Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Νέα εποχή για τα επιχειρηματικά meetings & φιλικές συναντήσεις

Offsite Team
- 02.11.2021

Νέα εποχή για τα επιχειρηματικά meetings & φιλικές συναντήσεις

Η αλλαγή του ονόματος της Facebook Group καταργεί παραδοσιακές λειτουργίες και δίνει θέση για καινούργιες

*Χορηγός Business Hour By Brief η RCB Bank

Την σημασία της αλλαγής του Facebook και τη δημιουργία της νέας μητρικής εταιρείας που θα ονομάζεται Meta, που ανακοίνωσε ο Μάρκ Ζούκερμπεργκ πρόσφατα και πως αυτό επηρεάζει επιχειρήσεις, χώρους εργασίας αλλά και ιδιώτες, ανέλυσε στην εκπομπή Business Hour By Brief  η Σόφη Γιαννούρη, Strategy Specialist Opium Works Digital Agency, την Δευτέρα 1η Νοεμβρίου 2021.

>>> Κατεβάστε τώρα το application της offsite - ΕΔΩ για Android & ΕΔΩ για iOS

Πιο συγκεκριμένα η κα. Γιαννούρη τόνισε ότι δεν αλλάζει κάτι για τους χρήστες της εφαρμογής και ότι και όσους έχουν τις εφαρμογές Facebook, What’s app ή άλλες εφαρμογές που ανήκουν στην Facebook Group αυτή τη στιγμή, αλλά φαίνεται όπως ανέφερε ότι στο μέλλον θα ενταχθεί μια καινούργια τεχνολογία όπως η τεχνική ή επαυξημένη πραγματικότητα και κάποια έξυπνα γυαλιά με τα οποία η εικονική πραγματικότητα θα έρθει πιο κοντά στους καταναλωτές, με στόχο να γίνει πιο εύκοοη η ζωή μας και πιο δημιουργική.

Επομένως, όπως σημείωσε δεν αλλάζει κάτι άλλο την δεδομένη στιγμή πέρα από το όνομα της Facebook Group που θα λέγεται “Meta”, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα αλλάξουν ονομασία τα άλλα application της εταιρείας.

«Θα μπορούσαμε να πούμε ότι έρχεται από την ελληνική λέξη μετά και προσδιορίζει ένα σύμπαν του μέλλοντος που θα δούμε να εφαρμόζεται τα επόμενα χρόνια στον χώρο των Social Media Digital Media και γενικότερα», πρόσθεσε η κα. Γιαννούρη.

>>> H offsite τώρα και στο Google News - Ακολουθείστε μας

Αλλάζουν τα meetings και οι προσωπικές συναντήσεις

Στην προσωπική επικοινωνία με φίλους ή οικογένεια που μένουν στο εξωτερικό με την εικονική πραγματικότητα θα μπορούμε να έρθουμε πιο κοντά τους σε ένα εικονικό κόσμο και να μπορούμε να τους δούμε, να τους αγγίξουμε, σημείωσε. Το ίδιο προβλέπεται για τις συνθήκες εργασίας, πρόσθεσε η κα, Γιαννούρη, κάτι για το οποίο λόγω του κορωνοϊού έχουμε συνηθίσει, όπως με την εργασία εξ αποστάσεως. Φαίνεται ότι το επόμενο βήμα είναι να πραγματοποιούνται «Face to face» συναντήσεις μέσω της εικονικής πραγματικότητας. Την ίδια ώρα θα βοηθήσει να αναπτυχθούν και οι εταιρείες επαγγελματικά και να προκύψουν καινούργιες συνεργασίες.

Παράλληλα, η κα. Γιαννούρη σημειώνει ότι ίσως προσωπικά και επαγγελματικά εξελιχθεί η εικονική πραγματικότητα αλλά και άλλες τεχνολογίες.

Οι λειτουργίες που θα αντικατασταθούν

Κληθείσα η κα. Γιαννούρη να απαντήσει ποιες λειτουργίες θα δούμε να καταργούνται, ανέφερε ότι ίσως αυτό το δούμε σε πιο παραδοσιακά μέσα, όπως είναι για παράδειγμα οι συναντήσεις οθόνη με οθόνη (όπως είναι το skype) και μια συνέντευξη για παράδειγμα να μπορεί να γίνει σε ένα εικονικό στούντιο. «Ένα απλό μήνυμα ίσως να μην υπάρχει πλέον και να αντικατασταθεί από την εικονική πραγματικότητα», ανέφερε. Μάλιστα, αρκετοί marketers φαίνεται να υποστηρίζουν κατά την κα. Γιαννούρη ότι η παραδοσιακή επικοινωνία μπορεί να σταματήσει λόγω αυτής της εικονικής πραγματικότητας. «Θα πρέπει να βρεθεί το balance αυτών των δύο», σημειώνει.

Στα επόμενα χρόνια οι αλλαγές

Η ίδια πάντως αναφέρει ότι αυτές τις αλλαγές θα τις δούμε στα επόμενα χρόνια. Ο λόγος που έγινε τ ώρα η ανακοίνωση είναι για να συστήσει το νέο όνομα της Facebook Group «Μeta», στον κόσμο, ανέφερε, προσθέτοντας ότι κατά την ανακοίνωση του ο Μάρκ Ζουκερμπεργκ είχε πει ότι θα αρχίσουμε να βλέπουμε αυτές τις νέες τεχνολογίες χωρίς να αναφέρει το πότε. Κάποιοι μάλιστα marketers προβλέπουν ότι θα γίνει τους επόμενους 6 μήνες – 1 χρόνο, ενώ άλλοι μιλάνε για στόχο 10ετίας.  «Θα πρέπει να περιμένουμε για τις αλλαγές» τόνισε.

Δύο τα σενάρια για την απόφαση της Facebook Group

Πολλοί marketers, σημειώνει η κα. Γιαννούρη, υποστηρίζουν ότι λόγω των κριτικών που δέχθηκε το Facebook μετά από την δημοσίευση διαφόρων αρνητικών ειδήσεων για την πλατφόρμα αυτή τα τελευταία χρόνια, όπως για παράδειγμα η συζήτηση που προέκυψε για δραστηριότητες που σχετίζονται με τα προσωπικά μας δεδομένα , ήρθε αυτή η ανακοίνωση για να τραβήξει αλλού τα βλέμματα – δηλαδή θέμα “PR”, μια ανακοίνωση για να σταματήσουν τα κακά νέα. Tο άλλο σενάριο, θέλει την εταιρεία να έχει παρατηρήσει πως λειτουργούν οι χρήστες και τι χρειάζονται, σημειώνοντας ότι έχει αλλάξει ο τρόπος που επικοινωνούμε μεταξύ μας και έχει εξελιχθεί και με τον ίδιο τρόπο και το Facebook θέλει να εξελιχθεί μαζί μας και αυτός είναι ο λόγος που έχει εντάξει το “Μeta - Verse”, ο «μετά-κόσμος». 

Σε αυτό το σενάριο οι marketers είναι πιο ενθουσιασμένοι και προστίθεται ότι αυτό που θέλουν όλοι είναι να καταλάβουν τους καταναλωτές καλύτερα.

«Η εικονική πραγματικότητα θα είναι πιο προσωπική και θα πρέπει να ξέρουμε τι ακριβώς θέλει ο καταναλωτής για να του το δώσουμε σε αυτή την εικονική πραγματικότητα». 

Τέλος σημείωσε ότι ο τρόπος που θα βλέπουμε τα social media και τις εφαρμογές που χρησιμοποιούμε καθημερινά να αλλάζουν και προτείνω να συνεχίσουμε να τα κάνουμε χρήση λαμβάνοντας όμως υπόψιν πως μπορούν να αναλύονται τα προσωπικά μας δεδομένα και τι θέλουμε να «δίνουμε προς τα έξω».

Δείτε όσα ανέφερε η Σόφη Γιαννούρη, Strategy Specialist Opium Works Digital Agency:

Home