Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Γονείς Πάφου: Εμβολιασμός μαθητών χωρίς στοχοποίηση ανεμβολίαστων

Offsite Team
- 15.12.2021

Γονείς Πάφου: Εμβολιασμός μαθητών χωρίς στοχοποίηση ανεμβολίαστων

Εφαρμόζεται το Υγειονομικό πρωτόκολλο για τα Σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης

Τον εμβολιασμό των μαθητών, χωρίς όμως να στοχοποιηθούν και χωρίς να επηρεαστεί η σωστή εκπαίδευση όσων μαθητών επιλέξουν να μην εμβολιαστούν, εισηγείται ο Χριστόδουλος Δημητρίου, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γονέων Μέσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης Πάφου, από τη στιγμή που και η Πολιτεία και η επιστημονική ομάδα και τα αρμόδια Υπουργεία εισηγούνται τον εμβολιασμό. 

Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ, ο κ. Δημητρίου, ανέφερε πως ως γονείς επιθυμούν την εφαρμογή όλων των μέτρων που χρειάζονται για να είναι οι μαθητές υγιείς και ασφαλείς από την πανδημία. Ως συνεπακόλουθο, πρόσθεσε, ως γονείς θέλουν οι μαθητές που απουσιάζουν από το Σχολείο, είτε ως κρούσματα είτε ως επαφές, να λαμβάνουν τη σωστή εκπαίδευση, είτε υβριδικά, είτε με τη λήψη των μαθημάτων τους ηλεκτρονικά. 

Εξέφρασε επίσης την ικανοποίηση του που αρκετοί καθηγητές κάνουν τα μαθήματα τους υβριδικά, μέσα από την τάξη, αξιοποιώντας την τεχνολογία που υπάρχει στα Σχολεία και που στη πράξη αποδείχθηκε ότι είναι ο καλύτερος τρόπος διδασκαλίας εξ αποστάσεως. 

Σαφώς, συνέχισε, υποστηρίζουμε ότι πρέπει να παραμείνει η δια ζώσης διδασκαλία διότι το μέτρο κλεισίματος των Σχολείων θα επιφέρει τεράστια προβλήματα στους μαθητές μας Εκπαιδευτικά, Κοινωνικά, Ψυχολογικά. 

Η Επαρχία Πάφου, πρόσθεσε, διαθέτει 16 Σχολεία Μέσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένου και του Γυμνασίου και Λυκείου Κάτω Πύργου, προσθέτοντας πως το πρόβλημα της πανδημίας απασχολεί τους γονείς από τον καιρό που εμφανίστηκε. 

Με βάση συνέχισε, την περσινή εμπειρία διαχείρισης στα σχολεία, το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε και εφαρμόζεται το Υγειονομικό πρωτόκολλο για τα Σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης κάτι που βοηθά πολύ τις Διευθύνσεις των Σχολείων στη διαχείριση της πανδημίας.

Χαρακτήρισε τον υπερπληθυσμό ειδικά στα Γυμνάσια και στην Τεχνική Σχολή της Επαρχίας, ένα από τα θέματα που τους απασχολούν, σημειώνοντας πως θα πρέπει να υπάρξει μια ολοκληρωμένη μελέτη για την ανάγκη ανέγερσης νέου Γυμνασίου και Τεχνικής Σχολής.

Αναφέρθηκε επίσης στην εφαρμογή των χρονοδιαγραμμάτων για τη στέγαση του Νικολαίδειου Γυμνασίου στο χώρο του 7ου Δημοτικού, δηλώνοντας πως όπως  φαίνεται ολοκληρώνεται η 1η φάση με τη διαμόρφωση του χώρου όπου θα στεγαστεί το 1ο Νηπιαγωγείο. Ελπίζουμε, συνέχισε, “σύντομα να μετακινηθεί σε αυτόν έτσι ώστε να αρχίσει η διαμόρφωση του χώρου που είναι σήμερα το 1ο Νηπιαγωγείο για να μετακινηθεί εκεί το 7ο Δημοτικό. Για να φθάσουμε έτσι στο τελικό στάδιο που είναι τα έργα με την διαμόρφωσης του 7ου Δημοτικού για να στεγαστεί εκεί το Νικολαίδειο Γυμνάσιο”.

Στα θέματα που τους απασχολούν σημείωσε είναι και η  υλικοτεχνική/ψηφιακή υποδομή σχολείων, τα κλιματιστικά, τονίζοντας πως η αναβάθμιση της υλικοτεχνικής και ψηφιακής υποδομής φάνηκε πόσο αναγκαία είναι με την εμφάνιση της πανδημίας. Σχολιάζοντας το θέμα των μαθητών με μεταναστευτική βιογραφία ανέφερε πως ζητούν τάξεις υποδοχής για ελληνικά/ιστορία/παράδοση της Κύπρου. Εισηγήθηκαν ακόμη να γίνονται εντατικά απογευματινά μαθήματα στα ΚΙΕ και μετά στις τάξεις.

Εξέφρασε τον προβληματισμό του για τα ζητήματα παραβατικότητας/Βίας στα σχολεία, εξαρτήσεις, αλκοόλ, cyberbullying, εκφοβισμό, σεξουαλικής παρενόχλησης. Είναι θέματα, συμπλήρωσε, που πρέπει να  αντιμετωπιστούν με αποφασιστικά μέτρα από την πολιτεία με τη σωστή διδασκαλία και καθοδήγηση των μαθητών  την επιμόρφωση των γονιών.

Σε σχέση με τις εξετάσεις τετραμήνων και τις  Παγκύπριες εξετάσεις για τη Γ΄Λυκείου ο κ. Δημητρίου ανέφερε πως ζητούν όπως οι εξετάσεις τετραμήνων για τη Γ τάξη ανασταλούν μόνο για φέτος. Οι λόγοι είναι, όπως είπε,  οι μαθησιακές ελλείψεις των δύο προηγούμενων χρόνων λόγω πανδημίας, ψυχο-συναισθηματική-κοινωνικές επιπτώσεις στα παιδιά, μη έγκαιρη μείωση της ύλης, ενδεχόμενο να κλείσουν ξανά τα σχολεία.

Πρόσθεσε όπως οι  Παγκύπριες Εξετάσεις, για τους πιο πάνω λόγους, να γίνουν όπως έγιναν πέρσι, αλλά να γίνει αναπροσαρμογή της ύλης σύμφωνα με τον ωφέλιμο διδακτικό χρόνο και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού. 

Είναι ένα θέμα  συνέχισε, “που απασχολεί όλες τους οργανωμένους γονείς όλων των επαρχιών και παρόλο που συζητείται εδώ και χρόνια και το Υπουργείο Παιδείας έχει υποσχεθεί από τα πέρσι ότι έχει έτοιμα τα σχετικά Νομοσχέδια εντούτοις ακόμα δεν έχουν κατατεθεί”. Αναφέρθηκε ακόμη και στην εργαστηριοποίηση του μαθήματος της Βιολογίας.

ΚΥΠΕ

Home