Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Απαγόρευση κυκλοφορίας στη Θεσσαλονίκη - Μπήκε στο κόκκινο

Offsite Team
- 29.09.2021

Απαγόρευση κυκλοφορίας στη Θεσσαλονίκη - Μπήκε στο κόκκινο

Αναλυτικά τα μέτρα που θα ισχύουν

Και επίσημα σε επίπεδο 4 (κόκκινο) επιδημιολογικής επιτήρησης μπαίνει η Θεσσαλονίκη, αλλά και το Κιλκίς, η Λάρισα και η Χαλκιδική σύμφωνα με τον χάρτη του Covid19.gov.

Συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα επιδημιολογικής επιτήρησης του κορωνοϊού της κυβέρνησης, οι παραπάνω περιοχές χρωματίστηκαν «κόκκινες» έπειτα από εισήγηση της επιτροπής ειδικών που συνεδρίασε νωρίτερα σήμερα.

>>> Κατεβάστε τώρα το application της offsite - ΕΔΩ για Android & ΕΔΩ για iOS

Κάπως έτσι, στο «κόκκινο» βρίσκονται πλέον μια σειρά από περιφερειακές ενότητες στην βόρεια Ελλάδα. Στο επίπεδο 4 θυμίζουμε, έχουν ήδη ενταχθεί η Πιερία, η Καβάλα, η Πέλλα, η Ξάνθη, η Δράμα, η Φλώρινα και η Ημαθία.

Τι προβλέπεται για τις περιοχές που εντάσσονται στο επίπεδο 4

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο, στις περιοχές που βρίσκονται στο «κόκκινο» ισχύουν περιοριστικά μέτρα.

Τα μέτρα που εφαρμόζονται στις περιπτώσεις αυτές είναι:

  • Απαγόρευση κυκλοφορίας από 01:00 το βράδυ έως 06:00 το πρωί, με εξαίρεση λόγους εργασίας και σοβαρούς λόγους υγείας.
  • Απαγόρευση μουσικής καθ’ όλο το εικοσιτετράωρο σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και ψυχαγωγίας.

Προβληματίζει η χαμηλή εμβολιαστική κάλυψη στην βόρεια Ελλάδα

Εκτός από το χαμηλό εμβολιαστικό ποσοστό που εμφανίζει συνολικά η βόρεια Ελλάδα και φαίνεται να παίζει ρόλο στην έξαρση των κρουσμάτων είναι και η γειτνίαση με τα Βαλκάνια με αποτέλεσμα τη μετακίνηση πληθυσμών, η επάνοδος των φοιτητών και το άνοιγμα των σχολείων αλλά και η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης, όπως τονίζουν οι ειδικοί.

>>> H offsite τώρα και στο Google News - Ακολουθείστε μας

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα πάντα με μέλη της επιτροπής, δεν είναι η Θεσσαλονίκη αυτή καθ’ αυτή που έχει πρόβλημα αλλά οι γύρω περιοχές που εξυπηρετούνται από τα νοσοκομεία της συμπρωτεύουσας. «Βασικό πρόβλημα δεν είναι ο αριθμός των κρουσμάτων αλλά το γεγονός ότι δεν έχει η Θεσσαλονίκη μονάδες. Έφτασε στο 95% πληρότητα. Υπάρχει ανησυχία, δεν το κρύβουμε», σημείωσε καλά ενημερωμένη πηγή.

Πηγή: iefimerida.gr

Home