Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Η θλιβερή ιστορία που κρύβεται πίσω από το μήλο της Apple

Offsite Team
- 17.07.2020

Η θλιβερή ιστορία που κρύβεται πίσω από το μήλο της Apple

Thumbnail
Γνωρίζεις γιατί η Apple χρησιμοποίησε το δαγκωμένο μήλο ως λογότυπο της εταιρίας;

Πρόκειται για ένα από τα πιο διάσημα λογότυπα εταιριών παγκοσμίως. Σχεδόν όλοι μόλις δουν το δαγκωμένο μήλο, καταλαβαίνουν πως πρόκειται για προϊόν της Apple.

>>> Τώρα η Offsite και σε app. Κατεβάστε ΕΔΩ για Android και ΕΔΩ για Ios <<<  

Επίσης πολλοί γνωρίζουν τα προϊόντα που βγάζει η εταιρία. Ελάχιστοι όμως θα ξέρουν τη θλιβερή ιστορία πίσω από αυτό το διάσημο μήλο.

Οι ιστορίες πίσω από το διάσημο σήμα είναι πολλές, η επικρατέστερη όμως έχεις τις «ρίζες» της στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Η επιλογή του δαγκωμένου μήλου έγινε ως φόρος τιμής στον Alan Turing, έναν σπουδαίο επιστήμονα που έθεσε τις βάσεις για τους σύγχρονους υπολογιστές. Ο Turing την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου διεκπεραίωσε έρευνες σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη και έλυσε κωδικούς-γρίφους των Γερμανών.

Αυτό τα λαμπρό μυαλό, το 1954 βρέθηκε αντιμέτωπος με τη φυλακή και ποτέ δεν αναγνωρίστηκε η δουλειά του. Αντιμετωπίζοντας ψυχολογικά προβλήματα, αυτοκτόνησε με ένεση δηλητηρίου που έκανε σε ένα μήλο και στη συνέχεια το έφαγε.

Λέγεται πως βρήκε αυτό τον τρόπο, γιατί από μικρός αγαπούσε το παραμύθι «Χιονάτη και 7 Νάνοι», όπου σε αυτό η Χιονάτη δάγκωσε το μήλο και πέθανε.

Την ιστορία αυτή, ο Steve Jobs απέφυγε να τη διαψεύσει, ενώ άνθρωπο της Apple διαβεβαίωναν ότι είναι αληθινή.

Άλλες θεωρίες και το πρώτο λογότυπο της Apple

Το μήλο αντιπροσωπεύει τη γνώση, όπως αυτό που δάγκωσαν ο Αδάμ και η Εύα ή το μήλο που έπεσε στο κεφάλι του Νεύτωνα. Η δε δαγκωνιά (Bite) συμβολίζει το byte., τη μονάδα μέτρησης ποσότητας πληροφορίας στα υπολογιστικά συστήματα. Σε σχέση με το Νεύτωνα, πρέπει να σημειωθεί ότι το πρώτο logo της εταιρίας, που σχεδιάστηκε από τον συνέταιρο του Jobs, Ron Wayne (ο οποίος στη συνέχεια αποχώρησε) έδειχνε ένα δέντρο με ένα μήλο και τον Νεύτωνα να στέκεται από κάτω.

 

Αυτό το logo κράτησε μόνο ένα χρόνο και στη συνέχεια άλλαξε από τον γραφίστα Rob Janoff. Αυτός, σε συνέντευξή του στο CreativeBits, απέρριψε όλες τις θεωρίες, τον Νεύτονα, τη Βίβλο, το byte και τον Turing ως αστικούς μύθους.

Ο γραφίστας παραδέχεται ότι δεν έλαβε ξεκάθαρες οδηγίες για το logo από τον Jobs. Αν και δεν ξεκαθαρίζει πώς του ήρθε η ιδέα να σχεδιάσει απλά ένα μήλο, ο λόγος που έβαλε εκεί την δαγκωνιά είναι πολύ απλός. Έγινε, όπως εξήγησε για λόγους κλίμακας. Το μήλο φαίνεται δαγκωμένο, ώστε να μπορείς να καταλάβεις, ακόμα κι όταν το logo είναι πολύ μικρό, πως πρόκειται για ένα μήλο και όχι για ένα κεράσι.

dokari.gr

Home