Εξετάσεις GCE: Χαμός μόνο για τέσσερις θέσεις

Εξετάσεις GCE: Χαμός μόνο για τέσσερις θέσεις

Συνεχίζουν να κρούουν τον κώδωνα κινδύνου οι εκπαιδευτικές οργανώσεις

Χαμός για μόλις τέσσερις θέσεις έγινε με το θέμα εισαγωγής στα δημόσια Πανεπιστήμια της Κύπρου με τις εξετάσεις GCE ή άλλες εξετάσεις.

Συγκεκριμένα, μετά από συζήτηση που έγινε σήμερα Τετάρτη(11/09) στην Επιτροπή Παιδείας και τις εξηγήσεις που έδωσαν οι αρμόδιοι φορείς διαπιστώθηκε ότι το θέμα που ξέσπασε τις τελευταίες εβδομάδες έγινε μόνο για τέσσερις θέσεις, δηλαδή συνολικά για μία αίτηση που έγινε δεκτή στο ΤΕΠΑΚ και άλλες τρεις στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. 

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των Πανεπιστημιων, στο Πανεπιστήμιο Κύπρου υπήρξαν έντεκα αιτήσεις για εισδοχή με εξετάσεις GCE από τις οποίες μόνο οι τρεις έγιναν δεκτές, ενώ στο ΤΕΠΑΚ υπήρξαν δέκα αιτήσεις με μόνο μία να γίνεται δεκτή. 

Οι πρυτάνεις των δύο δημόσιων Πανεπιστημίων (Τάσος Χριστοφίδης - Πανεπιστημίου Κύπρου και Ανδρέας Αναγιωτός - ΤΕΠΑΚ) δήλωσαν για άλλη μια φορά την πρόθεση τους να παραχωρήσουν τις αδιάθετες θέσεις που έμειναν μετά τις Παγκύπριες εξετάσεις για τους φοιτητές που έχουν τα προσόντα και για οποιοδήποτε λόγο θέλουν να φοιτήσουν στην Κύπρο. Παράλληλα όμως τόνισαν την πρόθεση τους να μην καταργηθούν οι Παγκύπριες εξετάσεις και να παραμείνει υψηλό το επίπεδο των Πανεπιστημίων, καθώς τα κριτήρια αποδοχής των φοιτητών με εξετάσεις GCE ή άλλες εξετάσεις, όπως και έγινε φέτος τηρώντας όλες τις νόμιμες διαδικασίες. 

Δείτε ΕΔΩ τα κριτήρια εισδοχής στα Δημόσια Πανεπιστήμια με εξετάσεις GCE ή άλλες εξετάσεις. 

Ωστόσο, στην αντίπερα όχθη συνεχίζουν να βρίσκονται οι Εκπαιδευτικές και Φοιτητικές Οργανώσεις κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου με την αντίθεση τους στη διαδικασία αυτή. Όπως τονίζουν αυτή είναι μόνο η αρχή, καθώς ανησυχούν για την αύξηση των θέσεων με εξετάσεις GCE ή άλλες εξετάσεις με από την επόμενη χρονιά. Ταυτόχρονα η ΟΕΛΜΕΚ με ανακοίνωση της για το θέμα ζητά την “ καθ’ υποκατάσταση των Παγκυπρίων Εξετάσεων, ως αποκλειστική μήτρα άντλησης, ομοιογενούς υφής και ομόκεντρου κύκλου κατάληξης οποιασδήποτε ρύθμισης” καθώς και την ισότητα των ευκαιριών στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Home