Προχειρότητες στη νέα μορφή αξιολόγησης μαθητή βλέπει η ΟΕΛΜΕΚ

Τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς της από τη νέα μορφή αξιολόγησης του μαθητή στην Α’ τάξη Λυκείου, με βάση τα όσα βιώνουν μαθητές, καθηγητές και γονείς, εκφράζει, σε ανακοίνωσή της, η ΟΕΛΜΕΚ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Οργάνωσης, το Κ.Δ.Σ. της ΟΕΛΜΕΚ σε σημερινή του συνεδρία αξιολόγησε την πορεία εφαρμογής της νέας μορφής αξιολόγησης του μαθητή.

Η ΟΕΛΜΕΚ υπογραμμίζει τις προχειρότητες και την ανετοιμότητα του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας να εφαρμόσει τη νέα μορφή αξιολόγησης του μαθητή και προσθέτει ότι το γεγονός αυτό καταδεικνύεται μέσα από τις συνεχείς εγκυκλίους που αποστέλλει στις σχολικές μονάδες, που σε κάποιες περιπτώσεις αντικρούονται μεταξύ τους, καθώς και σε άλλες ασάφειες, κενά και προβλήματα.

Αναφέρει, τέλος, ότι με βάση τα προβλήματα που έχουν διαπιστωθεί μέχρι τώρα από την εφαρμογή της νέας μορφής αξιολόγησης των μαθητών, καθώς και όσα άλλα προβλήματα θα διαπιστωθούν/προκύψουν μέχρι τη λήξη του α’ τετραμήνου, η ΟΕΛΜΕΚ θα καταθέσει προτάσεις/εισηγήσεις (με τη λήξη του α’ τετραμήνου), οι οποίες θα αποτελέσουν το πλαίσιο για διάλογο με το ΥΠΠΑΝ και του εμπλεκόμενους φορείς, με στόχο το βέλτιστο δυνατό τρόπο αξιολόγησης των μαθητών.

ΚΥΠΕ