ΥΠΠΑΝ σε ΑΚΕΛ: Με άσκηση λαϊκισμού πλήττει το δημόσιο σχολείο

Με γραπτή του δήλωση ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου απαντά στις δηλώσεις που έγιναν από πλευράς ΑΚΕΛ όσον αφορά τα τετράμηνα. Συγκεκριμένα, ο κ. Προδρόμου αναφέρει πως χωρίς να διστάζει να δημιουργεί συνεχώς αναστάτωση στα σχολεία, για να ικανοποιεί τις ιδεολογικές εμμονές του.

Αυτούσια η δήλωση:

Αναφορικά με δηλώσεις που έγιναν από την πλευρά του ΑΚΕΛ, την Παρασκευή 15 Απριλίου 2022, θα πρέπει να παρατηρήσω ότι το κόμμα αυτό, από το 2017 που μειοψήφησε στη Βουλή, με απίστευτη εμμονή προσπαθεί διαρκώς να παρεμποδίσει τη μεταρρύθμιση της Κυβέρνησης στον τομέα της αξιολόγησης. Χωρίς να διστάζει να δημιουργεί συνεχώς αναστάτωση στα σχολεία, για να ικανοποιεί τις ιδεολογικές εμμονές του. Πότε θα αντιληφθεί το ΑΚΕΛ ότι με την εμμονή του στην ισοπέδωση και την άσκηση λαϊκισμού πλήττει το δημόσιο σχολείο;

Πράγματι, φαίνεται να υπάρχουν δυο διαφορετικές πολιτικές φιλοσοφίες. Από τη μια προτείνεται μια πολιτική που επιδιώκει να ενισχύσει την ποιότητα στο δημόσιο σχολείο. Και για να υπάρχει ποιότητα, να καλλιεργούνται αξίες και να εφαρμόζεται αξιοκρατία, θα πρέπει να υπάρχει και αξιολόγηση. Από την άλλη υπάρχει και η πρόταση του ΑΚΕΛ για ισοπέδωση. Όμως, αυτή η ίδια πολιτική φιλοσοφία της ισοπέδωσης και του άκοπου λαϊκισμού, που εφαρμόστηκε σε διάφορους τομείς όταν διακυβέρνησαν, είναι που οδήγησε τη χώρα σε χρεοκοπία.

Και επειδή πράγματι χρειάζεται σοβαρότητα και προσπάθεια στην παιδεία και επειδή στόχος είναι τα παιδιά να μάθουν στο σχολείο και στη ζωή ότι «τ’ αγαθά κόποις κτώνται», θα πρέπει να κρατήσουμε μακριά εκείνους που το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να προβάλλουν αστέρευτο λαϊκισμό.

Στο πλαίσιο του διαλόγου έχουν παρουσιαστεί το τελευταίο διάστημα βελτιωτικές προτάσεις που μπορεί να αποφορτώσουν αισθητά τις σχετικές διαδικασίες στο σχολείο. Με την κεκτημένη ταχύτητα άρνησης και μηδενισμού, το ΑΚΕΛ φαίνεται να μην μπορεί ούτε να δει ούτε να αντιληφθεί προτάσεις.