Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

700,000 ευρώ από το Κράτος για καμπάνια στα ΜΜΕ

Offsite Team
- 07.04.2020

700,000 ευρώ από το Κράτος για καμπάνια στα ΜΜΕ

Thumbnail
Η θέση του ΕΦΕΤΗ για τα έντυπα και γιατί για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ότι η Κύπρος είναι η χώρα της παραδοξότητας...

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΕΦΕΤΗΣ

700,000 ευρώ μαθαίνει Ο ΕΦΕΤΗΣ ότι θα διαθέσει το Κράτος προς τα ΜΜΕ για καμπάνια για τον Κορωνοϊό. 

Η κατανομή που αποφασίστηκε εκ πρώτης όψεως έχει ως εξής: 

- €350,000 για Τηλεοπτικούς Σταθμούς 

- €150,000 για Έντυπα 

- €100,000 για Online 

- €100,000 για Ραδιόφωνα 

Η Κύπρος είναι η χώρα της παραδοξότητας. Το είπαμε πολλές φορές. Γιατί; 

Μα προσέξετε. Τα λεφτά θα δοθούν για ενημερωτική καμπάνια για τον Κορωνοϊό ή για βοήθεια προς τα ΜΜΕ; 

>>> Δείτε επίσης: Ο ΕΦΕΤΗΣ: Θα θερίζει η ανεργία – φόβοι για 20% 

Και τα δυο μαζί ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ! Πρέπει να διαλέξουμε. 

Αν είναι για ενημερωτική καμπάνια τότε η κατανομή του ποσού πρέπει να είναι διαφορετική: 

Από 250,000 σε Τηλεόραση και Online και από 100,000 σε ραδιόφωνα και έντυπα. 

Γιατί; Μα είναι ξεκάθαρο ότι πλέον οι πολίτες, η συντριπτική τους πλειοψηφία με την καραντίνα, ενημερώνεται κατά κύριο λόγο από 2 τύπους ΜΜΕ: Τηλεόραση και Online. Άρα αν θέλεις ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ, ο Στόχος σου πρέπει να είναι να την δουν όσοι περισσότεροι πολίτες γίνεται. Σωστά; 

Αν είναι για βοήθεια προς τα ΜΜΕ τότε, ας κατανεμηθεί ισόποσα σε ΟΛΑ τα ΜΜΕ βάσει του αριθμού εργαζομένων δημοσιογράφων που διαθέτει το κάθε ΜΜΕ. Που θα τους βρεις; Μα στις ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ. Πόσους έχει εκεί εγγεγραμμένους το κάθε ΜΜΕ ως Δημοσιογράφους;  

ΑΠΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ. 

Μην κάνετε την ζωή σας δύσκολη Κύριοι υπεύθυνοι, και κυρίως μην κάνετε αλχημείες με την κατανομή των ΛΕΦΤΩΝ!!! 

ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ

0

Σε αυτό το σημείο να κάνει Ο ΕΦΕΤΗΣ και μια αναφορά και σε θέμα που διάβασε απο τον Φιλελεύθερο:

Εδώ ο Άριστος Μιχαηλίδης εκφράζει την πεποίθηση του πως έφτασε το τέλος των εφημερίδων. Έχει απόλυτο δίκαιο και ανησυχεί. Είναι γεγονός πως η κυκλοφορία του Έντυπου ολοένα και μειώνεται τα τελευταία χρόνια με την άνοδο του διαδικτύου. (σημειώνουμε πως ο Φ είναι από τους ομίλους που επένδυσε σοβαρά στα online media του ομίλου. Το philenews είναι από τα πιο διαδεδομένα portals τόσο από τα ποσοτικά στοιχεία  (pageviews, unique visits), όσο και από τα ποιοτικά του στοιχεία (time in sute, pages per visit κτλ).

Έχει επενδύσει χρήμα και ενέργεια και έχει εξαργυρώσει αυτή την επένδυση η εταιρεία αυτή (διότι τον τελευταίο χρόνο είναι πάντοτε στην πρώτη τριάδα σε ότι αφορά την κίνηση που τραβά (σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις της ΚΟΕΔ η οποία απαρτίζεται από σχεδόν όλες τις εταιρείες που έχουν διαδικτυακά μέσα).

Ή μήπως δεν έχει εξαργυρώσει αυτή την επένδυση;

Προσοχή: Ένα χαρακτηριστικό της online δημοσιογραφίας, σε σχέση με την offline: όταν υπήρχε σοβαρή κρίση στο παρελθόν, όπως αυτή που αντιμετωπίζουμε σήμερα, η Εφημερίδα θα πουλούσε περισσότερα φύλλα. Ναι μεν θα έπεφτε ταυτόχρονα βέβαια η διαφήμιση αλλά λογικά, η επιχείρηση εξακολουθούσε να είναι εντάξει αφού πουλούσε φύλλα. (Σημειώστε πως σε τέτοιες περιπτώσεις, ο φόρτος εργασίας για τους εργαζόμενους ήταν πολύ μεγαλύτερος). 

Πολύ παράξενο business τα ΜΜΕ! (Το παράδοξο σήμερα, με την μεγάλη μεταβολή του κόσμου, των δημοσιογράφων -στην Digital Tree μόνο εργάζονται 40 δημοσιογράφοι- αλλά και του τζίρου στο διαδίκτυο, είναι πως: ανεβαίνει η δουλειά και ο φόρτος εργασίας ΑΛΛΑ δεν πουλάς φύλλα διότι το περιεχόμενο παρέχεται δωρεάν στον αναγνώστη, και είναι και κάτω η διαφήμιση). 

ΑΡΑ, εγείρονται τρία θέματα:

1. Το πως προστατεύεται η δημοσιογραφία. Η κάλυψη γεγονότων. Η εποικοδομητική κριτική. Η άποψη. Όχι των εφημερίδων. Του επαγγέλματος.

2. Πως μεταφέρεται σήμερα το όποιο μήνυμα από την κυβέρνηση, από το κράτος, από τους ειδήμονες (γιατρούς κτλ) στους πολίτες;

3. Πώς προστατεύεται ο έντυπος Τύπος, ο οποίος ομολογουμένως είναι ιδιαίτερα κτυπημένος;

 Άποψη του ΕΦΕΤΗ είναι πως η δημοσιογραφία ως επάγγελμα δεν προστατεύεται μόνο με την προστασία του ΕΝΤΥΠΟΥ. 

Μέχρι τώρα, τα Έντυπα «παίρνουν» τα εξής: 

α. το deminimis (κρατική ενίσχυση €200.000 κάθε 3 χρόνια σε κάθε εφημερίδα). 

β. Εκλογές. Κάθε εκλογές διατίθεται μεγάλο κονδύλι στις Eφημερίδες για δημοσίευση εκλογικών καταλόγων, 

γ. Μεγάλη μείωση του ΦΠΑ.

Καλά κάνει το κράτος να ενισχύει το ΕΝΤΥΠΟ

Καλά κάνει να ενισχύσει ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ όμως. 

Να βοηθήσει τις εταιρείες να επενδύσουν σε σύγχρονες τάσεις, ΜΜΕ, πλατφόρμες. Τρόποι πολλοί - ο ΕΦΕΤΗΣ να αναφέρει μόνο πως σε όλες ανεξαιρέτως  τις ευρωπαϊκές χώρες γίνεται ακριβώς αυτό. (Ακούς Σόφη, Αβέρωφ και Φράγγο, Νίκαρε, Νουρή;)

Εδώ και 5 χρόνια προσπαθούν τα online να ρυθμιστούν νομοθετικά για να αναγνωριστούν και επίσημα από το κράτος. Όχι μας τρέχουν να ρυθμιστούμε. Το ανάποδο! ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ δηλαδή να είμαστε ΥΠΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, και αυτοί περί άλλων τυρβάζουν!!! (Γιατί άραγε;

Σήμερα με την κατάσταση που επικρατεί, με την καραντίνα, το lockdown, η διαφήμιση αναγκαστικά έκανε μια μεγάλη μετατόπιση στο διαδίκτυο και στην τηλεόραση (Ακόμα και έτσι, τεράστια μείωση στην συνολική πίτα). Γιατί; Μα είναι αυτονόητο! 

Ο κόσμος είναι κλειδωμένος σπίτι του! 

Πώς θα περάσει το μήνυμα της μια εταιρεία; Εφημερίδες; Ράδιο; 

Δ Ε Ν - Δ Ι Κ Α Ι Ο Υ Τ Α Ι - Ν Α - Κ Υ Κ Λ Ο Φ Ο Ρ Ε Ι – Ο -  Π Ο Λ Ι Τ Η Σ 

Άρα, εάν οποιοδήποτε κονδύλι διατεθεί για επικοινωνία, επιμένει Ο ΕΦΕΤΗΣ: Μόνο ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ και ONLINE. 

Οτιδήποτε άλλο θα είναι προσβολή για την νοημοσύνη του κόσμου, της κυβέρνησης, του αρμόδιου που αποφασίζει. Στο κάτω κάτω, για ενημέρωση είναι το κονδύλι - το ζητούμενο είναι να φτάσει το όποιο μήνυμα στους πολίτες.

Να στηριχτεί το Έντυπο; Η ερώτηση. Βεβαίως! Η απάντηση.

Όπως έγινε με όλες τις επιχειρήσεις, να γίνει και με τα Έντυπα. 

Home