Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Δρουσιώτης: Καθαρή αυτοκτονία αν ανέβαζαν τις τιμές οι υπεραγορές

Του Χαράλαμπου Ζάκου
- 15.03.2020

Δρουσιώτης: Καθαρή αυτοκτονία αν ανέβαζαν τις τιμές οι υπεραγορές

Thumbnail
Πόσο επηρεάστηκαν οι τιμές στις υπεραγορές από τη ζήτηση – Τι λέει στην Offsite o Πρόεδρος του Συνδέσμου Καταναλωτών

Με το άκουσμα των πρώτων επιβεβαιωμένων κρουσμάτων κορωνοϊού στο νησί αρκετοί συμπολίτες μας έτρεξαν να εφοδιαστούν με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης – σε υπερβολικό βαθμό σε κάποιες περιπτώσεις – κατακλύζοντας υπεραγορές και άλλα μεγάλα σημεία πώλησης προϊόντων. 

Οι φωτογραφίες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας μέσα από τα ρεπορτάζ συναδέλφων έδειχναν πως κάποιοι καταναλωτές λόγω φόβου και πανικού επέλεξαν να αγοράσουν μεγάλες ποσότητες προϊόντων ούτως ώστε να είναι προετοιμασμένοι είτε για αυτοπεριορισμό στο σπίτι, είτε λόγω φόβου για ενδεχόμενες ελλείψεις στην αγορά. Ένα ενδεχόμενο που απέκλεισαν τόσο οι υπεραγορές, όσο και οι προμηθευτές σε δηλώσεις του. 

Πώς όμως αντέδρασαν οι υπεραγορές στην υπερβολική ζήτηση που παρατηρήθηκε λόγω κορωνοϊού; 

Την απάντηση δίνει ο Πρόεδρος του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών. Σύμφωνα λοιπόν με τον κ. Μάριο Δρουσιώτη, που μίλησε στην Offsite, οι τιμές σε προϊόντα πρώτης ανάγκης και τρόφιμα στις υπεραγορές και σε άλλα μεγάλα σημεία πώλησης δεν αυξήθηκαν, αλλά ούτε και θεωρεί πως θα αυξηθούν. 

Όπως μας ανέφερε ο κ. Δρουσιώτης ουδείς καταναλωτής κατήγγειλε οποιοδήποτε φαινόμενο, είτε αισχροκέρδειας, είτε κατέθεσε οποιαδήποτε μορφή παραπόνου σχετικά με το πιο πάνω, αλλά ούτε και ο ίδιος ο Σύνδεσμος στους ελέγχους που διενήργησε διαπίστωσε κάτι τέτοιο

«Θα ήταν καθαρή αυτοκτονία για τις υπεραγορές αν ανέβαζαν τιμές», τόνισε ο κ. Δρουσιώτης, επεξηγώντας πως εάν οποιαδήποτε υπεραγορά έπραττε κάτι τέτοιο λόγω της ζήτησης και εκμεταλλευόταν τους καταναλωτές ενώ βρίσκονταν σε κατάσταση «εκτάκτου ανάγκης» οι ζημιές της στο τέλος θα ήταν περισσότερες απ’ ότι τα κέρδη της που θα είχε για κάποιες μέρες, καθώς οι καταναλωτές όταν τελικά θα τελείωνε όλο αυτό θα την «μαυροπινάκιζαν».

Όπως σημείωσε ο κ. Δρουσιώτης η μόνη διαφορά τιμών σε αγαθά που μπορεί να προσέξουν οι καταναλωτές είναι στο παστεριωμένο γάλα του οποίου η τιμή είχε αυξηθεί μερικά σεντ, όχι λόγω κορωνοϊού, αλλά από τον Ιανουάριο με τη διαφορά αυτή ενδεχομένως να φτάσει στους καταναλωτές, καθώς κάποιες υπεραγορές την είχαν «απορροφήσει» το προηγούμενο διάστημα. 

 

Home