Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Θανατηφόρα: Μοτοσικλετιστές οδηγούν χωρίς άδεια και κράνος

Tου Γιώργου Μιχαηλίδη
- 02.09.2021

Θανατηφόρα: Μοτοσικλετιστές οδηγούν χωρίς άδεια και κράνος

Προβληματισμός για τα 13 θανατηφόρα με οδηγούς μοτοσικλετών / Οι 3 βασικές αιτίες / Το νομοσχέδιο που εκκρεμεί

Του Γιώργου Μιχαηλίδη

«Κρύος ιδρώτας» έπιασε τους πάντες στο άκουσμα των θλιβερών ειδήσεων  τριών θανατηφόρων δυστυχημάτων μέσα σε λιγότερο από 48 ώρες. Συνολικά 27 συνάνθρωποι μας έχασαν τη ζωή τους εντός του 2021 με τους 13 να είναι μοτοσικλετιστές, κάτι που θα πρέπει να προβληματίσει τους αρμόδιους. Η Offsite αποκαλύπτει σήμερα ότι η Αστυνομία μέσα από τη προκαταρκτική  έρευνά της καταλήγει στο συμπέρασμα ότι μοτοσικλετιστές οδηγούν χωρίς άδεια η χρησιμοποιώντας ακόμα τη μαθητική. Επίσης, με βάση την έρευνα της Αστυνομίας πάρα πολλοί μοτοσικλετιστές είτε δεν φέρουν προστατευτικό κράνος, είτε το χρησιμοποιούν με λάθος τρόπο.

>>> H offsite τώρα και στο Google News - Ακολουθείστε μας

Μιλώντας στην Offsite ο βοηθός υπεύθυνος του Τμήματος Τροχαίας Αρχηγείου Χάρης Ευριπίδου ανέφερε ότι «μας προβληματίζει έντονα ότι οδηγοί κάθονται στις μοτοσικλέτες χωρίς άδεια οδήγησης και χωρίς εκπαίδευση στον τύπο της μοτοσικλέτας που οδηγούν. Αυτό το συμπέρασμα βγαίνει και μέσα από την έρευνα που γίνεται μετά από τα τρία θανατηφόρα».

>>>>Διαβάστε επίσης: 3 θανατηφόρα με νεαρούς μοτοσικλετιστές σε 2 μέρες<<<<

«Θέλουμε να προχωρήσει το νομοσχέδιο»

Ο κ. Ευριπίδου υπενθύμισε ακόμα «ότι θέλουμε να ψηφιστεί το συντομότερο δυνατό το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στην Επιτροπή Μεταφορών της Βουλής που θα θέτει ένα χρονικό διάστημα ισχύος της μαθητικής άδειας. Μετά από αυτό εάν ο οδηγός  δεν λάβει κανονική άδεια οδήγησης, θα πρέπει να υποβληθεί ξανά στη διαδικασία εξέτασης και έκδοσης της μαθητικής του άδειας.

Οι τρεις βασικοί λόγοι

Ο κ. Ευριπίδου τόνισε οτι τρεις είναι οι βασικοί λόγοι που οδηγούν σε τροχαία δυστυχήματα με οδηγούς μοτοσικλετών: 

  • Πρώτο: H μη χρήση και μη ορθή χρήση κράνους ασφαλείας.
  • Δεύτερο: Οι αυξημένες ταχύτητες των οδηγών μοτοσικλετών.
  • Τρίτο: H ευθύνη άλλων οδηγών που ανακοπτουν το δρόμο στους μοτοσικλετιστές.

Σεμινάρια σε οδηγούς delivery

Ως η πλέον ευαίσθητη ομάδα μοτοσικλετιστών αποτελούν οι οδηγοί μοτοσικλετών delivery που συνήθως είναι αλλοδαποί. Προς αυτή την κατεύθυνση ο κ. Ευριπίδου μάς ανέφερε ότι «γνωρίζοντας ότι αυτές οι ομάδες κινδυνεύουν περισσότερο, διενεργούμε σεμινάρια και διαλέξεις που εξηγούμε στους μοτοσικλετιστές τους αυξημένους κινδύνους όταν οδηγούν χωρίς κράνος, την ανάγκη να αποκτήσουν κανονική άδεια οδήγησης και τον τρόπο που θα χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο αποφεύγοντας τις συγκρούσεις.

Επιχορήγηση κράνων

Ο κ. Ευριπίδου έκανε αναφορά και στην πρόθεση της Κυβέρνησης για επιχορήγηση κράνων σε μοτοσικλετιστές.

>>> Κατεβάστε τώρα το application της offsite - ΕΔΩ για Android & ΕΔΩ για iOS

Τα τρία θανατηφόρα

Αρχικά τη ζωή του έχασε ο 28χρονος Σάββας Γαμβρουδιού όταν όχημα ανέκοψε την πορεία της μεγάλης κυβισμού μοτοσικλέτας του, στη λεωφόρο Ομονοίας, στη Λεμεσό.

ΘΑΝτηφο

Την Τρίτη 31 Αυγούστου τα χαράματα έχασε τη ζωή του ο   25χρονος Ανδρέας Κότα, επίσης μοτοσυκλετιστής χάνει τη ζωή του στη ξυλοφάγου μετά από σύγκρουση με σκυβαλοφόρο όχημα.

ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ2

Το βράδυ της Τρίτης ο 24χρονος μοτοσικλετιστής Tulsi Bhusal χάνει τη ζωή του, όταν απώλεσε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας που οδηγούσε, με αποτέλεσμα αυτή να παρεκκλίνει της πορείας της και να προσκρούσει σε περιτοίχισμα οικίας.

ΔΕΡΥΝΕΙΑ2

Home