Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

ΕΤΑΠ: Έμφαση στην αναβάθμιση τουριστικής εμπειρίας

Offsite Team
- 21.01.2020

ΕΤΑΠ: Έμφαση στην αναβάθμιση τουριστικής εμπειρίας

Thumbnail
Έμφαση στην αναβάθμιση τουριστικής εμπειρίας και στην ηλεκτρονική προβολή οι προτεραιότητες της ΕΤΑΠ για 2020

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου, μέσα στα πλαίσια υλοποίησης του σχεδίου δράσης της για το 2020 και σε κοινή συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, τους επιχειρηματίες και τη στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού, έχει προγραμματίσει για το 2020 και υλοποιεί αυτή την περίοδο σωρεία σημαντικών ενεργειών.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΤΑΠ, οι δράσεις ως επί των πλείστων επικεντρώνονται στην αναβάθμιση της τουριστικής εμπειρίας και στη χρήση υψηλής τεχνολογίας για καλύτερη ανάδειξη των ιδιαιτεροτήτων του προορισμού ενώ γενικότερα το πλάνο δράσης της επαρχίας Πάφου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, συμμετοχή σε διεθνής τουριστικές εκθέσεις σε χώρες όπως Ισραήλ, Γερμανία, Ρωσία, Η.Β κ.α, διοργάνωση ή και συμμετοχή σε εργαστήρια και παρουσιάσεις στο εξωτερικό, φιλοξενία δεκάδων τουριστικών πρακτόρων, δημοσιογράφων, bloggers από διάφορες χώρες, καθώς και λανσάρισμα πρωτοποριακής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για παρουσίαση και ανάδειξη του Μύθου της Θεάς Αφροδίτης στην Πέτρα του Ρωμιού.

Ακόμη, δημιουργία ειδικών εφαρμογών υψηλής τεχνολογίας (Augmented reality, virtual reality κ.α) παρουσίασης και ανάδειξης του Μύθου της Αφροδίτης στην Γεροσκήπου και στα Λουτρά της Αφροδίτης, λανσάρισμα μοναδικής εφαρμογής για παρουσίαση του αρχαιολογικού πάρκου κ. Πάφου περιλαμβανομένης υπηρεσίας ατομικής ξενάγησης σε 4 γλώσσες, νέα βίντεο κτλ καθώς και ολοκλήρωση του σχεδιασμού και της παρουσίασης πέντε επιπρόσθετων ποδηλατικών διαδρομών στο διαμέρισμα Πόλεως Χρυσοχούς.

Στις δράσεις της ΕΤΑΠ για το έτος 2020 περιλαμβάνεται ακόμη, αναβάθμιση του παγκόσμιου ηλεκτρονικού οδηγού -arrival guide, μετατροπή του έντυπου υλικού όπως θεματικών χαρτών, leaflet κτλ για χρήση σε ηλεκτρονική μορφή, έμφαση στη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και άλλων ψηφιακών μέσων, διεκπεραίωση εκστρατειών προσέλκυσης εισερχόμενου και εσωτερικού τουρισμού, επαφές και συναντήσεις με τοπικές αρχές, κυβερνητικά τμήματα, ιδιωτικό τομέα και άλλους εμπλεκόμενους για επίλυση θεμάτων που σχετίζονται με τον τουρισμό, καθώς και επαφές με τουριστικούς εταίρους και αεροπορικές εταιρίες για ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού

Η ΕΤΑΠ Πάφου, προστίθεται στην ανακοίνωση,  δίδει και φέτος ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση του αθλητικού και πολιτιστικού τουρισμού, του τουρισμού υπαίθρου και δραστηριοτήτων υγρού στοιχείου. Ο στρατηγικός στόχος της επαρχίας παραμένει η επέκταση της τουριστικής περιόδου και η προσέλκυση τουρισμού υψηλότερης εισοδηματικής τάξης σε ολόχρονη βάση, καταλήγει στην ανακοίνωση της η ΕΤΑΠ.

ΚΥΠΕ

Home