ΟΛΤΕΚ: Αρκετά αυξημένο το φόρτο εργασίας στις Τεχνικές Σχολές

Το θέμα του αυξημένου φόρτου εργασιών κατά το δίμηνο Μαΐου – Ιουνίου στην εκπαίδευση, ιδιαίτερα στις Τεχνικές Σχολές, συζήτησε κατά τη χθεσινή του συνεδρία το ΚΔΣ της ΟΛΤΕΚ.

Η Οργάνωση με ανακοίνωση της αναφέρει ότι είναι γενικά αποδεκτό ότι τα χρονοδιαγράμματα του Υπουργείου Παιδείας ήταν ασφυκτικά και μη λειτουργικά και αυτό φάνηκε και στην πράξη.

Μέσα σε αυτό το δίμηνο, σημειώνει, έχουν προστεθεί οι ανεξετάσεις των μαθητών, τα ενισχυτικά μαθήματα, η παρακολούθηση των μαθητών στην πρακτική εξάσκηση (ΠΕΠ και ΠΕΚ) και οι εγγραφές ανεξεταστέων.

Ταυτόχρονα, συνεχίζει η ανακοίνωση, είχαμε τις Παγκύπριες Eξετάσεις, τις εξετάσεις Α’ και Β’ τάξης, τις κανονικές εγγραφές, τον έλεγχο και τις παραδόσεις / παραλαβές εργαστηρίων και αιθουσών δεδομένης της σοβαρής έλλειψης αποθηκάριων, τις τελικές γιορτές και δεκάδες άλλες εργασίες ρουτίνας.

Παράλληλα, αναφέρει η ΟΛΤΕΚ, σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών συμμετείχε στη θεματοθέτηση και βαθμολόγηση των Παγκύπριων Απολυτήριων εξετάσεων, σε σεμινάρια για ΒΔΑ του Παιδαγωγικού και διόρθωση των εξεταστικών δοκιμίων των τελειοφοίτων στα μαθήματα απόλυσης.

Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα πολλά πράγματα να μην γίνουν με απόλυτα σωστό τρόπο, την πτώση της ποιότητας και τη δημιουργία πολλών λαθών, προσθέτει.

Ιδιαίτερα, συνεχίζει, το αλαλούμ που επικράτησε την τελευταία ημέρα των εγγραφών, με τη μοριοδότηση να ολοκληρώνεται στις 10 και πολλούς μαθητές να παίρνουν τα απολυτήρια τους από τα Γυμνάσια μετά τις 12, ήταν χαρακτηριστικό.

Το ΚΔΣ, αναφέρει η ανακοίνωση, εκτιμά ότι χρειάζεται επαναξιολόγηση το όλο σύστημα δηλώσεων – εγγραφής μαθητών στις Τεχνικές Σχολές, ο ρόλος των Συμβούλων στα σχολεία και το σύστημα ενημέρωσης στα Γυμνάσια.

Θα επανέλθουμε με πιο ολοκληρωμένες προτάσεις, μετά από πιο εμπεριστατωμένη ανάλυση των δεδομένων, καταλήγει η ανακοίνωση.