Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Από τα ξημερώματα σε «ουρές» οι Βρετανοί για το Boxing Day!

Offsite Team
- 26.12.2019

Από τα ξημερώματα σε «ουρές» οι Βρετανοί για το Boxing Day!

Thumbnail
Χωρίς να έχουν καν προλάβει να χωνέψουν τη... γαλοπούλα, στήθηκαν κάτω από τη βροχή για να προλάβουν τις πιο προσφορές

Χωρίς να έχουν καν προλάβει να χωνέψουν τη... γαλοπούλα, πολλοί Βρετανοί στήθηκαν από τις 5 τα ξημερώματα σε ουρές έξω από καταστήματα, προκειμένου να προλάβουν τις προσφορές της Boxing Day, όπως ονομάζεται στις αγγλόφωνες χώρες η επομένη των Χριστουγέννων.

Μάλιστα, ούτε ο κρύος καιρός ούτε η βροχή αποθάρρυναν τους ενθουσιώδεις καταναλωτές από το να είναι σε ετοιμότητα να... «αρπάξουν» την ευκαιρία. Φυσικά, όντας Βρετανοί, οι περισσότεροι από αυτούς ήταν προετοιμασμένοι και είχαν φέρει μαζί τους ομπρέλα.

box-2

Σύμφωνα με τη Mirror, αρκετά καταστήματα (όπως το Next) άνοιξαν τις πόρτες τους στις 6 το πρωί και υποδέχτηκαν τους πελάτες που περίμεναν απέξω στο κρύο. Η βρετανική αναφέρει χαρακτηριστικά ότι, σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών, οι καταναλωτές αναμένεται να ξοδέψουν σήμερα μέχρι και 4,4 δισεκατομμύρια λίρες.

Εικόνες συνωστισμού από πολύ νωρίς το πρωί αντίκρισαν οι εργαζόμενοι καταστημάτων σε πολλές βρετανικές πόλεις. Παρόλο που πολλά καταστήματα προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις και στις online αγορές, πολλοί καταναλωτές προτίμησαν να πάνε οι ίδιοι στα μαγαζιά, ακόμα κι αν αυτό σήμαινε αναμονή στην ουρά.  

Στο Λίβερπουλ, κόσμος περίμενε από τα χαράματα έξω από το Marks and Spencer, παρόλο που άνοιγε κανονικά στις 9, αλλά και έξω από το κατάστημα καλλυντικών Lush, παρόλο που άνοιγε στις 10.00. Μια γυναίκα έξω από το M&S, είπε σε δημοσιογράφους της εφημεριδας ότι βρισκόταν στο κέντρο της πόλης από τις 5.30 το πρωί, και ότι είχε ήδη αγοράσει ρούχα και εσώρουχα από το Next.

box-3

Παρά τις ουρές και τις εικόνες των γεμάτων καταστημάτων, οι πωλήσεις αναμένεται να είναι μειωμένες κατά 8% συγκριτικά με πέρυσι, σύμφωνα με το Centre For Retail Research, όπως επισημαίνει η Mirror.

 

Protothema.gr

Home