Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Εξετάσεις Διορισίμων: Αναβρασμός για το τεστ Δεξιοτήτων - «Δύσκολα & δυσνόητα»

Offsite Team
- 06.11.2023

Εξετάσεις Διορισίμων: Αναβρασμός για το τεστ Δεξιοτήτων - «Δύσκολα & δυσνόητα»

«Υπ. Παιδείας & θεματοθέτες δεν σεβάστηκαν τους κόπους και τις θυσίες μας» - Έντονες αντιδράσεις από τους εκπαιδευτικούς

Αναβρασμός επικρατεί από την Κυριακή στον εκπαιδευτικό κόσμο και πιο συγκεκριμένα στους έξι και πλέον χιλιάδες εκπαιδευτικούς που παρακάθονται αυτές τις μέρες στις εξετάσεις Διορισίμων.

Ο λόγος είναι το τεστ Δεξιοτήτων στο οποίο εξετάστηκαν όλοι την Κυριακή 5/11. Το τεστ Δεξιοτήτων αφορά ουσιαστικά παιδαγωγικές τακτικές και διαδικασίες που καλείται να διαχειριστεί ο εκπαιδευτικός με τους μαθητές και την διδασκαλία του. 

Αμέσως μετά την εξέταση ξεκίνησε ένας βομβαρδισμός μηνυμάτων στα social media και τα διάφορα γκρουπ των εκπαιδευτικών ενώ παράπονα έφτασαν και κοντά μας από αναγνώστες της ιστοσελίδας μας. 

Οι υποψήφιοι θεωρούν ότι τα θέματα ήταν δύσκολα και δυσνότητα και δεν είχαν καμία σχεδόν σχέση και ομοιότητα με τα θέματα των προηγούμενων τριών εξετάσεων, στις οποίες στηρίχτηκαν όλοι οι εκπαιδευτικοί για να προετοιμαστούν, δεδομένης και της σοβαρής παράλειψης του Υπουργείου εδώ και 6 χρόνια να κοινοποιήσει μια συγκεκριμένη ύλη στους εκπαιδευτικούς για το συγκεκριμένο τεστ. 

Επειδή ακριβώς δεν υπάρχει συγκεκριμένη ύλη, οι εκπαιδευτικοί στηρίζονται στα δοκίμια των περασμένων ετών και στα διάφορα βοηθήματα που κυκλοφορούν στην αγορά, τα οποία και πάλι στηρίζονται στα προηγούμενα δοκίμια. 

Ενδεικτικό του προβλήματος της μη ύπαρξης ύλης, είναι και το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν μετά την εξεταση να εντοπίσουν κάπου τις σωστές απαντήσεις για την πλειοψηφία των ερωτήσεων του τεστ, για να διαπιαστώσουν εάν αυτά που έγραψαν είναι σωστά ή λάθος. Οι λύσεις αναρτώνται από το Υπουργείο σε κατοπινό στάδιο. 

Τα φετινά δοκίμια σύμφωνα πάντα με τις μαζικές αναρτήσεις των εκπαιδευτικών ήταν εντελώς διαφορετικά, με διαφορετικό λεκτικό, διαφορετική προσέγγιση που κόμπλαραν και μπέρδεψαν τους υποψήφιους. Επιπλέον, υπήρχαν ερωτήσεις για διάφορα πρωτόκολλα διαχείρισης περιστατικών στα σχολεία, τα οποία όπως αναφέρεται και στα σχόλια, πιθανόν να μη γνωρίζουν ούτε και οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί. 

Οι εκπαιδευτικοί στα σχόλια τους εκφράζουν τα παράπονα τους για τους θεματοθέτες και το Υπουργείο αφού όπως υποστηρίζουν, δεν σεβάστηκαν τον κόπο και τις θυσίες τους, με πολλούς από αυτούς να παραμελούν δουλειές και οικογένειες όλες αυτές τις μέρες για να προετοιμαστούν. 

Η δυσκολία του γραπτού των Δεξιοτήτων πάντως, έρχεται σε αντίθεση με το πρώτο μάθημα των Νέων Ελληνικών, το οποίο σύμφωνα με την γενική εκτίμηση ήταν βατό και εύκολο και έδωσε την δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να γράψουν ικανοποιητικά. 

Σημειώνεται ότι για να πετύχουν στις εξετάσεις οι εκπαιδευτικοί πρέπει να γράψουν τουλάχιστον 50% και στα 3 μαθήματα. Νέα Ελληνικά, Δεξιότητες και το μάθημα της ειδικότητας τους. 

 

0
Home