Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Ιδιοκτήτης εστιατορίου βρίζει όποιον αφήνει... κακή κριτική

Offsite Team
- 26.12.2022

Ιδιοκτήτης εστιατορίου βρίζει όποιον αφήνει... κακή κριτική

«Άκου φλώρε…» - Δείτε τις απίστευτες εικόνες...

Μαθήματα πολιτισμού, αλλά και… σωστής πρακτικής στον τομέα της εστίασης διδάσκει ένας ιδιοκτήτης εστιατορίου στην Αθήνα.

Τι κι αν «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο»; Ο εν λόγω ιδιοκτήτης του εστιατορίου μοιάζει έτοιμος… να συγκρουστεί με αυτή την απαρχαιωμένη αντίληψη.

Τι σημαίνει αυτό; Συνήθως όταν κάποιος πελάτης αφήνει αρνητικά σχόλια σε κάποια επιχείρηση, οι ιδιοκτήτες της είτε το αγνοούν, είτε προσπαθούν ευγενικά -αφού ζητήσουν συγγνώμη- να απαντήσουν στα παράπονα των δυσαρεστημένων πελατών.

Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση για τον επιχειρηματία της ιστορίας μας, ο οποίος… είναι έτοιμος να βρίσει με κάθε πιθανό τρόπο όλους τους μίζερους πελάτες, οι οποίοι δεν εκτιμούν τις υπηρεσίες του μαγαζιού του.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι μια σύντομη επίσκεψη στις κριτικές του μαγαζιού στο Google Maps αρκεί για να διαπιστώσει κανείς όλα όσα αναφέρουμε παραπάνω.

Μάλιστα, φτάνει στο σημείο να χαρακτηρίσει πελάτη του «φλώρο» και να… τον απειλήσει ότι θα τον βρει και θα τον δείρει.

Δείτε και μόνοι σας...

1

2

3

4

5

Home