Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Οι επιχειρήσεις αλλάζουν - Πώς προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα

Offsite Team
- 17.12.2021

Οι επιχειρήσεις αλλάζουν - Πώς προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα

Πώς οι επιχειρήσεις που αναπτύσσουν την ιδέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης καταφέρνουν να ξεχωρίσουν και να αποκτήσουν σημαντικό ρόλο στην κοινωνία

 

Οι επιχειρήσεις είναι βασικός μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας αλλά και της κοινωνίας κάθε χώρας. Ο ρόλος τους είναι ιδιαίτερα ρυθμιστικός σε ένα οικονομικό-κοινωνικό περιβάλλον που μεταβάλλεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια και γνωρίζει τεράστιες αλλαγές. Ειδικότερα στη μεγάλη κρίση που ζούμε τους τελευταίους μήνες λόγω της πανδημίας, ο ρόλος των επιχειρήσεων γίνεται ακόμα πιο σημαντικός. 

Οι εταιρείες που χαρακτηρίζονται από υπευθυνότητα και επαγγελματισμό, δουλεύουν συνεχώς πολύ προσεκτικά πάνω στη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης τους. Παράλληλα, οφείλουν να αναγνωρίζουν την ευθύνη που τους αναλογεί για τη στήριξη της κοινωνίας, της οικονομίας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Επιβάλλεται να επαναπροσδιορίσουν τους στόχους τους και να θέσουν στο επίκεντρο της στρατηγικής τους τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Μέσα στους στόχους τους, πέραν από την ανάπτυξη της εταιρείας, θα πρέπει να είναι και ο θετικός αντίκτυπος στην κοινωνία και τους ανθρώπους.

Τα τελευταία χρόνια οι σοβαρές εταιρείες και στην Κύπρο δίνουν ιδιαίτερο βάρος στην ιδέα και τον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που αναπτύσσεται ραγδαία σε όλο τον κόσμο. Οι επιχειρήσεις νοιάζονται περισσότερο και βελτιώνουν την κοινωνική τους συμπεριφορά επενδύοντας πολλά στο ανθρώπινο δυναμικό τους, την κοινωνία και το περιβάλλον. Γίνονται μέρος της λύσης των προβλημάτων που αντιμετωπίζει σήμερα ο κόσμος και δείχνουν τον δρόμο για αλλαγή κουλτούρας και ανάπτυξης του ανθρωπισμού και της περιβαλλοντικής συνείδησης.

Εταιρεία πρότυπο η LIDL Κύπρου - Ξεχωρίζει στην κυπριακή κοινωνία

Η LIDL Κύπρου είναι εταιρεία πρότυπο στον τόπο μας με αξίες, αρχές και πρώτιστο μέλημα τον άνθρωπο. Έχει μια αμφίδρομη σχέση με την κυπριακή κοινωνία και με τον τρόπο λειτουργίας της και τις διάφορες στοχευμένες της δράσεις και καλές πρακτικές της, αποδεικνύει ότι αναγνωρίζει πολύ καλά τον ρόλο και την ευθύνη της. 

Είναι μια εταιρεία με τεράστια απήχηση και σημαίνοντα ρόλο τόσο στα οικονομικά όσο και στα κοινωνικά πράγματα του τόπου και αυτό ακριβώς το αντιλαμβάνονται όλοι στη LIDL Κύπρου. Δεν είναι τυχαίο που ξεχωρίζει ως εταιρεία και διαδραματίζει πρωτεύοντα ρόλο στην κοινωνία και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση. 

 

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους 

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η συνολική προστιθέμενη αξία της LIDL Κύπρου στην κυπριακή οικονομία έφτασε το 2020 τα €100 εκατ., που αντιστοιχεί σχεδόν στο 0.5% του ΑΕΠ της Κύπρου. Υποστηρίζει 1.631 θέσεις εργασίας και το εισόδημα από τις θέσεις αυτές καλύπτει 4.241 ανθρώπους. Επιπλέον, συνεργάζεται με 426 προμηθευτές. Στηρίζει λοιπόν άμεσα ή έμμεσα καθημερινά χιλιάδες οικογένειες και ένα πολύ μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Οι εργαζόμενοι είναι το Α και Ω για την εταιρεία και δεν είναι τυχαίο ότι μέσα στην πανδημία παρείχε επιπλέον bonus €600.000 στους ανθρώπους της, και το 2021 €200.000 ως επιβράβευση της ομαδικής τους εργασίας αλλά της δέσμευσή τους. 

Κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις

Μόνο το 2020 οι συνολικές επενδύσεις της εταιρείας σε κοινωνικές, περιβαλλοντικές δράσεις και δωρεές προϊόντων πλησίασαν τις €300.000. Η ενδυνάμωση των συνεργασιών με αναγνωρισμένους κοινωνικούς φορείς είναι διαχρονικά ένας από τους στόχους της LIDL Κύπρου. Έτσι προέκυψε και η συνεργασία με τον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό και τον Αντικαρκινικό Σύνδεσμο Κύπρου. Παράλληλα ενίσχυσε με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης διάφορες οργανώσεις και κατ’ επέκταση συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη. 

Σε ψηλό επίπεδο είναι και η περιβαλλοντική κουλτούρα της εταιρείας και μέσα από τις διάφορες δράσεις της επιδιώκει να συμβάλει στην ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης στην κυπριακή κοινωνία και την καλλιέργεια υπεύθυνης κατανάλωσης. Μεταξύ άλλων ενεργειών, εντάχθηκε στην πρωτοβουλία Science Based Targets για την κλιματική αλλαγή ενώ υλοποιήθηκε η πρωτοβουλία “Lidl Wellness Camp” στην οποία προβάλλεται η ορθή διαχείριση των πόρων για ένα βιώσιμο πλανήτη. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι η LIDL Κύπρου απέσυρε πρώτη τα πλαστικά μιας χρήσης από τα καταστήματα της ενώ υλοποίησε και άλλες σημαντικές ενέργειες στο πλαίσιο του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου που αποσκοπεί σε ένα κόσμο με λιγότερο πλαστικό.

Home