Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

«Στόχος η μικρότερη δυνατή απόκλιση στον αριθμό αφίξεων το 2022»

Offsite Team
- 29.10.2021

«Στόχος η μικρότερη δυνατή απόκλιση στον αριθμό αφίξεων το 2022»

Thumbnail
Όσα αναφέρει ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΞΕ

Η αύξηση του αριθμού αφίξεων τουριστών συμπεριλαμβάνεται στους μακροπρόθεσμους στόχους της τουριστικής βιομηχανίας, ανέφερε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Πάφου, Θάνος Μιχαηλίδης, προσθέτοντας πως αυτό θα επιτευχθεί με την αύξηση στις αφίξεις τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά και τους χειμερινούς. Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ ο κ. Μιχαηλίδης ανέφερε πως με τον τρόπο αυτό θα επιτευχθεί και ο στόχος της μείωσης της εποχικότητας.

>>> Κατεβάστε τώρα το application της offsite - ΕΔΩ για Android & ΕΔΩ για iOS

Αναφέρθηκε και στην μείωση της εξάρτησης στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ρωσίας, σημειώνοντας πως αυτός ο στόχος θα επιτευχθεί με την αύξηση των αφίξεων από Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Γαλλία την κεντρική Ευρώπη και τις σκανδιναβικές χώρες.

Σημαντική πτυχή των μακροπρόθεσμων στόχων αποτελεί και η προσέλκυση τουριστών ψηλότερης εισοδηματικής τάξης, που θα αυξήσει την προσφορά στην οικονομία και θα θωρακίσει το μέλλον της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, είπε.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Πάφου ανέφερε πως ο τουρισμός χρειάζεται συνεχή παρακολούθηση για να προσφέρουμε εμπειρίες, οι οποίες είναι σύγχρονες και αντικατοπτρίζουν τις τρέχουσες τάσεις. 

>>> H offsite τώρα και στο Google News - Ακολουθείστε μας

Είναι απαραίτητο, είπε, να υπάρχει συνεχής συνεργασία μεταξύ των κρατικών φορέων και του ιδιωτικού τομέα που ασχολείται με τον τουρισμό, για να γίνονται προκαταρκτικά οι διορθωτικές κινήσεις.

Βραχυπρόθεσμα, ο κ. Μιχαηλίδης είπε ότι περιλαμβάνεται και ο στόχος, το 2022 να έχει τη λιγότερη δυνατή απόκλιση από το 2019 στον αριθμό αφίξεων. Επεσήμανε πως για να επιτευχθεί ο πιο πάνω στόχος  θα πρέπει να ληφθούν υπόψη οι δομικές αλλαγές στον τρόπο συμπεριφοράς του καταναλωτή  αλλά και στο «να εκσυγχρονίσουμε το προϊόν μας αλλά και τον τρόπο επικοινωνίας με τον σύγχρονο τουρίστα». 

Εκτίμησε τέλος πως πρέπει να μπει σε εφαρμογή μια πολύ επιθετική εκστρατεία προώθησης του κυπριακού τουριστικού προϊόντος σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της αεροπορικής σύνδεσης της Κύπρου με κύριες αγορές.

Πηγή: ΚΥΠΕ 

Home