριθμό καλεσμένων για την αποσυμφόρηση του σερβιρίσματος των καλεσμένων. Η εξυπηρέτηση των προσκεκλημένων θα γίνεται με τήρηση αποστασιοποίησης 2 μέτρων και για το σκοπό αυτό θα υπάρχει κατάλληλη σηματοδότηση στο έδαφος. 7.2.    Οργάνωση του χώρου ετοιμασίας ποτών ώστε όλα τα προϊόντα (πάγος, ποτήρια, ποτά) να μην βρίσκονται εκτεθειμένα. 7.3.    Περιγραφή τροφίμων με ειδικά καρτελάκια. 7.4.    Προστατευτικά καλύμματα όπου ενδείκνυται.

8. ΔΕΙΠΝΟ

8.1.    Καταμέτρηση του αριθμού ατόμων εισόδου στο χώρο, ώστε αυτός να συμμορφώνεται βάση των σχετικών Διαταγμάτων και Οδηγιών του Υπουργείου Υγείας. 

8.2.    Τοποθέτηση πέραν της μιας λίστας καλεσμένων, για γρήγορη εύρεση του τραπεζιού στο οποίο έχει τοποθετηθεί ο καλεσμένος για αποφυγή συνωστισμού κατά την είσοδο στο δείπνο. 

8.3.    Έλεγχος διατήρησης αποστάσεων και αριθμού καλεσμένων στο χώρο. 8.4.    Σταθμός απολύμανσης χεριών στην είσοδο και έξοδο, αλλά και σε προκαθορισμένα σημείου του χώρου. 8.5.    Οδοντογλυφίδες συσκευασμένες μιας χρήσεως και προτείνεται η χρήση συσκευασμένων ατομικών αλατοπίπερων. 

8.6.    Κατά την διάρκεια του δείπνου το ποτό σερβίρεται μόνο από το προσωπικό ανά ποτήρι. 8.7    Ο μέγιστος αριθμός προσώπων ανά τραπέζι κατά το δείπνο καθορίζεται στα 10 άτομα.

9. ΜΠΟΥΦΕ

9.1.    Τοποθέτηση γαντιών μια χρήσης για τους καλεσμένους στην αρχή του μπουφέ ή τοποθέτηση σταθμού απολύμανσης χεριών. 

9.2.    Καλυμμένα μπούφε με ειδικό γυαλί  (sneeze guards) η εναλλακτικά τοποθέτηση μάσκας μιας χρήσης για τους καλεσμένους στην αρχή του μπουφέ . Στο τέλος του μπουφέ να τοποθετηθεί κάδος για την απόρριψη γαντιών και μασκών. 

9.3.    Ο χώρος έκθεσης των φαγητών θα αποκόπτεται με εμφανή και ικανοποιητικό τρόπο όπου χρειάζεται. 

9.4.    Ρύθμιση εισόδου - εξόδου ατόμων στο χώρο του μπουφέ π.χ να καλείται η προσέλευση στο μπουφέ ανά τραπέζι. 9.5.    Οι καλεσμένοι σερβίρονται από το μπουφέ προς αποφυγή συνωστισμού όπου είναι εφικτό. Οι λοιποί καλεσμένοι παραμένουν καθισμένοι στο τραπέζι τους. 9.6.    Ο χώρος έκθεσης των φαγητών θα τηρεί αυστηρά τις οδηγίες στα ισχύοντα Διατάγματα του Υπουργού Υγείας για αποφυγή συγχρωτισμού και θα τηρείται η απαιτούμενη απόσταση, από πελάτη σε πελάτη, από πελάτη σε προσωπικό και από προσωπικό σε προσωπικό. 9.7.    Το συμπλήρωμα φαγητού στο μπουφέ θα γίνεται μόνο από το προσωπικό εστίασης, το οποίο θα φέρει τα ενδεδειγμένα μέτρα ατομικής προστασίας (μάσκα, γάντια για χειριστές τροφίμων) και θα τηρεί αυστηρούς κανόνες ατομικής υγιεινής. 9.8.    Χρήση ειδικού προστατευτικού για μπουφέ (μεταξύ πελάτη και φαγητού) όπου είναι εφικτό. 9.9.    Χρήση πάνω της μιας γραμμής μπουφέ για γρηγορότερη εξυπηρέτηση, εφόσον αυτό θεωρηθεί απαραίτητο, σύμφωνα με τον αριθμό καλεσμένων. 9.10    Η εκτέλεση εργασιών στο μπουφέ από το προσωπικό περιλαμβάνει αυστηρά μέτρα ατομικής προστασίας, απολύμανση χεριών κάθε φορά, χρήση γαντιών χειριστή τροφίμων μιας χρήσης, προστατευτική μάσκα. Αυτό ισχύει π.χ. όταν αναπληρώνονται φαγητά στο μπουφέ , όταν παρασκευάζονται φαγητά στο μπουφέ, όταν συμπληρώνονται πιατικά, ασημικά, γυαλικά κλπ., όταν αλλάζονται οι λαβίδες σερβιρίσματος, όταν πρέπει να καθαριστεί ο χώρος και οτιδήποτε άλλη εργασία.

10. ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ

10.1.    Χρήση απολυμαντικών καθαριστικών, συχνός αερισμός χώρου ανά τακτά διαστήματα (πριν, καθ’ όλη τη διάρκεια και μετέπειτα της ολοκλήρωσης της εκδήλωσης). 

10.2    Σημάνσεις μέτρων τήρησης αποστάσεων και κανόνων υγιεινής. 10.3.    Εφοδιασμός των τουαλετών με υγρό σαπούνι, χειροπετσέτες /χαρτοπετσέτες μιας χρήσης και αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα (περιεκτικότητας 70% σε αλκοόλη) για απολύμανση των χεριών. 10.4.    Χρήση κάδων απορριμμάτων με ποδομοχλό.

>>> H offsite τώρα και στο Google News - Ακολουθείστε μας

11. ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

11.1.    Η θερμοκρασία σώματος των συνεργατών θα λαμβάνεται, ανέπαφα, πριν από την είσοδο τους στο χώρο. 11.2.    Έλεγχος εισόδου – εξόδου συνεργείων συνεργατών για τήρηση μέτρων αποστάσεων και μέγιστου αριθμού ατόμων στο χώρο εκδήλωσης. 11.3.    Χρήση κατάλληλων απολυμαντικών για απολύμανση των χεριών. Επίσης, χρήση μάσκας και γαντιών όπου κρίνεται απαραίτητο. 11.4.    Ενθαρρύνεται χρήση καλυμμάτων παπουτσιών μίας χρήσης όταν εισέρχονται εντός εσωτερικού χώρου.

12. ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ

12.1.    Κατάλληλος καθαρισμός και απολύμανση όλων των προϊόντων πριν από την παράδοση στον χώρο. Προτείνεται η χρήση ταινίας πιστοποίησης καθαρισμού όπου είναι εφικτό. 

12.2.    Οι παραλαβές θα γίνονται από φορτηγά στα οποία θα έχει προηγηθεί απολύμανση προτού αποχωρήσουν από την εταιρεία ενοικίασης εξοπλισμού, προς το χώρο της εκδήλωσης

Πέρασαν οι κανονισμοί για 300 αστυνομικούς Πράσινης Γραμμής

Offsite Team -
30.06.2022 - 20:48

Πέρασαν οι κανονισμοί για 300 αστυνομικούς Πράσινης Γραμμής

Τα καθήκοντα που θα εκτελούν οι «Πρασινοφρουροί»

Η Ολομέλεια της Βουλής ενέκρινε τους κανονισμούς για την πρόσληψη των 300 ειδικών συμβασιούχων αστυνομικών για αντιμετώπιση των αυξημένων μεταναστευτικών ροών, μετά και την έγκριση του σχετικού νόμου στην προηγούμενη συνεδρία της Ολομέλειας.

Υπέρ των κανονισμών τάχθηκαν 22 βουλευτές και 12 εναντίον.

>>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κόντρες και αντιπαραθέσεις στην Ολομέλεια

Σύμφωνα με όσα είχαν αναφερθεί στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, οι συμβασιούχοι ειδικοί αστυνομικοί θα τοποθετηθούν στην Υπηρεσία Αλλοδαπών και Μετανάστευσης της Αστυνομίας Κύπρου.

Ο αριθμός συμβασιούχων ειδικών αστυνομικών που θα προσληφθούν ανέρχεται στους 300 και η εποπτεία τους θα ανατεθεί σε αστυνομικούς που κατέχουν τον βαθμό του λοχία.

Οι συμβασιούχοι ειδικοί αστυνομικοί θα προσλαμβάνονται για αρχική περίοδο υπηρεσίας διάρκειας 18 μηνών η οποία θα δύναται να ανανεωθεί μια φορά για περαιτέρω χρονική περίοδο δέκα μηνών.

Τα καθήκοντά τους θα περιορίζονται σε θέματα μετανάστευσης, δηλαδή στην επιτήρηση σημείων διέλευσης παράτυπων μεταναστών κατά μήκος της Πράσινης Γραμμής, στον έλεγχο παράτυπων μεταναστών και παράνομης εργοδότησης τους, στη μεταφορά και συνοδεία παράτυπων μεταναστών, στην περιφρούρηση και φύλαξη κέντρων υποδοχής ή φιλοξενίας αιτητών ασύλου ή χώρων κράτησης παράτυπων μεταναστών και στις διαδικασίες απέλασης παράτυπων μεταναστών.

Τα προσόντα πρόσληψης καθορίστηκαν κατ’ αναλογία των όσων ισχύουν και εφαρμόζονται στην Εθνική Φρουρά για την πρόσληψη των Συμβασιούχων Οπλιτών (ΣΥΟΠ).

Η Βουλή απέρριψε με 12 ψήφους υπέρ και 22 εναντίον τροπολογία του Άριστου Δαμιανού εκ μέρους της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΑΚΕΛ, που είχε ως σκοπό τη διεύρυνση των προσόντων που πρέπει να κατέχουν οι υποψήφιοι για πρόσληψη ως ειδικοί συμβασιούχοι αστυνομικοί με την προσθήκη της προϋπόθεσης της προηγούμενης επιτυχίας σε ψυχομετρική εξέταση, η οποία θα διεξάγεται στα πρότυπα που διεξάγονται οι ψυχομετρικές εξετάσεις για την πρόσληψη αστυνομικών και ειδικών αστυνομικών.

Ο Βουλευτής του ΔΗΣΥ Νίκος Τορναρίτης τάχθηκε εναντίον της τροπολογίας αναφέροντας ότι η Κυβέρνηση ζητά να προσλάβει επειγόντως τους ειδικούς αστυνομικούς αφού αντιμετωπίζει ένα σοβαρότατο θέμα η Κυπριακή Δημοκρατία. Παράλληλα είπε ότι ζητούν επιτακτικά την αλληλεγγύη της ΕΕ στο πρόβλημα.

Ο Βουλευτής του ΔΗΚΟ Πανίκος Λεωνίδου είπε ότι επί της ουσία μπορεί να έχει βάση η τροπολογία, ωστόσο στην παρούσα φάση αντιμετωπίζεται ένα επείγον εθνικό πρόβλημα.

Ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ Άριστος Δαμιανού είπε ότι όσοι δεν θέλουν να γίνονται τα ψυχομετρικά τεστ θα πρέπει να παρακαλούν και να προσεύχονται να μην υπάρξει έστω και ένα ατυχές συμβάν γιατί θα πρέπει να λογοδοτήσουν.

Ο Βουλευτής της ΕΔΕΚ Κωστής Ευσταθίου είπε ότι συμφωνεί ότι οι κανονισμοί είναι γραμμένοι εκβιαστικά, πρόχειροι και αφήνουν κενά, ωστόσο ανέφερε ότι δεν μας παίρνει ο χρόνος, η όλη ιστορία πρέπει να τελειώσει, αφού η Κύπρος έχει γίνει ξέφραγο αμπέλι.

Ο Βουλευτής της ΔΗΠΑ - Συνεργασία Αλέκος Τρυφωνίδης είπε ότι οι ειδικοί αστυνομικοί προσλαμβάνονται με τον τρόπο που προσλήφθηκαν οι 3000 ΣΥΟΠ χωρίς ψυχομετρικά τεστ. Ζήτησε γενικά να αφαιρεθούν τα ψυχομετρικά τεστ, αφού όπως είπε αφαιρούμε εργαλεία που δίνουμε στην Αστυνομία και στο τέλος δεν βρίσκουμε άκρη.

Ο Βουλευτής των Οικολόγων Σταύρος Παπαδούρης, ανέφερε ότι τάσσεται εναντίον της τροπολογίας του ΑΚΕΛ αφού θα επιμηκύνει τη διαδικασία για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Η Βουλευτής των Οικολόγων Αλεξάνδρα Ατταλίδου τάχθηκε υπέρ της τροπολογίας του ΑΚΕΛ και εναντίον των κανονισμών, αναφέροντας ότι η πρόσληψη των αστυνομικών δεν θα κάνει τίποτε για να εμποδίσει την παράτυπη μετανάστευση, αφού θα βρίσκονται ήδη στο έδαφος της ΚΔ. Είπε επίσης ότι όσοι τάσσονται υπέρ στο να οπλιστούν κάποιοι και να μπουν στην πράσινη γραμμή χωρίς ψυχομετρικά τεστ θα είναι υπεύθυνοι για όποιο επεισόδιο.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Πρόεδρος των Οικολόγων Χαράλαμπος Θεοπέμπτου είπε ότι θα πρέπει «να είμαστε πολύ προσεκτικοί σε ποιους δίνουμε όπλα».

Ο κ. Τορναρίτης αντέτεινε ότι θα υπάρχει ειδική εκπαίδευση πολλών εβδομάδων, ενώ σημείωσε ότι τα 18χρονα παιδιά μας τα στέλνουμε στρατό, οπλοφορούν και έρχονται ενώπιον πολλών κινδύνων.  

Πηγή: ΚΥΠΕ

Home