Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Πολιτιστική Ατζέντα: Όλες οι παραστάσεις της βδομάδας

Της Αγάθης Χατζηκωστή
- 21.10.2019

Πολιτιστική Ατζέντα: Όλες οι παραστάσεις της βδομάδας

Thumbnail
Που να πάμε και τι να δούμε

Εκλεκτές παραστάσεις για θεατρόφιλους περιλαμβάνει και αυτή η εβδομάδα. Η Offsite βρήκε όλες τις παραστάσεις που παρουσιάζονται μέχρι και την Κυριακή (27/10) και σας τις παρουσιάζει παρακάτω.

Η αξία της ζωής 

2

Το βραβευμένο με Pulitzer έργο Cost of living/ Η αξία της ζωής της Martyna Majok παρατηρεί δύο ζευγάρια και τις αναπηρίες τους, συναισθηματικές και σωματικές. Παρουσιάζει με χιούμορ και απλό λόγο πόσο δύσκολη και πολύπλοκη έχει γίνει η επικοινωνία ανάμεσα στους ανθρώπους. Άνθρωποι μόνοι, ευάλωτοι, σκληροί και αστείοι. Εμείς. Κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και έχει τη δική του μοναδική ιστορία. Κανένας δεν είναι παράσιτο.

Η Θεατρική Ομάδα παράσιτα δημιουργήθηκε το 2015 από τους Φώτη Γεωργίδη, Άντρια Ζένιου και Μαρίνα Μανδρή. Σκοπός της ομάδας είναι να επικοινωνήσει στο κοινό της Κύπρου έργα του παγκόσμιου ρεπερτορίου που προβληματίζουν, αφυπνίζουν και αντικατοπτρίζουν τα κακώς κείμενα της σύγχρονης κοινωνίας. Έχοντας ήδη στο ενεργητικό της τρεις πετυχημένες παραστάσεις η ομάδα,αυτή τη φορά, επιλέγει να παρουσιάσει για πρώτη φορά σε Κύπρο και Ελλάδα το έργο της Martyna Majok, COST OF LIVING.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία: Φώτης Γεωργίδης, Μετάφραση: παράσιτα, Παίζουν: Φώτης Γεωργίδης, Παναγιώτα Παπαγεωργίου, Άντρια Ζένιου, Αντρεας Παπαμιχαλόπουλος, Φωτισμοί: Βασίλης Πετειναρης,

Συμπαραγωγός- Κέντρο Παραστατικών Τεχνών ΜΙΤΟΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

21.10 | 20:30

Κρατήσεις : 97 788610

Ώρα: 20:30

Παλιό Ξυδάδικο

Γενεθλίου Μιτέλλα 34

Λεμεσός, Λεμεσός 3036, Κύπρος

Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ

3

"Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ" ανεβαίνει σε μετάφραση και δραματουργική επεξεργασία του Βαρνάβα Κυριαζή. Βασισμένο στο πασίγνωστο ημερολόγιο της έφηβης Γερμανοεβραίας από τη Φραγκφούρτη, το έργο των Γκούντριχ και Χάκετ παραμένει ένα έργο διαχρονικό που συγκινεί το κοινό κάθε ηλικίας.

Μεταφράστηκε σε παραπάνω από 67 γλώσσες και έχει πουλήσει περισσότερα από 31 εκατομμύρια αντίτυπα. Λέγεται μάλιστα ότι είναι το πιο πολυδιαβασμένο βιβλίο στην Ευρώπη μετά από τη Βίβλο! Το θεατρικό έργο είναι ένα κείμενο–ντοκουμέντο, μια καταγραφή του απάνθρωπου φυλετικού κατατρεγμού.

Ανέβηκε για πρώτη φορά στο Broadway το 1955 και αποτέλεσε κορυφαία στιγμή στην καριέρα των συγγραφέων του που τιμήθηκαν με βραβεία Tony, Pulitzer και το βραβείο της Ένωσης Θεατρικών Κριτικών Νέας Υόρκης. Ο συμβολισμός του έργου αλλά και η επιλογή να ανέβει η συγκεκριμένη παράσταση στη δεδομένη χρονική στιγμή, που το αυγό του φιδιού έσκασε ξανά και δείχνει παντού το εφιαλτικό του πρόσωπο, δεν θα πρέπει να αφήνει αδιάφορο κανένα φίλο του θεάτρου και δημοκρατικά σκεπτόμενο άνθρωπο.Πρόκειται για έργο επιμορφωτικό, ιδιαιτέρως αφυπνιστικό στις μέρες μας όπου οι νεοναζί, ο φασισμός, ο κοινωνικός ρατσισμός και η ξενοφοβία απειλούν ξανά τη δημοκρατία, την κοινωνική συνοχή, την ειρήνη, την ασφάλεια και κύρια την ανθρώπινη αλληλεγγύη, την πίστη μας στους ανθρώπους, το ίδιο μας το μυαλό, την ύπαρξη μας! Κρίνουμε το ανέβασμα του έργου αυτού στη σημερινή γκρίζα εποχή επιτακτικό!

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ: Τον Μάιο του 1940 η ναζιστική Γερμανία επιβάλλεται στην Ολλανδία και ο τρόμος επιστρέφει στην εβραική οικογένεια Φρανκ -που το 1933 με την άνοδο των ναζιστών στην εξουσία είχε υποχρεωθεί να εγκαταλείψει την Φρανκφούρτη και να μεταναστεύσει στο Άμστερνταμ. Ο Ότο Φρανκ πρέπει για άλλη μια φορά να προστατεύσει την οικογένειά του.Δημιουργεί λοιπόν έναν χώρο που διαμορφώνει σε δύο διαμερίσματα στην αποθήκη τροφίμων στο Πρισενγκρατς όπου μετακομίζει τόσο η οικογένεια Φρανκ όσο και η οικογένεια του συνεργάτη του Βαν Πελ. Αργότερα θα έρθει κοντά τους και ο Ντούσσελ, ένας αρκετά ιδιόρυθμος εβραίος οδοντίατρος.

“Αγαπητή Κίτυ” γράφει η Άννα στις πρώτες σελίδες του ημερολογίου της- το οποίο της δώρισε ο πατέρας της στα 13 της χρόνια- “ελπίζω ότι θα είσαι η παρηγοριά μου και το στήριγμά μου..” Το ημερολόγιο της Άννας έμελλε να γίνει το ουρλιαχτό για την ελευθερία των Εβραίων!..μέσα από τις σελίδες του μεταφερόμαστε ταυτόχρονα σε δύο διαφορετικούς κόσμους: τον προεφηβικό, επαναστατικό, αντιδραστικό και ξέφρενα ενεργητικό κόσμο της Άννας που μέσα σε δύο χρόνια μεταμορφώνεται από μεγάλο παιδί σε νεαρή γυναίκα και τον παράλογο, απάνθρωπο και τρομακτικό κόσμο του πολέμου. Ζούμε μαζί με την Άννα, όλα τα ερωτήματα που αφορούν τη μετάβαση από την αφελή παιδικότητα στην εφηβεία, όλη την αντίδραση,τη ζήλια για την αδελφή της Μαργκότ, την εχθρότητα για τη συναισθηματικά απόμακρη μητέρα, τα αντιφατικά αισθήματα για τον φίλο της Πέτερ. Στο κρυφό δωμάτιο και στη σοφίτα, οι δύο οικογένειες, σ’ ένα παιχνίδι κρυφτού, παλεύουν για την επιβίωση. Ο μόνος συνδετικός τους κρίκος με τον κόσμο, μια μικρή αχτίδα φωτός μέσα στο βαθύ σκοτάδι, είναι οι δύο τροφοδότες που τους επισκέπτονται, η Μιπ Γκις-βοηθός του Όττο Φρανκ- και ο κύριος Κράλερ.

Ώσπου ξαφνικά, όταν επιτέλους η ελπίδα χτυπά την πόρτα τους, έπειτα από την απόβαση στην Νορμανδία και λίγες μόνο στιγμές πριν την απελευθέρωση..

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ:Βαρνάβας Κυριαζής

ΣΚΗΝΙΚΑ& ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ:Γιώργος Γιάννου

ΦΩΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ:Βασίλης Πετεινάρης

ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:Βαρνάβας Κυριαζής

ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Βαρνάβας Κυριαζής,Ελεονώρα Βασιλείου,Μαρία Μιχαήλ,Λοίζος Παπαγεωργίου,Αστέρω Κυπριανού,Σταυρούλα Τερλικά,Γιώργος Ιωσήφ,Σταύρος Πατσιάς,Μαριλένα Αχιλλέως και ο Μαρίνος Ξενοφώντος.

Κρατήσεις: 70007721

Από: Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου, 2019, Μέχρι: Κυριακή, 1 Δεκεμβρίου, 2019

Ώρα: 20:30 (Κυρ:19:00)

Θέατρο Ανεμώνα

Καντάρας 17

Λατσιά, Λευκωσία Κύπρος

Τηλέφωνο: 70007721

Μακρόνησος

3

Το Θέατρο ΑντίΛογος ανοίγει αυλαία στη νέα θεατρική σεζόν με το συγκλονιστικό έργο του πολυγραφέστατου Κύπριου συγγραφέα Μιχάλη Παπαδόπουλου «Μακρόνησος», στη πρώτη του συνεργασία με τον ΑντίΛογο, σε σκηνοθεσία Αλεξίας Παπαλαζάρου, το Σάββατο 19 Οκτώβριου στη σκηνή του Flea theater στο Καϊμακλί.

Πρωταγωνίστριες επί σκηνής «η Βαλεντίνη, η Μαρία, η Σμαρώ, η Ελένη», κάποιες, από τις χιλιάδες «άγνωστες» πρωταγωνίστριες στον αγώνα των «χαμένων» της επίσημης Ιστορίας. Για τη Μακρόνησο έχουν γραφτεί και ακουστεί πολλά. Κυρίως για τους άντρες, πολίτες ή στρατιώτες. Λίγοι όμως φαίνεται γνωρίζουν πως στο κολαστήριο αυτό πάτησαν το πόδι τους και εξόριστες γυναίκες που με γενναιότητα ψυχής, βίωσαν μια από τις πιο σκοτεινές στιγμές της νεότερης ελληνικής ιστορίας. Στο ανεμοδαρμένο νησί, στον βωμό μιας δήλωσης φρονημάτων, χάθηκαν ζωές, σακατεύτηκαν σώματα, τσαλαπατήθηκαν ψυχές και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Η «Μακρόνησος» είναι ένα έργο που περιγράφει τον ανθρώπινο πόνο, ένα έργο βαθιά ανθρώπινο, με ηρωίδες απλές γυναίκες που πίστεψαν στο δίκαιο, σε ένα καλύτερο κόσμο και που καλέστηκαν να αντιμετωπίσουν τη σκληρότητα ενός απάνθρωπου συστήματος.

Αυτό που χώρεσε στην Ιστορία, είναι η Ιστορία. Είναι;

Το κομμάτι που δεν χώρεσε στην επίσημη Ιστορία είναι μεγάλο και εξίσου ηρωικό. Αυτή η Ιστορία υπήρξε, αλλά δεν έχει καταγραφεί. Λες και δεν υπήρξαν αυτοί οι άνθρωποι, κι ας ήταν εκατοντάδες χιλιάδες. Οκτώβριος του 1949. Η κυβέρνηση των Αθηνών βάζει μπροστά το σχέδιο «Εθνικής Αναμορφώσεως». 

Απέναντι από το Λαύριο, σε μια μικρή ξέρα γης που μέχρι τότε ήταν σχεδόν άγνωστη, χιλιάδες εξόριστοι πολίτες και οπλίτες θα γνωρίσουν τη φρίκη. Αρχικά η Μακρόνησος είναι τόπος μαρτυρίου μόνο για άντρες αγωνιστές. Τον Ιανουάριο του 1950, όμως, 1.200 γυναίκες θα μεταφερθούν από το Τρίκερι που είναι ήδη εξόριστες για να κάνουν ένα ταξίδι στην… κόλαση, στο « Νταχάου της Ελλάδας».

Συγγραφέας: Μιχάλης Παπαδόπουλος

Σκηνοθεσία: Αλεξία Παπαλαζάρου

Μουσική: Γιώργος Κάρβελλος

Σκηνικά και κοστούμια: Μαρίζα Παρτζίλη

Σχεδιασμός Φωτισμού: Σταύρος Τάρταρης

Επί σκηνής: Γιάννα Λευκάτη, Μαργαρίτα Ζαχαρίου, Χριστίνα Χριστόφια, Ηλιάνα Κάκκουρα

Για πληροφορίες και κρατήσεις: 99251331

Λευκωσία: Flea Theatre - Γιάννη Κορομία 2, Καϊμακλί

Τακτικές παραστάσεις κάθε Σάββατο στις 20:30 και Κυριακές στις 19:00

Επιπλέον παραστάσεις: Τρίτη 22 και Τετάρτη 23 Οκτωβρίου στις 20:30

Ματωμένος Γάμος

2

«Ματωμένος Γάμος» του Λόρκα, μια πολυπρόσωπη πανδαισία έρωτα και πάθους.

«Ματωμένος Γάμος» ή «Ματωμένα Στέφανα». Δύο άνδρες, μια γυναίκα, ένας έρωτας, ένα πάθος ισχυρότερο από την αγάπη και την άγρια φύση του κόσμου γύρω τους. Λυρισμός και σκληρότητα, ποίηση και θέατρο, έρωτας και ζήλια, εκδίκηση και θάνατος, με φόντο το γάμο δύο χωρικών στην Ανδαλουσία. Ο Λεονάρντο, Η Νύφη και Ο Γαμπρός αποτελούν μια αχώριστη παρέα από μικρά παιδιά, ένας ιδιαίτερος και άρρηκτος όμως δεσμός δημιουργείται ανάμεσα στο Λεονάρντο και Τη Νύφη. Τα χρόνια περνούν, μεγαλώνουν κι εκείνη, ετοιμάζεται, παρά τη θέλησή της, για το γάμο της με Τον Γαμπρό, στη μέση της Λευκής Ερήμου, όπου ζει με τον πατέρα της. Μία μόλις ημέρα πριν την τελετή, μια γριά Ζητιάνα της χτυπά την πόρτα, της προσφέρει ένα δώρο και μια συμβουλή: «Μην τον παντρευτείς, αν δεν τον αγαπάς», δίνοντας της δυο γυάλινα στιλέτα. Ένα ρίγος διαπερνά το κορμί της Νύφης. Ο γάμος όμως γίνεται…

Το έργο του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα, που γράφτηκε το 1932 και αποτελεί ένα από τα αριστουργήματα της σύγχρονης λογοτεχνίας θα έχουν την ευκαιρία να δουν επι σκηνής οι θεατρόφιλοι αφού με αυτό το έργο ανοίγει θεατρική σεζόν το «θέατρο ένα». Στην παράσταση σε σκηνοθεσία Αντρέα Χριστοδουλίδη, οι θεατές θα ζήσουν μοναδικές στιγμές σε μια υποκριτική και μουσική πανδαισία. Ο γεμάτος πάθος χορός φλαμέγκο κυριαρχεί σε αρκετές σκηνές της παράστασης ενώ το πολυπρόσωπο κάστιγκ υπόσχεται μια ανεπανάληπτη εμπειρία.

«Ο Ματωμένος Γάμος» είναι ένα από τα πιο πολυμεταφρασμένα ισπανικά έργα. Ο Λόρκα το έγραψε εμπνευσμένος από ένα έγκλημα που έγινε στην ανδαλουσιανή πόλη Níjar. Πρόκειται για μια ιστορία αγάπης, από τις πιο φημισμένες, αριστοτεχνικές και δυνατές τραγωδίες της ισπανικής μυθοπλασίας. Μια ιστορία αγάπης που εκτυλίσσεται σε ένα μοναδικό, άγριο τοπίο όπου ζουν οι πρωταγωνιστές της, που αποτελούν την μεσογειακή εκδοχή ενός μοιραίου έρωτα ισάξιου με του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας. Η ιστορία ξεκινά με τον αρραβώνα του νέου και της νέας. Ένα σύννεφο όμως απειλεί την χαρά του γάμου που θα επακολουθήσει. Η νύφη είναι ακόμη ερωτευμένη με τον Λεονάρντο, την οικογένεια του οποίου χωρίζει αίμα με την οικογένεια του γαμπρού. Οι Felix έχουν σκοτώσει τον πατέρα και τον αδελφό του. Την απειλή του αίματος που πλανιέται γύρω από τη γαμήλια ατμόσφαιρα την συλλαμβάνει η μάνα του γαμπρού. Το πρωί του γάμου ο Λεονάρντο επισκέπτεται την νύφη. Εκείνη αρνείται τις προτάσεις του. Μόλις όμως τελειώνει η γαμήλια τελετή υποκύπτει στο πάθος της. Φεύγει μαζί με τον Λεονάρντο . O γαμπρός παίρνει το δρόμο του δάσους, όπου κρύβεται το ζευγάρι των μοιχών. Εκεί οι δύο άντρες θα αναμετρηθούν και θα σκοτωθούν. Το δράμα κλείνει με το θρήνο των γυναικών, μάνας, πεθεράς, νύφης.

Συντελεστές

Σκηνοθεσία/Διασκευή/Σχεδιασμός Φωτισμού: Αντρέας Χριστοδουλίδης

Σκηνικά/κοστούμια: Σταύρος Αντωνόπουλος

Χορογραφίες: Φιλίππα Στυλιανούδη

Βοηθoί Σκηνοθέτη: Φανή Σωκράτους, Αιμιλία Αντωνιάδου

Χειρισμός Φωτισμού/Ήχου: Γιώργος Αργυρίδης

Παίζουν: Έλενα Παπαδοπούλου, Κωνσταντίνος Γαβριήλ, Βαρβάρα Χριστοφή, Σωτήρης Μεστάνας, Δημήτρης Γκουτζαμάνης, Βασιλική Ανδρέου, Μαριλύ Μήλια, Φανή Σωκράτους, Γιώργης Χριστοδούλου, Φιλίππα Στυλιανούδη

Κάθε Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή | 20:30 - Θέατρο ένα

Email: [email protected]

Τηλέφωνο: 99395970

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΛΕΜΕΣΟΥ

23, 24, 25 Οκτωβρίου | 20:30

Email: [email protected]

Τηλέφωνο: 22894531 - 22894532

Ιφιγένεια εν Ουαλία

3

Το Dream theatre με πρωτοβουλία της ηθοποιού Μάρας Κωνσταντίνου παρουσιάζει το θεατρικό έργο Ιφιγένεια εν Ουαλία του Άγγλου συγγραφέα Γκάρι Όουεν, σε μετάφραση της Κωνσταντίνας Αγαθοκλέους, το οποίο ανεβαίνει για πρώτη φορά στον ελλαδικό και κυπριακό χώρο. Μια νέα Ιφιγένεια μόνη και ανυπεράσπιστη, έρμαιο στην σκληρότητα της κοινωνικής αναλγησίας. Την βλέπουμε να ακροβατεί ανάμεσα στο δικαίωμα της για ζωή και στη δολοφονία των ονείρων της. Πρόκειται για ένα έργο προκλητικό και μαστιγωτικό απέναντι στην κοινωνική αδικία. Πρεμιέρα στις 17 Οκτωβρίου 2019, μέρα Παρασκευή η ώρα 20:30 στο Flea Theatre, Λευκωσία. Μια παράσταση που ταξιδεύει τον θεατή σε δυνατά, εναλλασσόμενα συναισθήματα, με χιούμορ και αυτοσαρκασμό. Ένα έργο που σίγουρα θα προβληματίσει τον κάθε ένα από εμάς.

H βρετανική εφημερίδα Guardian αναφερόμενη στο συγκεκριμένο θεατρικό, γράφει, «…αυτό είναι το τέλειο θέατρο: έξυπνο, συγκινητικό και τρομερά, τρομερά σύγχρονο και σχετικό. Μα περισσότερο απ’ όλα, στις τελευταίες του στιγμές, το νιώθει κανείς σαν την αρχή μιας επανάστασης.»

Υπόθεση έργου

Η ηρωίδα του έργου μας είναι η Effie (Έφη), μια γυναίκα την οποία βλέπουμε να θυσιάζεται ωσάν άλλη Ιφιγένεια στο βωμό της ανάπτυξης και των περικοπών. Με μια πρώτη ματιά, όλοι την κατακρίνουν για την έκφυλη ζωή της (γεμάτη κραιπάλες) και την επιφανειακά ξέγνοιαστη καθημερινότητά της. Όμως, κανείς δεν φαντάζεται τι μπορεί να κρύβεται πίσω από το εκρηκτικό και σκληρό της ταμπεραμέντο, τις πράξεις της, την ευθύτητα και τη γλώσσα της, που τσακίζει κόκκαλα. Μιας γλώσσας προκλητικής, αποτέλεσμα της φτωχής της καταγωγής. Άθελά της, και εξ’ ανάγκης, βρίσκεται ξαφνικά στο επίκεντρο των μέτρων λιτότητας του εθνικού συστήματος υγείας, και προσπαθεί με ότι μέσα διαθέτει να παλέψει για κάτι καλύτερο. Το έργο, με πολλά «κατηγορώ» και ένα ωμό, επιθετικό λόγο, αλλά και με χιούμορ, απευθύνεται ευθέως στον θεατή. Αγγίζει τις δυσκολίες του στριμωγμένου και ανυπεράσπιστου απλού πολίτη, που βιώνει την ανέχεια και τη στέρηση, την αγάπη και τον έρωτα, τις ανθρώπινες αδυναμίες – και δυνάμεις – τις εξαρτήσεις, τις καταχρήσεις και την καθημερινή πάλη για επιβίωση. (Τοποθετημένο στην Ουαλία του 21ου αιώνα, το έργο κάλλιστα θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει και μια Έφη της σύγχρονης Κύπρου, όπως έχει διαμορφωθεί η χώρα μας, ειδικά, τα τελευταία χρόνια της κρίσης.)

Συντελεστές παράστασης

Συγγραφέας: Γκάρι 'Όουεν / Μετάφραση: Κωνσταντίνα Αγαθοκλέους

Σκηνοθεσία: Χρίστος Ζάνος & Μάρα Κωνσταντίνου

Ερμηνεία: Μάρα Κωνσταντίνου

Σκηνικά & Κοστούμια:Στέλιος Στυλιανού / Μουσική επιμέλεια & κίνηση: Μάρα Κωνσταντίνου

Σχεδιασμός φωτισμού & Ήχου: Κώστας Χαραλάμπους (FX Sound productions)

Σχεδιασμός έντυπου υλικού: Πόπη Αριστείδου / Φωτογραφικό υλικό: Δημήτρης Βαττής

Βοηθός Σκηνοθέτη: Γιώργος Ευαγόρου, VIDEO: Νικόλας Δημητρίου

Καλλιτεχνική διεύθυνση & Παραγωγή: Μάρα Κωνσταντίνου

Κάθε Πέμπτη και Παρασκευή ΩΡΑ 20:30 Στο Flea Theatre στη Λευκωσία. Mόνο για 8 παραστάσεις (περιορισμένος αριθμός θέσεων)

Πληροφορίες & Κρατήσεις: 99 744 227

Flea Theatre

Γιάννη Κορομία 2

Καϊμακλί, Λευκωσία Κύπρος

Το κορίτσι που επιμένει

2

Η αγάπη μπορεί ν’ αλλάξει τα πάντα

το λένε και τα παραμύθια

η αγάπη μπορεί να κουνήσει βουνά

το ξέρεις πως είναι αλήθεια.

Βασισμένο στο μύθο του Ορφέα και της Ευρυδίκης, Το κορίτσι που επιμένει είναι ένα τρυφερό έργο μύησης για την ομορφιά αλλά και τις δοκιμασίες ζωής, που απευθύνεται σε θεατές όλων των ηλικιών. Ένα κείμενο που μιλάει και «τραγουδάει» για την αγάπη, το όνειρο, τις δυσκολίες, την τόλμη, την προσπάθεια και, κυρίως, για την επιμονή που οδηγεί στην επιτυχία.

Η Μαρίνα Βρόντη, στην πρώτη σκηνοθετική της απόπειρα στον ΘΟΚ, συνθέτει ένα όμορφο και πολύχρωμο θέαμα, με στήριγμα τη δημιουργική της ομάδα και την αστείρευτη ενέργεια έξι ταλαντούχων νέων ηθοποιών, που τραγουδούν και χορεύουν, αλλάζοντας συνεχώς ρόλους πάνω στη σκηνή.

Λίγα λόγια για το έργο

Ένα αγόρι και ένα κορίτσι, που μεγαλώνουν μαζί, ερωτεύονται και αποφασίζουν να παντρευτούν. Η μέρα του γάμου τους είναι γιορτινή, γεμάτη γλέντι, χορό, τραγούδι και πολλούς καλεσμένους. Είναι εκεί ακόμα και οι Θεοί – η Αφροδίτη, ο Απόλλωνας, ο Διόνυσος και ανάμεσα σε αυτούς, ο Πλούτωνας. Ο Πλούτωνας όμως ζηλεύει την αγάπη των δύο παιδιών και χαλάει το γάμο, στέλνοντας ένα φίδι που δαγκώνει το αγόρι και το οδηγεί στον Κάτω Κόσμο. Με την προτροπή και τη στήριξη των υπόλοιπων Θεών, το κορίτσι ξεκινάει να βρει το αγόρι, για να το φέρει πίσω στη Γη. Η διαδρομή της είναι περιπετειώδης, γεμάτη εμπόδια και δυσκολίες, αλλά και αστείες συναντήσεις με μυθικά πρόσωπα. Με δυναμισμό, πείσμα και επιμονή καταφέρνει να εκπληρώσει τον στόχο της, γοητεύοντας με τη φωνή της τον Κέρβερο, κερδίζοντας τη συμπάθεια της Περσεφόνης και πείθοντας στο τέλος τον Πλούτωνα να της επιστρέψει τον αγαπημένο της.

Ταυτότητα παράστασης

Κείμενο-Στίχοι τραγουδιών: Τηλέμαχος Τσαρδάκας

Σκηνοθεσία: Μαρίνα Βρόντη

Μουσική: Διονύσης Μπάστας

Σκηνικά-Κοστούμια: Γιώργος Γιάννου

Χορογραφία-Κίνηση: Χλόη Μελίδου

Μουσική διδασκαλία: Ελεονώρα Ρούσσου

Σχεδιασμός φωτισμών: Γεώργιος Κουκουμάς

Βοηθός σκηνοθέτιδος: Μυρτώ Κουγιάλη

Παίζουν: Δημήτρης Αντωνίου, Σαββίνα Γεωργίου, Γιώργος Ευαγόρου, Στέλιος Καλλιστράτης, Πολυξένη Σάββα, Μυρσίνη Χριστοδούλου

Παραστάσεις

Λευκωσία: Θέατρο ΘΟΚ, Αίθουσα Εύης Γαβριηλίδης

Από 20 Οκτωβρίου 2019 και κάθε Κυριακή, 10.30

Πληροφορίες / Εισιτήρια: Ταμείο Θεάτρου ΘΟΚ 77772717

170 τετραγωνικά (Moonwalk)

1

Τι να μού ’λεγες; Τι... να... την αλήθεια ρε να μού ’λεγες. Την αλήθεια. Το πιο εύκολο πράγμα!

Μέσα στα 170 τετραγωνικά του πατρικού τους σπιτιού, δύο αδερφές συναντιούνται ξανά μετά από χρόνια για να ξεκαθαρίσουν την τύχη του. Οι ακραίες τους συγκρούσεις ανατρέπονται από ένα μεγάλο μυστικό που αλλάζει τα δεδομένα.

Ο συγγραφέας και σκηνοθέτης Γιωργής Τσουρής μαζί με τους συνεργάτες του φέρνει στη σκηνή μια ιστορία «της διπλανής πόρτας», που θα καθηλώσει τον θεατή από την πρώτη στιγμή. Με ρεαλισμό και αμεσότητα, στήνει μια παράσταση που φωτίζει με χιούμορ και συγκίνηση τις ευαίσθητες οικογενειακές σχέσεις, και προτάσσει τη σημασία της αποδοχής και της συγχώρεσης.

Σκηνοθεσία-Μουσική επιμέλεια: Γιωργής Τσουρής

Σκηνικά-Κοστούμια: Μαρίζα Παρτζίλη

Σχεδιασμός φωτισμών: Σταύρος Τάρταρης

Βοηθός Σκηνοθέτη: Κλείτος Κωμοδίκης

Παίζουν: Ντόρα Μακρυγιάννη, Ήβη Νικολαΐδου, Κρίστη Παπαδοπούλου, Αλέξανδρος Παρίσης, Βασίλης Χαραλάμπους

Παραστάσεις: Λευκωσία: Θέατρο ΘΟΚ, Νέα Σκηνή

Πρώτη παράσταση: 25 Οκτωβρίου 2019

Επίσημη πρώτη παράσταση: 26 Οκτωβρίου 2019 και κάθε Παρασκευή & Σάββατο, 20.30 και Κυριακή, 18.00

Συστήνεται για άτομα άνω των 16 ετών

Η παράσταση στις 26 Οκτωβρίου θα είναι με Αγγλικούς & Τουρκικούς υπέρτιτλους

Στις 27 Οκτωβρίου, μετά την παράσταση, θα ακολουθήσει ανοικτή συζήτηση με το κοινό

Πληροφορίες / Εισιτήρια: Ταμείο Θεάτρου ΘΟΚ 77772717, www.thoc.org.cy

Οι Πληγές του Ανέμου

3

Ένα ντουέτο από την Alpha Square για τις δικές μας αποφάσεις και ευθύνες και τους ανεκπλήρωτους έρωτες.

«Οι πληγές του ανέμου είναι το αγαπημένο μου έργο, εκείνο που αφιέρωσα στον πατέρα μου για όλα όσα δε γνωρίζω γι’ αυτόν. Ένα κείμενο με το οποίο θέλησα να μιλήσω για την τύχη, για τις δικές μας αποφάσεις και ευθύνες και τους ανεκπλήρωτους έρωτες.» Χουάν Κάρλος Ρούμπιο

Η Alpha Square ανεβάζει το συγκινητικό ντουέτο «Οι Πληγές του Ανέμου» του Χουάν Κάρλος Ρούμπιο σε σκηνοθεσία Βαρνάβα Κυριαζή (μετάφραση Μαρίας Χατζηεμμανουήλ), με τους Φώτη Αποστολίδη και Ανδρέα Αραούζο. Το έργο προτάθηκε για το Βραβείο Καλύτερου Θεατρικού Έργου (2005) από την Ένωση των Κριτικών Θεάματος της Νέας Υόρκης.

Ο θάνατος του πατέρα του υποχρεώνει τον Δαβίδ να αναλάβει την τακτοποίηση των προσωπικών αντικειμένων του εκλιπόντος. Ανάμεσα σε αυτά βρίσκει ερωτικές επιστολές που υπογράφει ένας άλλος άντρας. Συγκλονισμένος από την ανακάλυψη, αποφασίζει να βρει τον υποτιθέμενο εραστή τού πατέρα του και να αποκαλύψει την αλήθεια.

Διεθνές Φεστιβάλ Λευκωσίας

Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου, Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου

Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας

Λεωφόρος Μουσείου 4

Λευκωσία, Λευκωσία 1097, Κύπρος

Τηλέφωνο: 22664028

26 Οκτωβρίου μέχρι 4 Νοεμβρίου 2019

Αίθουσα Claude Monet, Λεβέντειος Πινακοθήκη, Λευκωσία

Σάββατο (8.30 μμ), Κυριακή (6.30 μμ) και Δευτέρα (8.30 μμ)

Εισιτήρια: €15 & €12 από www.tickethour.com.cy και όλα τα ACS Courier. Πληροφορίες: 7777 7040

Wish

3

Η Έλενα Αντωνίου εισβάλει στο Θέατρο Ριάλτο σε συνέργεια με πέντε γυναίκες καλλιτέχνες. Μετά από τις παραστάσεις της στο Φεστιβάλ Αθηνών και τη Στέγη Ωνάση στην Αθήνα συνεχίζει αμφισβητώντας τον χρόνο ως κατασκευή, την ελευθερία ως σύμβαση και την ατομικότητα ως προαπαιτούμενο. Διαπραγματεύεται τα προσωπικά όρια, αναδεικνύοντας την «ευχή» ως τη μόνη λύση διαφυγής από τον οποιονδήποτε υποκειμενικό περιορισμό. “Η μοναδική ευθύνη που βαραίνει τον θεατή είναι η απόλυτη ελευθερία του.”

Ιδέα/χορογραφία: Έλενα Αντωνίου

Σε συνεργασία με τους καλλιτέχνες: Έλενα Αγαθοκλέους, Ελεάνα Αλεξάνδρου, Έλενα Γαβριήλ, Έλενα Καλλινίκου, Αριάνα Μαρκουλίδου

Μουσική/ηχητικός σχεδιασμός: Σταύρος Γασπαράτος

Art direction/κοστούμια: Χρήστος Κυριακίδης

Δραματουργία: Οδυσσέας Ι. Κωνσταντίνου

Σχεδιασμός φωτισμού: Βασίλης Πετεινάρης

Φωτογραφία: Στέλιος Καλλινίκου

Στο πλαίσιο του προγράμματος ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ 2019 του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου.

Διάρκεια: 60'

Ελεύθερη είσοδος. Απαραίτητη κράτηση θέσεων.

Παραστάσεις:

24/10 Πέμπτη 20:30 & 25/10 Παρασκευή 20:30 & 22:30

Ριάλτο

Ανδρέα Δρουσιώτη 19

Πλατεία Ηρώων

Λεμεσός, Λεμεσός 3603, Κύπρος

Email: [email protected]

Τηλέφωνο: 77777745

Πνεύμα

2

Το Θέατρο «ΔΙΟΝΥΣΟΣ» ανακοινώνει την επόμενη παραγωγή του, που είναι το βραβευμένο με βραβείο (Pulitzer Prize for Drama 1999) έργο, «Πνεύμα» (W;t) της Μάργκαρετ Έτσον (Margaret Edson), που ανεβαίνει σε παγκύπρια πρώτη στις 11 Οκτωβρίου 2019 στις 8.30 μ.μ., σε σκηνοθεσία Αμίλιου Χαραλαμπίδη.

Η Βίβιαν Μπέαρινγκ, ειδήμων στη μεταφυσική ποίηση του John Donne (Άγγλος ποιητής του 17ου αιώνα) που πραγματεύεται εκ βαθέων τα φιλοσοφικά ερωτήματα της ζωής και του θανάτου, συναντώντας την πραγματικότητά τους και ευρισκόμενη σε μια οριακή κατάσταση, αναμετριέται με το αιώνιο ζήτημα του νοήματος της ζωής.

Η επιστήμονας, η αμείλικτη καθηγήτρια έναντι των φοιτητών της, με τη φήμη της σκληρής και αδιαπραγμάτευτης ερευνήτριας, αυστηρά προσηλωμένης στην επιστήμη της, αναγκάζεται να αποτελέσει αυτή καθαυτή, αντικείμενο μελέτης μιας άλλης εξειδικευμένης ομάδας επιστημόνων, αυτών που ασχολούνται με την αντιμετώπιση της ασθένειάς της.

Το έργο αρθρώνεται πάνω στο θεμέλιο του πνεύματος, της ειρωνείας, της αντινομίας, ιερότητας και αποϊεροποίησης, με ευστροφία και οξύνοια λόγου. Στη διαλογικότητα και τη διαλεκτική του έργου αμφισβητείται ο δογματικός φόβος περί θανάτου – μετουσιώνεται σε μια μικρή παύση, σε ένα κόμμα, σε ένα πέρασμα στην αληθινή ζωή. Μια ανάσα, ένας ύμνος για τη ζωή, ένας ψαλμός, μια μικρή αλληγορία για την ψυχή.

«Και ο θάνατος δεν υπάρχει πια, κόμμα, θάνατε, θα πεθάνεις.» John Dοnne

Συντελεστές:

Κείμενο: Μάργκαρετ Έτσον

Μετάφραση / Σκηνοθεσία: Αιμίλιος Χαραλαμπίδης

Σκηνικά: Σωσάννα Τομάζου

Κοστούμια: Ελένη Τζιρκαλλή

Φωτισμοί : Καρολίνα Σπύρου

Μουσική: Χριστίνα Αργύρη

Βοηθός Σκηνοθέτη: Ναταλία Παναγιώτου

Επιστημονική συνεργασία: Σωτήρης Θεοχαρίδης

Φωτογραφίες: Γαβριέλα Πιερή

Ερμηνεύουν οι ηθοποιοί : Πόπη Αβραάμ, Ιωάννα Σιαφκάλλη, Δημήτρης Αντωνίου, Μυρσίνη Χριστοδούλου, Ηρόδοτος Μιλτιάδους, Μάρκος Καλλής Ναταλία Παναγιώτου.

Καλλιτεχνική Διεύθυνση Θεάτρου «ΔΙΟΝΥΣΟΣ»: Χρήστος Γιάγκου

Τακτικές παραστάσεις (Λευκωσία): Παρασκευή & Σάββατο στις 8.30 μ.μ. και Κυριακή στις 6.30 μ.μ. μέχρι 10 Νοεμβρίου 2019.

Λεμεσός : Θέατρο «Ριάλτο» 7 Νοεμβρίου 2019 στις 8.30 μ.μ.

Κρατήσεις: 22818999 & 99621845

Θέατρο Διόνυσος

Διαγόρου 29

Λευκωσία, Λευκωσία 1097, Κύπρος

Email: [email protected]

Τηλέφωνο: 22818999

Ακρωτηριασμός στο Σποκέιν

5

Το Σατιρικό Θέατρο παρουσιάζει την ανατρεπτική μαύρη κωμωδία "Ακρωτηριασμός στο Σποκέιν" του πολυβραβευμένου Ιρλανδού συγγραφέα Μάρτιν Μακντόνα, στην Πάνω Σκηνή του Σατιρικού Θεάτρου σε σκηνοθεσία Λέανδρου Ταλιώτη.

Μια μοντέρνα μαύρη κωμωδία του μαέστρου της σκληρής σαρκαστικής γραφής, Μάρτιν Μακντόνα που εξελίσσεται σε ένα δωμάτιο άθλιου ξενοδοχείου και που έχει σαν στόχο της μέσα από την ανίχνευση των ψυχολογιών των εξ ίσου άθλιων ηρώων της, να αποκαλύψει μερικές ενδιαφέρουσες αποχρώσεις της ανθρώπινης φύσης και ψυχοσύνθεσης. Το κωμικό πλαίσιο του έργου δεν προκύπτει τόσο από τα ευφυολογήματα των ηρώων όσο από τις αλλόφρονες καταστάσεις που προκαλεί η ίδια η ηλιθιότητά τους. Δεν είναι ωστόσο ηλίθιοι, απλά δεν κάνουν συχνά τον κόπο να σκεφτούν κάτι περισσότερο από το εμφανές. Όπως και σε άλλα έργα του, ο Ιρλανδός συγγραφέας δεν ηθικολογεί και δεν φλυαρεί. Με λιτούς διαλόγους, πλούσιους, εξομολογητικούς μονολόγους και δράσεις που διαρκώς ανατρέπονται κατά το προσφιλές του συνήθειο μας δίνει την εικόνα των τεσσάρων κατατρεγμένων πλασμάτων, όχι τόσο απ’ αυτά που λένε, όσο από τις πράξεις και τις αλληλεπιδράσεις τους.

Το έργο «Ακρωτηριασμός στο Σποκέιν» στην πρώτη του παρουσίαση σημείωσε τεράστια επιτυχία στο Broadway της Νέας Υόρκης με πρωταγωνιστή τον βραβευμένο με ΟΣΚΑΡ Κρίστοφερ Γουόκεν.

Υπόθεση του έργου:

Η «σκοτεινή» -όπως χαρακτηρίστηκε από τον Αμερικάνικο Τύπο- κωμωδία εκτυλίσσεται μέσα στο δωμάτιο ενός φτηνού ξενοδοχείου. Ο Καρμάικλ – ο άνθρωπος με το κομμένο χέρι - ψάχνει εδώ και 27 χρόνια ανάμεσα σε εμπόρους που διακινούν πτώματα, να βρει το κομμένο αριστερό χέρι του και μπλέκει με ένα ζευγάρι απατεώνων και ένα ρεσεψιονίστα.

Το έργο «ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΠΟΚΕΪΝ» μιλάει για το καλό - πίσω απ’ τη σκληρή και τραχιά του γλώσσα. Άνθρωποι του περιθωρίου που παλεύουν με ένα δικό τους «τίμιο» τρόπο. Δεν είναι τρελοί αλλά παράξενοι.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση: ΕΡΡΙΚΟΣ ΜΠΕΛΙΕΣ

Σκηνοθεσία/Μουσική Επιμέλεια: ΛΕΑΝΔΡΟΣ ΤΑΛΙΩΤΗΣ

Σκηνικά/Κοστούμια: ΜΙΚΑΕΛΛΑ ΚΑΣΙΝΟΥ

Σχεδιασμός Φωτισμού: ΒΙΚΕΝΤΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΔΗΣ

Οπτική Επικοινωνία: ΛΕΑΝΔΡΟΣ ΤΑΛΙΩΤΗΣ

ΗΘΟΠΟΙΟΙ: ΣΤΕΛΙΟΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΥ, ΜΑΡΙΝΑ ΑΡΓΥΡΙΔΟΥ, ΟΝΗΣΙΦΟΡΟΣ ΟΝΗΣΙΦΟΡΟΥ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΑΝΙΗΛ.

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

• ΛΕΥΚΩΣΙΑ, Σατιρικό Θέατρο

Κάθε ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΣΑΒΒΑΤΟ και ΚΥΡΙΑΚΗ στις 8.30μ.μ. από 4 Οκτωβρίου 2019 μέχρι και 27 Οκτωβρίου 2019.

Email: [email protected]

Πληροφορίες/Κρατήσεις: ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ. 22312940, 22421609

• ΛΕΜΕΣΟΣ, Θέατρο Συνεργείο

ΤΡΙΤΗ & ΤΕΤΑΡΤΗ 15,16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ στις 8.30μ.μ.

ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ 96740757 Εισιτήρια: www.soldoutticketbox.com

Γαρυφαλλιά

τρ

Γαρυφαλλιά, από την Θεατρική Ομάδα Αντίσκηνο - Δεύτερος κύκλος παραστάσεων

Κάποιες ιστορίες πρέπει να τις λέμε ακριβώς όπως είναι. Κάποιες ιστορίες απλά πρέπει να τις λέμε. Αν δεν τις λέμε, είναι παραμύθια και τα παραμύθια είναι μόνο αγγελικά πλασμένα. Οι ιστορίες που λέμε είναι ο κόσμος που ζούμε, μια "κλωστή" μακριά από τα παραμύθια!

Η Γαρυφαλλιά περνάει πολλές ώρες της ημέρας στο εργαστήρι – ατελιέ του θεάτρου όπου εργάζεται, ράβοντας και επιδιορθώνοντας κουστούμια. Μοναδική της συντροφιά, τα δημιουργήματά της.

Η Γαρυφαλλιά τα βάζει με το σύστημα, τα στερεότυπα, τις αξίες της κοινωνίας, τον ρατσισμό, με την ίδια, με μία κλωστή.

Χορεύει - τραγουδά- διαμαρτύρεται – αγαπά-αναπολεί.

Προσπαθεί να χάσει όσα πρέπει να χαθούν και να βρει ότι πρέπει να βρεθεί. Αντισυμβατική και παράτολμη, θα μπορούσε να ηγηθεί της επανάστασης της μοναξιάς.

Άλλωστε για ποιον δουλεύουμε;

Ερμηνεία: Μικαέλλα Κάσινου

Κείμενο - Σκηνοθεσία: Στέλιος Θεοχάρους

Σκηνικά - Κουστούμια: Μικαέλλα Κάσινου

Μουσική: Μαρία Κάσινου

Κίνηση: Γεωργία Ανδρέου

Ηχητικά εφέ: Πέτρος Σωλιάτης

Σχεδιασμός φωτισμού: Παναγιώτης Λουκά

Βοηθός σκηνοθέτη: Άντρια Χατζηστεφάνου

Σχεδιασμός αφίσας: ΆνναΜαρια Χαραλάμπους

Διαφημιστικό τρέιλερ: Νικόλας Καρατζάς

Διεύθυνση σκηνής: Παναγιώτης Αριστοτέλους

Παραστάσεις:

Σάββατο, 26 Οκτωβρίου

Κυριακή, 27 Οκτωβρίου

Δευτέρα, 28 Οκτωβρίου

Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου

Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου

Λευκωσία | Flea Theatre 20:30

Πληροφορίες | κρατήσεις: 99 798948

Θερμές ευχαριστίες: Στέλιος Καυκαρίδη, Νιόβη Χαραλάμπους, Λάκης Γενεθλής, Μαρίνα Φραγκεσκίδου.

Πειραματόζωο σε μια... Τράπεζα!

τ5

Το Θέατρο «ΣΚΑΛΑ» μετά την πρεμιέρα της Παιδικής του Σκηνής θα συνεχίσει με την πρεμιέρα της Κύριας του Σκηνής με την σύγχρονη πικρή κωμωδία του Γάλλου συγγραφέα και ηθοποιού Σεμπαστιέν Τιερύ «Πειραματοόζωο σε μία…τράπεζα!» και η οποία θα δοθεί το Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019 – ώρα 8.30μ.μ. στο Παττίχειο Θέατρο «ΣΚΑΛΑ». Θα ακολουθήσουν τακτικές παραστάσεις Κάθε Σάββατο – ώρα 8.30μ.μ. και Κάθε Κυριακή – ώρα 6.30μ.μ.

Όταν ο Άλεν Κραφτ μπαίνει στην Τράπεζα του εκείνο το πρωί δεν φαντάζεται ούτε για μια στιγμή πως η Τράπεζα έχει αγοραστεί από ένα ινδικό όμιλο και πως τον περιμένει ένας πραγματικός προσωπικός εφιάλτης. Όχι μόνο δεν μπορεί να αποσύρει λεφτά από τον λογαριασμό του μα δεν μπορεί ούτε να βγει από την Τράπεζα. Η έξοδος ελέγχεται κατευθείαν από το Νέο Δελχί που αρνείται πεισματικά να «ελευθερώσει» τον συγκεκριμένο πελάτη, με την κατηγορία ότι έχει βάλει σε κίνδυνο την κοινωνία, αλλάζοντας κάστα, κάτι που αποτελεί πολύ σοβαρό παράπτωμα.

«Μάλιστα! Καλά διαβάσατε. Τώρα που η «Bank of India» έχει αγοράσει το συγκρότημα, εφαρμόζεται ο ινδικός νόμος στον οποίο δεν αρέσει καθόλου να αλλάζουν κάστα οι άνθρωποι, χωρίς προηγουμένως να έχουν εξασφαλίσει άδεια. Γι’ αυτό ο Άλεν Κράφτ κτηματομεσίτης, θα αντιμετωπίσει τεράστια προβλήματα αν η τράπεζα ανακαλύψει ότι ο πατέρας του είναι απλός μαραγκός.

Με το έργο «Πειραματόζωο σε μια… Τράπεζα!» ο Σεμπαστιέν Τιερύ προτείνει μια κωμωδία, όπου το παράλογο που φτάνει μέχρι τον παροξυσμό, χαρίζει στο θεατή πραγματική απόλαυση που την κάνουν ακόμα μεγαλύτερη ορισμένοι φόβοι θαμμένοι βαθιά μέσα στον καθένα: Ο φόβος του σφάλματος, ο φόβος της αυθαιρεσίας, ο φόβος της παντοδυναμίας μιας ανεξέλεγκτης δύναμης.

Το «Πειραματόζωο σε μια… Τράπεζα!» είναι μια θεατρική πραγματεία για την προσπάθεια του ανθρώπου να επιβιώσει μέσα στις χαραμάδες μιας καθημερινής ζωής, γεμάτης υποχρεώσεις, κανόνες, πιέσεις, εντάσεις, κομφορμισμούς. Και το πιο τρομακτικό είναι να βλέπουμε σε ποιο βαθμό τα πρόσωπα του έργου αποδέχονται τελικά τις αμέτρητες καταπιέσεις, προσαρμόζονται και βρίσκουν σ’αυτές καταφύγιο της εγωιστικής ευφορίας, των ασήμαντων φιλοδοξιών τους και την ικανοποίηση των πιο χυδαίων αναγκών τους- Ο άνθρωπος, ως «ινδικό χοιρίδιο» παγιδευμένο σ’ ένα κλουβί και ιδανικό πειραματόζωο – στην προκειμένη περίπτωση… σε μια Τράπεζα!

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση: Ειρένα Ιωαννίδου Αδαμίδου

Σκηνοθεσία: Ανδρέας Μελέκης

Σκηνικά/Κοστούμια: Γιώργος Αχιλλέως

Μουσική Επιμέλεια: Βαλεντίνος Βαλιαντής

Χορογραφία: Ρόζα Μαρία Πάντζη

Σχεδιασμός Φωτισμού: Miroslav Zdravkov

Ερμηνεύουν: Σοφοκλής Κασκαούνιας, Μόνικα Μελέκη, Παρασκευή Αναστασίου, Δημήτρης Χατζηπαύλου και Φοίβος Γεωργιάδης.

Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 24652800-99490102

Από: Σάββατο, 12 Οκτωβρίου μέχρι: Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, ώρα: 20:30 (Κυρ:18:30)

Ο Μικρός Πρίγκιπας

τ

Μια ευφάνταστη, χειροποίητη παράσταση με ηθοποιούς, αυτοσχεδιασμούς, κούκλες και human-puppets που θα μαγέψει μικρούς και μεγάλους.

Η παράσταση αποτελεί θεατρική μεταφορά του κλασικού αριστουργήματος «Ο Μικρός Πρίγκιπας», του Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ.

Η σκηνοθέτιδα Βασιλική Ανδρέου, η οποία συνέλαβε και την ιδέα για την μεταφορά του έργου στη σκηνή, δηλώνει ότι «το μαγικό ταξίδι του μικρού πρίγκιπα, μεταφέρει στα παιδιά ανεκτίμητα μηνύματα ζωής και ταυτόχρονα θυμίζει στους μεγάλους τι πραγματικά έχει ουσία στην ζωή».

«Με την καρδιά βλέπεις πάντα καλύτερα. Την ουσία δεν την βλέπουνε τα μάτια», γράφει ο Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ.

Το έργο που ανεβάζει το «θέατρο ένα» αποτελεί μια ευρηματική παράσταση που μεταφέρει στα παιδιά σημαντικά μηνύματα σε σχέση με την φιλία, την αγάπη και τη δύναμη της φαντασίας. Ταυτόχρονα καυτηριάζει τις συμπεριφορές του κόσμου των μεγάλων που σε αρκετές περιπτώσεις χαρακτηρίζονται από ματαιοδοξία, εγωισμό, δίψα για εξουσία και λεφτά, απληστία, συμπεριφορές που οδηγούν τους ανθρώπους στη μοναξιά.

Για τη σκηνική μεταφορά του παραμυθιού, οι τρεις ηθοποιοί με ευφάνταστους τρόπους και αυτοσχεδιασμούς, που θα εκπλήξουν μικρούς και μεγάλους, μεταφέρουν αυτά των μηνυμάτων δημιουργώντας μια πρωτότυπη παράσταση.

Γενική επιμέλεια/ κατασκευές: Βασιλική Ανδρέου

Διασκευή: Βασιλική Ανδρέου, Μάριος Στυλιανού

Φωτισμοί: Αντρέας Χριστοδουλίδης

Παίζουν: Μάριος Στυλιανού, Θέμις Ππόλου, Βασιλική Ανδρέου

Η παράσταση είναι επιχορηγημένη από τις Πολιτιστικές Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού.

Τακτικές παραστάσεις: Σάββατο στις 3 μμ, Κυριακή στις 11 πμ.

Πληροφορίες/ Κρατήσεις: 22348203

Από: Σάββατο, 12 Οκτωβρίου μέχρι: Κυριακή, 1 Δεκεμβρίου, ώρα: 15:00 (Κυρ:11:00)

Πούπα

6

Η Παιδική Σκηνή του Θεάτρου «ΔΙΟΝΥΣΟΣ», ανεβάζει σε παγκύπρια πρώτη στις 29 Σεπτεμβρίου 2019, το έργο «Πούπα», βασισμένο στο παιδικό βιβλίο της Μελίσσα Έκκερς, που ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Χρήστου Γιάγκου.

Η Πούπα, μια νεαρή και ξεχωριστή κάμπια πρόκειται να μεταμορφωθεί σε μια πεταλούδα. Σύντομα, θα ανακαλύψει τι σημαίνει να μπορείς να πετάξεις και να απολαύσεις τον κόσμο από ψηλά. Η περιπετειώδης φύση της την οδηγεί σε ένα ταξίδι που κάνει την μετατροπή της, ακόμα πιο συναρπαστική. Όταν βρίσκεται ξαφνικά σε ένα τσίρκο, σε μια άγνωστη χώρα, η Πούπα ανακαλύπτει τις χαρές και τη σημασία του να ζεις τη ζωή, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή της. Η ιστορία της Πούπα λοιπόν, είναι βασισμένη σε μια περιπέτεια, ένα ταξίδι στο χρόνο και την ποιότητα που προσδίδουμε σ’ αυτόν.

Η «Πούπα» είναι το τρίτο παιδικό βιβλίο που δημοσιεύει η Μελίσσα Έκκερς. Το δεύτερο βιβλίο της ήταν υποψήφιο για το Κρατικό Βραβείο Λογοτεχνίας το 2012, ενώ το πρώτο της βιβλίο «Κροκόδειλος» κέρδισε το Κρατικό Βραβείο Εικονογράφησης το 2008. Έχει δημοσιεύσει επίσης μια έκδοση Ποίησης που δημοσιεύτηκε το 2013. To 2015 – 2019 εκδίδει τη δημοφιλή σειρά βιβλίων My Nicosia Mandala, My Akamas Mandala και My Cape Greco Mandala.Τα βιβλία της έχουν διανεμηθεί σε Κύπρο και Ελλάδα. Η Μελίσσα 'Εκκερς είναι δημοσιογράφος με έδρα τη Λευκωσία της Κύπρου.

Συντελεστές:

Κείμενο: Βασισμένο στο παιδικό βιβλίο «Πούπα», της Μελίσσα Έκκερς

Σκηνοθεσία/Φωτισμοί: Χρήστος Γιάγκου,

Διασκευή/Κίνηση/Μουσική επιμέλεια: Ναταλία Παναγιώτου

Ζωγραφική εκτέλεση: Άντρη Λαζάρου, Duende Art Studio

Χειρισμός κονσόλας ήχου /φώτων: Στέλιος Μαρτάς

Ηθοποιοί: Ναταλία Παναγιώτου, Δέσποινα Χρυσάνθου

Τακτικές παραστάσεις κάθε Σάββατο στις 5.00 μ.μ. και Κυριακή στις 10.30 π.μ.

Κρατήσεις: 22818999 & 99621845

Συγνώμη, Σ'αγαπώ!

5

Μια Συγνώμη, ένα Σ’αγαπώ, όπως και τόσα άλλα απλά και σημαντικά, θα έκαναν τη ζωή και τον κόσμο καλύτερο, απλότερο και ουσιαστικότερο.

Είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε ότι κάποτε υπήρξαμε κι εμείς παιδιά. Και το σημαντικότερο;

Όλοι ζητάμε αγάπη.Ας το κάνουμε με το σωστό τρόπο. Με τα παιδιά μας. Με την τέχνη. Με αγάπη.

Η παράσταση έχει διάρκεια 45 λεπτά και 15 λεπτά γνωριμία και παιχνίδι με τους ηθοποιούς.

Τακτικές παραστάσεις στο Θέατρο ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΚΗΝΗ (RED STAGE THEATRE), στην οδό Αγίου Δημητρίου 28Δ, Στρόβολος, Λευκωσία 2012:

ΣΑΒΒΑΤΑ 15:30 & 17:00

ΚΥΡΙΑΚΕΣ 11:00 & 17:00

Μια ιδιαίτερη θεατρική παράσταση η οποία προετοιμάζει το μικρό θεατή, και τον καλωσορίζει στον κόσμο της μαγείας του θεάτρου με αγάπη!.

Μια νέα πρόταση το Θέατρο για τους πολύ νέους (“Theatre for the very young”), σε σύλληψη-ιδεά και σκηνοθεσία της Ελένης Οδυσσέως.

Το «θέατρο για τους πολύ νέους» είναι μια ευρηματική εμπειρία όπου τα παιδιά αναπτύσσουν τη δημιουργική τους σκέψη ή ακόμα την ανακαλύπτουν και για πρώτη φορά. Ένα είδος θεάτρου το οποίο κάνει τα πρώτα του βήματα στο νησί μας, και που εξελίσσεται συνεχώς εδώ και χρόνια στην Ευρώπη, Αυστραλία και όχι μόνο. Η πρωτοβουλία μας μέσα από έρευνα στο είδος αυτό, στοχεύει στην ποιοτική ψυχαγωγία των παιδιών και ανάπτυξη της φαντασίας και δημιουργικότητάς τους. Τα παιδιά από τη φύση τους φαντάζονται ιστορίες και φτιάχνουν υπαρκτούς και ανύπαρκτους ρόλους.

Έτσι και η παράσταση «Συγνώμη, Σ’αγαπώ» εστιάζει σε μια δράση επινοημένη – devised, γεννιέται μέσα από θεματικές ενότητες, παντομίμα, αυτοσχεδιασμούς, σωματικό θέατρο, συναισθήματα που προκύπτουν μέσα από τη δράση, και πολύ χιούμορ, όπου πρωταγωνιστούν οι λιγοστές λέξεις, που λένε πολλά! Η Ελληνική, η Αγγλική, η Γαλλική, η Νοηματική, φαίνονται τόσο ίδιες μέσα από τη γλώσσα του σώματος, αυτοσχεδιασμών και συναισθημάτων των ηθοποιών.

Η παράσταση αφορά όλα τα παιδιά, και πραγματεύεται τη φιλία, την ευγένεια, τη μοναξιά, την υγιεινή, τη δημιουργία. Μέσα από την ευαισθησία και την παιδική αφέλεια και ανεμελιά, μέσα από απλές καθημερινές συνήθειες. Κυρίως, μέσα από το παιχνίδι το οποίο έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη ζωή των παιδιών....ή που στις μέρες μας, θα έπρεπε να τον έχει!

Ελκυστικά χαρακτηριστικά για τους μικρούς θεατρόφιλους, τα χρώματα, οι ήχοι, η έκφραση, η μουσική, ο ρυθμός, τα μουσικά όργανα, ο χορός, τα φώτα, τα τρισδιάστατα μέρη του σκηνικού, εκπλήξεις και ευχάριστες ανατροπές.

Σ’ ένα κόσμο σήμερα, όπου κυριαρχεί η τεχνολογία με ευαίσθητες ισορροπίες χρήσης της, τα παιδιά αποξενώνονται και απομονώνονται σε μια εικονική πραγματικότητα. Με τους σημερινούς ρυθμούς της καθημερινότητας τα παιδιά στερούνται επαρκή ποιοτικό και δημιουργικό χρόνο με τους γονείς τους.

Αντί να “κολλάμε” σε ένα tablet, μπορούμε με μια ομπρέλα να αυτοσχεδιάσουμε, να χορέψουμε τη Carmen, να κάνουμε μαγικά κόλπα, να φτιάξουμε δημιουργικά παιχνίδια, να αφήσουμε τη φαντασία μας να ταξιδέψει, και να εμπνευστούμε από το κάθε τι. Από τη μουσική, από τους φίλους μας, από τις μυρωδιές , την υγιεινή και το περιβάλλον, και ως παιδιά και ως γονείς, να επανασυνδεθούμε περνώντας ουσιαστικό χρόνο μαζί.

Η κατάρρευση των αξιών, οι κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες που αυξάνονται, η κυριαρχία προτύπων, η διαμόρφωση της εικονικής πραγματικότητας που προαναφέραμε, όλα αυτά και άλλα πολλά, δεν αφήνουν τον ιδανικά απαιτούμενο χρόνο στους γονείς να αναπτύξουν μια αξιόλογη και δημιουργική σχέση με τα παιδιά τους. Η παράσταση συμβάλει στην επένδυση αυτού του χρόνου.

Τα παιδιά έχουν ανάγκη να καθρεφτιστούν σε κάτι πολύ αληθινό. Μέσα από την αναβλητικότητα της καθημερινότητας, μένουμε μόνο στη θεωρία. Εάν η συμπεριφορά μας αποδικνύει για παράδειγμα το αντίθετο της ισότητας και του σεβασμού που «απαιτούμε» από τα παιδιά, αυτό δεν τα πείθει.

Η παράσταση απευθύνεται ναι μεν, στους πολύ νέους θεατές, αλλά αφορά και τους γονείς που θα τη δουν μαζί τους, να την απολαύσουν με ανοιχτό μυαλό όπως και τα παιδιά.

Η παράσταση έχει την επίσημη έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για την Προδημοτική Εκπαίδευση, και ταξιδεύει σε Νηπιαγωγεία.

Η παράσταση ταξιδεύει επίσης σε Οργανωμένους Φορείς και Σύνολα.

Την παράσταση παρακολούθησε η Παιδοψυχολόγος Δρ. Αριστονίκη Θεοδοσίου, της οποίας μπορείτε να διαβάσετε το σημείωμα πιο κάτω:

“Η παράσταση αυτή δραστηριοποιεί τις αισθήσεις των παιδιών και αναπτύσσει συναισθήματα. Είναι μια πολυαισθητηριακή εμπειρία, μέσα σε ένα θέαμα, όπου ο λόγος φαντάζει περιττός. Τα παιδιά παρακολουθώντας , συμμετέχουν ενεργά στην ιστορία μαθαίνοντας και νιώθοντας παράλληλα. Κι αυτό αποτελεί ψυχοεκπαιδευτική λειτουργία. Η παράσταση “Συγγνώμη, Σ αγαπώ “ ξυπνά τις αισθήσεις των παιδιών σαν την ομπρέλα που επιτελεί το λειτουργικό της έργο μόνον όταν είναι ανοικτή”.

Πληροφορίες και κρατήσεις στο τηλέφωνο 7000 2829, και παραλαβή των εισητηρίων από το θέατρο (Αγίου Δημητρίου 28Δ, Στρόβολος, Λευκωσία 2012)

Σύλληψη-Ιδέα, Σκηνοθεσία: Ελένη Οδυσσέως

Παίζουν οι ηθοποιοί: Πωλίνα Ματθαίου, Γεωργία Νικολάου

Χορογραφίες: Γιώργος Οδυσσέως

Σκηνικά: Νιόβη Κωνσταντινίδου

Κοστούμια: Νιόβι Κωνσταντινίδου, Ελένη Οδυσσέως

Καπέλα & Κούκλες: Ανδρούλα Εμπεδοκλέους

Μουσική Επιμέλεια: Ελένη Οδυσσέως

Σχεδιασμός Φωτισμού: Σταύρος Τάρταρης

Διδασκαλία Μουσικού Παιχνιδιού: Χριστίνα Χαραλαμπίδου

Διερμηνέας Κυπριακής Νοηματικής Γλώσσας: Θέκλα Ελευθερίου

Χορηγός: Πολιτιστικές Υπηρεσίες Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, RED STAGE THEATRE

Κόκκινη Σκηνή

Αγίου Δημητρίου 28Δ

Στρόβολος, Λευκωσία 2012, Κύπρος

Email: [email protected]

Τηλέφωνο: 70002829

Τειρεσίας

υ

H εξερεύνηση της περίπλοκης φύσης του Τειρεσία, που συμβιβάζεται με την τύφλωση και τη σεξουαλικότητά του και συνυπάρχει με μια σκιά και μια άδεια καρέκλα.

Ένας διαλογισμός σε μορφή χορού για την αρχαιότητα, τον μοντερνισμό και την έμφυτη αμφισημία της ύπαρξης. Το έργο αναπτύσσεται ως ένας οδηγός για μια διαδικασία, η οποία ξεκινά από το ζωώδες και το παράλογο και μεταφέρεται στο ανθρώπινο, όπου το παρελθόν και το μέλλον συναντώνται σε μια ανάκληση της δικής μας διάστασης.

Σκηνοθεσία, Χορογραφία, Σχεδιασμός κοστουμιών και σκηνικών: Μιχάλης Θεοφάνους

Πρωτότυπη μουσική: Dickie Landry και Γιώργος Πούλιος

Επιμέλεια ήχου: Στέφανος Δρουσιώτης

Σύμβουλος χορογραφίας: Γεωργία Τέγου

Performer: Μιχάλης Θεοφάνους

Διεύθυνση παραγωγής: Νικόλας Λουκά

Φωτισμός και ήχος: Bruce Sharp

Σχεδιασμός σκηνικών και κοστουμιών σε συνεργασία με: Μαγιού Τρικεριώτη

Σχεδιασμός φωτισμού σε συνεργασία με: Mike Toon και Adrienne Ming

1ο Διεθνές Φεστιβάλ Λευκωσίας

Εισιτήρια: www.soldoutticketbox.com/

Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας

Λεωφόρος Μουσείου 4

Λευκωσία, Λευκωσία 1097, Κύπρος

Τηλέφωνο: 22664028

Προσωπική Συμφωνία

r4

Στο Από Μηχανής Θέατρο παρουσιάζεται μια μεγάλη σύμπραξη πρωταγωνιστών όλων των γενεών, Νικήτας Τσακίρογλου, Χρήστος Βαλαβανίδης και Αλέξανδρος Μπουρδούμης, με το βραβευμένο έργο «Προσωπική Συμφωνία» (Taking sides) του Ρόναλντ Χάργουντ σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά.

Λίγα λόγια για το έργο:

Στη Ναζιστική Γερμανία, ο Βίλχελμ Φουρτβένγλερ θεωρείται ο σημαντικότερος Διευθυντής Ορχήστρας γι’ αυτό και χαίρει της εύνοιας του Αδόλφου Χίτλερ. Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, στο κατεχόμενο Βερολίνο, ο Φουρτβένγκλερ θα κατηγορηθεί για τη σχέση του με το Ναζιστικό καθεστώς και θα υποβληθεί σε ανάκριση από τους Αμερικανούς. Την ανάκριση του μαέστρου αναλαμβάνει ο ταγματάρχης Άρνολντ ο οποίος δείχνει αποφασισμένος να αποδείξει πως ο μουσικός υπήρξε στέλεχος των Ναζί κι εκμεταλλεύτηκε τα προνόμια που του προσέφερε το Κόμμα. Τα αποδεικτικά στοιχεία είναι μηδαμινά μόλο ταύτα, τα επιχειρήματα του Φουρτβένγκλερ σχετικά με τη «διατήρηση της Γερμανικής μουσικής παράδοσης και των υψηλών αξιών», συγκρούονται με τις ανεξίτηλες μνήμες του Ταγματάρχη από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και τους αμέτρητους νεκρούς. O μάρτυρας που θα αλλάξει την τροπή της ανάκρισης είναι ο Ρόντε, δεύτερο βιολί της Φιλαρμονικής του Βερολίνου, ο οποίος με αντάλλαγμα την προσωπική του απαλλαγή, προδίδει κρυφές πτυχές του μαέστρου.

«Στα ερείπια τοποθετηθεί ο Χάργουντ τη δράση της Προσωπικής Συμφωνίας, το ιδανικό σκηνικό ενός πολέμου που μόλις έχει τελειώσει. Ή μάλλον δεν έχει τελειώσει. Διότι ακόμη κι αν έχει υπάρξει κατάπαυση του πυρός, τα πρόσωπα του έργου κουβαλάνε την οδύνη και τις μνήμες αυτού του πολέμου.

Στον πόλεμο δεν υπάρχουν καθαροί νικητές. Πρόκειται για μια συνθήκη ακραία, ολοκληρωτική, βάναυση. Όλοι κάτι χάνουν. Σε τέτοιες συνθήκες οι συμπεριφορές είναι αποκαλυπτικές. Κι εκεί ακριβώς συναντιέμαι με αυτό το σπουδαίο έργο, όχι μόνο σε μια προσπάθεια να αποτυπώσω σκηνικά μία από τις χειρότερες σελίδες της ανθρώπινης Ιστορίας αλλά να αναζητήσω αντιστοιχίες σε ένα σήμερα που αν και με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά, έχει επίσης ακραίες εκδοχές.»

- Δημήτρης Μυλωνάς

Στο «Προσωπική Συμφωνία» η δράση συμβαίνει σε ένα τοπίο από ερείπια. Διόλου τυχαία. Γιατί εκτός από τα ορατά ερείπια του πολέμου, των βομβαρδισμών, υπάρχουν κι εκείνα τα βαθιά ριζωμένα στις ψυχές των ανθρώπων, αποτέλεσμα ενός άλλου «πολέμου» εσωτερικού, υπαρξιακού. Τα πρόσωπα στέκονται στα ορατά ερείπια για να μιλήσουν τη δική τους ιστορία, ιστορία-ψηφιδωτό της «μεγάλης» Ιστορίας, σε μια προσπάθεια να διαχειριστούν και να επουλώσουν τις ψυχικές τους πληγές. Αυτές οι «μικρές» ιστορίες είναι που θα φωτίσουν στα μάτια μας τη «μεγάλη» Ιστορία για να μας επιτρέψουν τελικά και τη δική μας προσωπική εμπλοκή σε γεγονότα του παρελθόντος τα οποία αν και με διαφορετικά χαρακτηριστικά, φωτίζουν πρακτικές του μέλλοντος.

Το «Προσωπική Συμφωνία» του Ρόναλντ Χάργουντ (συγγραφέα του επίσης βραβευμένου έργου The dresser), γράφτηκε το 1995 και βασίζεται σε πραγματικά ημερολόγια του σπουδαίου μαέστρου Βίλχελμ Φουρτβένγλερ, τα οποία κρατούσε κατά τη διάρκεια της ανάκρισής του. Πρεμιέρα του έργου έγινε στην Αγγλία, στο Minerva Theatre του Τσίτσεστερ σε σκηνοθεσία Χάρολντ Πίντερ. Για την ερμηνεία του μαέστρου ο Ντάνιελ Μάσεϊ απέσπασε το βραβείο Laurence Olivier Award for Best Actor ενώ το έργο τιμήθηκε με το βραβείο Laurence Olivier Award for Best New Play. Το 2001 μεταφέρθηκε στη μεγάλη οθόνη σε διασκευή του ίδιου του συγγραφέα, σκηνοθεσία του Ούγγρου Ίστβαν Σάμπο και με τον Χάρβευ Καϊτέλ στο ρόλο του ανακριτή Άρνολντ.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση: Αθανασία Καραγιαννοπούλου

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς

Σκηνικά - Κοστούμια: Αγγελικη Αθανασιάδου, Λήδα Σπερελάκη

Μουσική: Παύλος Κατσιβέλης

Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης

Βοηθός σκηνοθέτη: Βίκη Παναγιωτοπούλου

ΠΑΙΖΟΥΝ:

Νικήτας Τσακίρογλου………….Βίλχελμ Φουρτβένγκλερ

Χρήστος Βαλαβανίδης…………Χέλμουτ Ρόντε

Αλέξανδρος Μπουρδούμης…….Ταγματάρχης Άρνολντ

Άννα Ελεφάντη…………………Έμμυ Στράουμπε

Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου….Ταμάρα Ζαχς

Παναγιώτης Γουρζουλίδης……..Υπολοχαγός Ντέιβιντ Γουίλς

Κώστας Κουτρούλης…………….Φαντάρος

Δημήτρης Μπούρας………………Φαντάρος

Εισιτήρια: www.tickethour.com.cy & ACS Couriers.

Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου, 2019

Ώρα: 20:30

Δημοτικό Θέατρο Στροβόλου

Λεωφόρος Στροβόλου 100

Στρόβολος, Λευκωσία Κύπρος

Email: [email protected]

Τηλέφωνο: 22313010

Home