Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Cobalt: Δεκάδες παράπονα καταναλωτών για τα εισιτήρια - Ούτε σεντ

Της Άντρης Θρασυβούλου
- 14.11.2018

Cobalt: Δεκάδες παράπονα καταναλωτών για τα εισιτήρια - Ούτε σεντ

Thumbnail
Ζητούν να τους επιστραφούν τα χρήματα που πλήρωσαν για εισιτήρια - Ανυπαρξία νομοθεσίας και ασυνεννοησία

Δεκάδες είναι τα παράπονα πελατών της Cobalt στον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών οι οποίοι πλήρωσαν εισιτήριο με την αεροπορική εταιρεία και μέχρι σήμερα δεν τους έχουν επιστραφεί τα χρήματα τους.

Σύμφωνα με τον Συντονιστή του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, Γιώργο Στυλιανού, οι αναφορές από τους καταναλωτές στον Σύνδεσμο, αφορουν πολίτες οι οποίοι πλήρωσαν τα εισιτήρια τους σε τουριστικούς πράκτορες, είτε μέσω ιστοσελίδων ή με μετρητά, επιταγές ακόμη και με πιστωτική κάρτα. 

Μια εκ των περιπτώσεων αφορά πληρωμή εισιτηρίων με μετρητά από το desk της Cobalt.

Οι καταναλωτές ακόμη αναμένουν να τους επιστραφούν τα χρήματα από το σημείο στο οποίο τα κατέβαλαν, χωρίς όμως να βλέπουν... άσπρη ημέρα. Η απάντηση που λαμβάνουν από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες είναι ότι ''δεν έχουμε τα χρήματα, όταν τα έχουμε θα σας τα επιστρέψουμε''.

Eκ μέρους του ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών ενημερώνει τους καταναλωτές ότι εάν δεν τους επιστραφούν τα χρήματα, μπορούν ν' ακολουθήσουν και τη νομική οδό.  

Mπαράζ επαφών για την Cobalt

Ανυπαρξία νομοθεσίας

Την ίδια ώρα, ο κ. Στυλιανού τονίζει ότι η ανυπαρξία νομοθεσίας για περιπτώσεις κλεισίματος ή πτώχευσης αεροπορικής εταιρείας, καταδεικνύει το μπέρδεμα που φαίνεται να επικρατεί μεταξύ διαφόρων υπηρεσιών και φορέων σχετικά με το θέμα επιστροφής των χρημάτων από τα εισιτήρια στους πελάτες της Cobalt.

Τρανταχτό παράδειγμα αποτελεί η παραπομπή μας από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή στην Πολιτική Αεροπορία σχετικά με το ίδιο θέμα. Στο Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας δεν χειρίζονται πλέον το θέμα.

Home