Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

TikTok: H νέα μόδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Offsite Team
- 17.03.2019

TikTok: H νέα μόδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Thumbnail
Έχει κατακτήσει τη νεολαία

Με 500 εκατομμύρια χρήστες σε 150 χώρες, το application για τη δημιουργία σύντομων βίντεο είναι η νέα μόδα στον κόσμο των social media.

Tι είναι το TikTok; Πρόκειται για ένα δωρεάν application που επιτρέπει τη δημιουργία και τον διαμοιρασμό σύντομων σε χρονική διάρκεια βίντεο. Τα βίντεο αυτά – διάρκειας από 15 έως 60 δευτερόλεπτα – έχουν συνήθως χαρακτήρα μουσικοχορευτικό ή χιουμοριστικό.

Όταν πρωτοκυκλοφόρησε στα τέλη του 2016, το TikTok χρησιμοποιούταν κυρίως μετά μουσικής. Οι χρήστες μπορούν να βάλουν το αγαπημένο τους τραγούδι να παίζει από πίσω και να κάνουν lip-syncing, να συγχρονίσουν δηλαδή τα χείλη τους με τους στίχους. Πέρα από τις «τραγουδιστικές» τους ικανότητες, οι χρήστες μπορούν να εκφράσουν την ευρηματικότητά τους, σκηνοθετώντας και χορογραφώντας το δικό τους μικρό βίντεο κλιπ με πρωταγωνιστές τους ίδιους και τους φίλους τους.

Πλέον, η χρήση του ΤikTok έχει διαδοθεί ευρέως για κάθε είδους μικρής διάρκειας βίντεο, με έμφαση και στις παρωδίες. Αντικαθιστά έτσι το κενό που άφησε το Vine, το οποίο είχε εξαγοράσει το Twitter το 2012. Tα vines ήταν αστεία βιντεάκια των 6 δευτερολέπτων και ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή. Η κυκλοφορία του app σταμάτησε το 2017.

Το ΤikTok είναι εξαιρετικά δημοφιλές ανάμεσα στους σημερινούς εφήβους της λεγόμενος Γενιάς Ζ (Generation Z). Η γενιά αυτή φαίνεται ότι θεωρεί περασμένα το Facebook και το Instagram και αναζητεί νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εκφραστεί και να δικτυωθεί. Δεν είναι τυχαίο ότι τον περασμένο Νοέμβριο το σχετικά νεαρό σε ηλικία κοινωνικό δίκτυο αριθμούσε 150 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και έχει κατεβαστεί πάνω από ένα δισεκατομμύριο φορές. Το TikTok είναι διαδεδομένο και στην Ελλάδα, αφού μαζί με το ηλεκτρονικό παιχνίδι Fortnite, αποτελεί τη φρενίτιδα της μαθητικής νεολαίας.

Ο δημοφιλής παρουσιαστής Τζίμι Φάλον είναι και αυτός χρήστης του TikTok και είναι μάλιστα δημιουργός μίας από τις πιο διάσημες προκλήσεις (challenges) του: του tumbleweed challenge! Πρόκειται για μία πρόκληση όπου οι χρήστες πέφτουν στο πάτωμα και κυλιούνται γύρω-γύρω σαν βαρέλια.

Αστεία στιγμιότυπα από το TikTok κυκλοφορούν σε όλο το Διαδίκτυο και φυσικά και στα αντίπαλα κοινωνικά δίκτυα. Θα γίνει και αυτό μέρος της καθημερινότητάς μας, όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram, ή θα αντικατασταθεί από την επόμενη νέα μόδα;

Home