Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Στην Ελληνική κάνεις τις συναλλαγές σου με ένα απλό τηλεφώνημα

Offsite Team
- 02.03.2022

Στην Ελληνική κάνεις τις συναλλαγές σου με ένα απλό τηλεφώνημα

Γιατί να τρέχεις στην τράπεζα αφού με ένα τηλεφώνημα μπορείς να κάνεις όλες σχεδόν τις συναλλαγές; Η Ελληνική αλλάζει το παιχνίδι και κάνει τις διαδικασίες πιο απλές από ποτέ

Στη λίστα με τις καθημερινές σου υποχρεώσεις και τρεχάματα, προσπαθείς να… διαγράψεις και να αποφεύγεις όσα μπορούν να γίνουν διαδικτυακά. Η πίεση και η έλλειψη χρόνου, η κίνηση στους δρόμους και, οι ουρές που σε καθυστερούν, όχι μόνο επηρεάζουν το καθημερινό σου πρόγραμμα αλλά σου προκαλούν μια δυσφορία γενικότερα. 

Η Ελληνική Τράπεζα αναγνωρίζοντας τις ανάγκες των πελατών της, αλλάζει το παιχνίδι και απλοποιεί όσο ποτέ άλλοτε τις τραπεζικές συναλλαγές για τους πελάτες της. Τώρα, με ένα απλό τηλεφώνημα μπορείς να κάνεις πέραν των 100 συναλλαγών. Σχεδόν τα πάντα δηλαδή. Γιατί να τρέχεις στην τράπεζα και να χάνεις από τον πολύτιμο σου χρόνο με άσκοπες μετακινήσεις; Με ένα απλό τηλεφώνημα στο 8000 9999 μπορείς σε λίγα λεπτά να διεκπεραιώσεις όλες σου τις υποθέσεις. Τόσο απλά. 

Μεταξύ άλλων, με ένα τηλεφώνημα  μπορείς:

- Να κάνεις αυτόματη ταυτοποίηση των στοιχείων σου, με μια απλή διαδικασία, καταχωρώντας τον αριθμό της ταυτότητας ή τον αριθμό συνδρομητή σου και ακολούθως τον κωδικό της κάρτας σου. Εξυπηρετείσαι εύκολα, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες και αναγνωριστικές ερωτήσεις. Να αιτηθείς τηλεφωνικώς χρεωστική κάρτα, για την οποία θα λάβεις τους κωδικούς με SMS. Η κάρτα θα έρθει να σε βρει ταχυδρομικώς απευθείας στο σπίτι ή στο γραφείο σου και την ίδια την κάρτα χωρίς να χρειαστεί καμία απολύτως επίσκεψη σε κατάστημα. 

- Να  αλλάξεις ή να προσθέσεις προσωπικά στοιχεία όπως για παράδειγμα αριθμό τηλεφώνου ή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 

- Να ανανεώσεις τα γραμμάτια και να αλλάξεις τραπεζικές εντολές για πληρωμές σε τρίτους ή μεταφορές χρημάτων, εντός και εκτός Ελληνικής Τράπεζας. 

- Να τροποποιήσεις τους λογαριασμούς στους οποίους έχεις πρόσβαση 

Να ενημερώσεις ανά πάσα στιγμή να ενημερώσει για οποιαδήποτε πιθανή απάτη, αν δέχθηκες κάποιο ύποπτο τηλεφώνημα ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή αν υπάρχουν συναλλαγές στον λογαριασμό σου τις οποίες αμφισβητείς. Το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών θα σε καθοδηγήσει για όλες τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν. Να λάβεις καθοδήγησης για την πρόσβαση και τη χρήση του Web Banking. Ενεργοποιείς τους κωδικούς σου για το Web Banking  χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθείς κάποιο κατάστημα. Έτσι αξιοποιώντας τα ψηφιακά κανάλια της Ελληνικής Τράπεζας μπορείς να κάνεις καταθέσεις, αναλήψεις, μεταφορές χρημάτων, πληρωμές, διαχείριση των λογαριασμών σου και πολλά άλλα. Όλα με λίγα κλικ μέσω του Online Banking της Ελληνικής (Web Banking και Hellenic Bank Mobile App), απ’ όπου και αν βρίσκεσαι.

Κορυφαίο ΚΕΠ και με πιστοποίηση 

Και επειδή στην Ελληνική Τράπεζα οι πελάτες είναι πάνω απ’ όλα, φρόντισαν να αναπτύξουν το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών σε υψηλά στάνταρκαθώς έχει λάβει πιστοποίηση Διεθνούς Πρότυπου για την Εξυπηρέτηση Πελατών ISO 18295-1. Με την πιστοποίηση αυτή επιβεβαιώνεται το υψηλό επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών, τη γρήγορη και αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων των πελατών, και την προσφορά εξατομικευμένων υπηρεσιών. 

Μη σπαταλάς άδικα χρόνο. Πάρε τηλέφωνο στο 8000 9999 (Δευτ. – Παρ. 07:45 - 20:30, Σάββατο 09:00 - 14:00 (εκτός τραπεζικών αργιών) και τέλος η αναμονή στα καταστήματα.

Home