Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Έρχεται νέο τηλεφωνικό κέντρο για επιδόματα - Λεπτομέρειες

Κυπριάνα Σταύρου
- 09.07.2022

Έρχεται νέο τηλεφωνικό κέντρο για επιδόματα - Λεπτομέρειες

Θα τεθεί σε λειτουργία από το φθινόπωρο - Πότε θα ενημερώνεται με SMS όποιος χάνει το επίδομά του

ΓΡΑΦΕΙ Η ΚΥΠΡΙΑΝΑ ΣΤΑΥΡΟΥ

Την λειτουργία νέου τηλεφωνικού κέντρου για την εξυπηρέτηση πολιτών γα τα επιδόματα έκανε γνωστή η Υφυπουργός Κοινωνικής Πρόνοιας, Αναστασία Ανθούση την Τρίτη (5/7), κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εργασίας.

Ειδικότερα στις δηλώσεις της, η κα. Ανθούση είπε ότι αναμένεται να υπογραφτεί σύμβαση για την δημιουργία τηλεφωνικού κέντρου από το Υφυπουργείο Πρόνοιας, σε συνεργασία με το Υπουργείο Εργασίας και το Υφυπουργείο Καινοτομίας. 

>>> Διαβάστε επίσης: Έως €350 επιδότηση για βρεφονηπιακούς σταθμούς - Αύριο Υπουργικό

Ποια επιδόματα θα αφορά και πότε θα λειτουργήσει

Μιλώντας στην OffsiteNews, o Λειτουργός Διαχείρισης Επιδομάτων, Χρήστος Διομήδους ανέφερε ότι το νέο τηλεφωνικό κέντρο θα αφορά τις Κοινωνικές Ασφαλίσεις και την Υπηρεσία Επιδομάτων του Υπουργείου Εργασίας και, μέσω αυτού, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν για όλα τα επιδόματα ανεξαιρέτως.  Θα ενημερώνονται για την πρόοδο των αιτημάτων τους, ενώ θα γίνεται και καθοδήγηση σε σχέση με τις διαδικασίες που χρειάζεται να ακολουθούν για πρόσβαση στα επιδόματα.

Αναφορικά με το πότε θα λειτουργήσει το τηλεφωνικό κέντρο, ο κ. Διομήδους ανέφερε ότι αναμένεται να ξεκινήσει λειτουργία το φθινόπωρο και πιο συγκεκριμένα είτε Σεπτέμβρη είτε Οκτώβρη. 

Σημειώνεται ότι το τηλεφωνικό κέντρο θα στελεχωθεί από άτομα μέσω της ΑνΑΔ και από φοιτητές που θα εκπαιδευτούν για να εξυπηρετούν τον κόσμο.

Ήδη πάντως το Υφ. Πρόνοιας, προκήρυξε διαγωνισμό για αγορά υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για την Υπηρεσία, για περίοδο 4 μηνών από την ημερομηνία έναρξης της υλοποίησης του αντικειμένου της σύμβασης, με δικαίωμα ανανέωσης για ακόμη 4 μήνες.

Διευκρινίζεται ότι το μέτρο αποτελεί προσωρινή ρύθμιση εν αναμονή της έναρξης λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, στο οποίο θα περιληφθούν και οι υπηρεσίες που προσφέρονται από το Υφυπουργείο Πρόνοιας. 

SMS σε όσους θα διακοπεί το επίδομα

Την ίδια στιγμή, στην Επιτροπή Εργασίας είχε συζητηθεί εκτενώς και το ζήτημα της αναστολής των επιδομάτων, με τους βουλευτές του ΑΚΕΛ και του ΔΗΚΟ να μιλούν «για ξαφνικό θάνατο» και ότι ο λήπτης δεν ειδοποιείται για τη διακοπή. 

Σε απάντηση της, η κα. Ανθούση επεσήμανε ότι εκτός από τις επιστολές που στέλνονται, με τις οποίες ο λήπτης ειδοποιείται για την αναστολή του επιδόματος και καλείται εντός 20 ημερών να φέρει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, η Υπηρεσία Επιδομάτων έχει αρχίσει να αποστέλλει και μηνύματα SMS για πιο έγκαιρη ενημέρωση. 

Ερωτηθείς σχετικά με το πότε αποστέλλονται αυτά τα SMS, ο κ. Διομήδους ανέφερε ότι το μήνυμα SMS στέλνεται στον πολίτη όταν θα του διακοπεί το επίδομα και όχι πιο πριν ή μετά. 

«Για παράδειγμα αν θα διακοπεί κάποιου το επίδομα τον επόμενο μήνα, θα του σταλεί το μήνυμα την μέρα του μήνα που θα το έπαιρνε», εξήγησε.

Home