Τι μήνυμα πρέπει να στείλουμε για να πάμε τράπεζα

Τέθηκαν από τις πέντε το πρωί της Κυριακής (10/1) σε ισχύ τα νέα μέτρα για τον κορωνοϊο με τους πολίτες να δικαιούνται κατ εξαίρεση μετακίνηση με την αποστολή sms.

Μια από τις επιλογές για μετακίνηση είναι και η επίσκεψη σε τράπεζα.

Συγκεκριμένα για μετάβαση σε τράπεζα -στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή- οι πολίτες χρησιμοποιούν τον αριθμό 3.

Παράδειγμα 

3 123456 (αριθμός ταυτότητας) 1111 (ταχυδρομικός κώδικας) αποστολή στο 8998.

Παράλληλα η μετακίνηση μπορεί να πραγματοποιηθεί και με το έντυπο Β, με την επιλογή 3.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Για εξυπηρέτηση κατόχων αριθμού τηλεφώνου από ξένο παροχέα, καθώς και για διευκόλυνση των πολιτών που δεν δύνανται - για τον οποιοδήποτε λόγο - να εξυπηρετηθούν μέσω της υπηρεσίας γραπτού μηνύματος (SMS) 8998:

  • Για κυπριακούς αριθμούς: 80012012
  • Για ξένους αριθμούς: +357 22 285777

Η εν λόγω υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη στους πολίτες από τις 05:00πμ μέχρι και τις 21:00μμ., τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα.

Επισημαίνεται πως το τηλεφωνικό κέντρο θα εξυπηρετεί μόνο κλήσεις που διεκπεραιώνονται από κινητό τηλέφωνο.

Σημειώνεται πως ο πολίτης φέρει προσωπική ευθύνη για την ορθότητα των στοιχείων που δηλώνει στο τηλεφωνικό κέντρο και υπέχει ευθύνη για ψευδή δήλωση.